Strona 3 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 80

Temat: Event z SJS 2013 - Konstruktywne uwagi na temat szkolenia i jazdy na torze w Kielcach

  1. #21
    Użytkownik Romeo Avatar grzdylu
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 3,0 V6
    Postów
    1,381

    Domyślnie

    przez ten brakujący pachołek na końcu wjechałem nie w tą alejkę co trzeba inaczej skopałbym Ci tyłek

    a z tym kompresorem to faktycznie wtopa...mogliśmy pompować na stacji jak Marcin_M chciał

    jakie 5 przejazdów? przecież były 4 przejazdy? Przegapiłem jakiś?
    Born to be wild.

  2. #22
    Użytkownik Znawca Avatar bimsky
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Alwernia
    Auto
    Toyota Camry + 75 3.0M
    Postów
    1,485

    Domyślnie

    Cytat Napisał 3voQ Zobacz post
    aby nie powtarzać dodam:

    1. Instruktor, który zaczepił nas na stacji paliw zaproponował abyśmy ciśnienie kół skorygowali na torze a nie na stacji gdzie pomiar jest przekłamany a potem okazało się, że nie ma na to czasu
    Jest na to sposób - napompowac koła do pożądanego ciśnienia dzień wcześniej... Nawet pompką nożną.

    2. brak możliwości przekładki opon/kół - wszystko na wariackich papierach w warunkach polowych; wolałbym dopłacić niż jeżdzić na slickach po drogach..
    Dlatego jak kończyłem zakładac drogowe koła, na parkingu przed budynkiem toru było już PUSTO - zero żywej duszy, ale nie widzę w tym najmniejszego problemu... Jak dla mnie czepianie się, bo rzadko kiedy na track dayu jest ekipa do przekładania kół lub opon, szczególnie za taką cenę...

    3. śruba na którą wjechałem uszkodziła nowy slick, marzetę i kilka pierdoł - jadąc na tor liczysz się ze stratami ale generalnie na uwagę iż na torze leżą śruby zostałem zlany!
    Napisałeś, jakby te śruby leżały na każdym zakręcie... ;-)

    /edit:

    Cholera! Miało nie byc komentarzy ! Wybaczcie, moderatorzy !
    Ostatnio edytowane przez bimsky ; 02-09-2013 o 21:43
    http://www.facebook.com/75modificata/ <- opowieść o trudnej i burzliwej miłości ;-)

  3. #23
    ViP Maniak resoraków Avatar maciekk
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    brzesko
    Auto
    156 2.5V6 i 147 1.6 Ts
    Postów
    733

    Domyślnie

    Cytat Napisał bimsky Zobacz post

    Napisałeś, jakby te śruby leżały na każdym zakręcie... ;-)

    /edit:

    Cholera! Miało nie byc komentarzy ! Wybaczcie, moderatorzy !
    z własnego doswiadczenia wiem ze wystarczy jedna śruba,jeden krawężnik schowany na łuku w trawie
    o co k'mon???

  4. #24
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar 3voQ
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    LDZ
    Auto
    156, A8L, Voyager, Peżo
    Postów
    201

    Domyślnie

    Cytat Napisał bimsky Zobacz post
    Jest na to sposób - napompowac koła do pożądanego ciśnienia dzień wcześniej... Nawet pompką nożną.


    źle mnie zrozumiałeś, chodziło o fakt, że nie skorzystaliśmy na stacji z kompresora, bo dostaliśmy info od źródła, że "tak się tego nie robi, na torze zrobicie to porządnie".. Marcin_M go olał i wyszedł na tym dużo lepiej.

    Cytat Napisał bimsky Zobacz post
    Dlatego jak kończyłem zakładac drogowe koła, na parkingu przed budynkiem toru było już PUSTO - zero żywej duszy, ale nie widzę w tym najmniejszego problemu... Jak dla mnie czepianie się, bo rzadko kiedy na track dayu jest ekipa do przekładania kół lub opon, szczególnie za taką cenę...
    przyjazd w środę po pracy na ośrodek, szukanie na szybko gumiarza, który przełoży gumy do 18tej, jako, że w czwartek wszystko pozamykane a potem jazda na slickach na tor, dla mnie było to dość mało komfortową sytuacją - do końca nie wiedziałem, czy uda się akcję wykonać. Napisałem również, że chętnie bym za to dopłacił więc nie wiem kto tu się czepia.

    Cytat Napisał bimsky Zobacz post
    Napisałeś, jakby te śruby leżały na każdym zakręcie... ;-)
    jedna wystarczyła, żeby popsuć zabawę i wygenerować spore koszta ale miałem na myśli podejście gościa..ot co:-)

    mieliśmy pisać o swoich spostrzeżeniach i uwagach, więc piszę. Nie twierdzę, że na następnych evencie na torze ma być masa ludzi, która będzie szukała śrub i innego żelastwa oraz ekipa, która w 30-sec będzie zmieniać opony na kołach..bądźmy realistami

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał grzdylu Zobacz post
    przez ten brakujący pachołek na końcu wjechałem nie w tą alejkę co trzeba inaczej skopałbym Ci tyłek
    hehe

    Cytat Napisał grzdylu Zobacz post
    jakie 5 przejazdów? przecież były 4 przejazdy? Przegapiłem jakiś?
    chciałbym 5 przejazdów wybacz skróty myślowe..

  5. #25
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    Teraz będzie najbardziej konstruktywnie:

    Za rok po Pętli Leśnej chcemy!!!!


  6. #26
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Cytat Napisał Marcin_M Zobacz post
    Teraz będzie najbardziej konstruktywnie:

    Za rok po Pętli Leśnej chcemy!!!!

    Słabo wykonalne dla tak małej grupy jak my pętla leśna we fragmencie przebiega po drodze krajowej nr.74 nikt dla garstki alfaholicków nie zamknie drogi

  7. #27
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    Ale mozna popędzić na koniec, poczekać na wszystkich i z powrotem. Bez zamykania 74-ki.
    Albooooo - zlot na TP!!!!

  8. #28
    Administrator ds. zlotów Romeo Avatar LIGAR
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    było sobie 156 SW 2.4 JTD 2001 rok 180 ps...
    Postów
    809

    Domyślnie

    Zobaczymy jak zachowa sie teraz SJS. Moja subiektywną opinia jest taka, że na razie dosc ciężko przyjeli nasze początkowe spostrzeżenia. A o wszystkim im jeszcze nie mówiłem Ciągle czekam na zdjęcia i wtedy przekaże wszystkie wasze uwagi - dostana to na piśmie.

    Jak by nie było, to był pierwszy raz i dopiero sie poznawaliśmy. Oni nas a my ich. Zawsze trzeba się dotrzeć więc jak będą chętni to na wiosne powtórzymy i zmienimy trochę formułę na bardziej typową trackday-ową. Plan jest, mogę się podjąć organizacji takiego eventu ale jak to bywa to będzie wasza decyzja czy się odbędzie, czy nie z powodu braku uczestników.

    Generalnie wyciągam wnioski, że w tym roku się podobało ale były żeczy do poprawy. A czy jest ktoś, kto jak ja nie jest zadowolony ?

    - - - Updated - - -

    co do pętli leśnej to można mete zrobić przy koncu odcinka leśnego a powrót po drodze publicznej w ramach normalnego ruchu drogowego. Każdy po skończonym przejeździe wraca drogą krajową na parking ( na którym i tak się czeka kolejnych przejazdów ). Było to już praktykowane na roznych eventach. Nie trzeba wiec zamykać drogi krajowej i jest to do zrobienia
    Przygody z naprawą "sprawnego" 2.0 TB V6 - http://www.forum.alfaholicy.org/gtv_...e_2_0_tb.html?

    Gtv 2.0 V6 TB '99 + bonusy -> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ioholikow.html

  9. #29
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Cytat Napisał LIGAR Zobacz post
    Zobaczymy jak zachowa sie teraz SJS. Moja subiektywną opinia jest taka, że na razie dosc ciężko przyjeli nasze początkowe spostrzeżenia. A o wszystkim im jeszcze nie mówiłem Ciągle czekam na zdjęcia i wtedy przekaże wszystkie wasze uwagi - dostana to na piśmie.

    Jak by nie było, to był pierwszy raz i dopiero sie poznawaliśmy. Oni nas a my ich. Zawsze trzeba się dotrzeć więc jak będą chętni to na wiosne powtórzymy i zmienimy trochę formułę na bardziej typową trackday-ową. Plan jest, mogę się podjąć organizacji takiego eventu ale jak to bywa to będzie wasza decyzja czy się odbędzie, czy nie z powodu braku uczestników.

    Generalnie wyciągam wnioski, że w tym roku się podobało ale były żeczy do poprawy. A czy jest ktoś, kto jak ja nie jest zadowolony ?

    - - - Updated - - -

    co do pętli leśnej to można mete zrobić przy koncu odcinka leśnego a powrót po drodze publicznej w ramach normalnego ruchu drogowego. Każdy po skończonym przejeździe wraca drogą krajową na parking ( na którym i tak się czeka kolejnych przejazdów ). Było to już praktykowane na roznych eventach. Nie trzeba wiec zamykać drogi krajowej i jest to do zrobienia
    Mnie możesz już wpisać nie zawiodę o ile termin będzie przystępny

  10. #30
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Usa
    Auto
    mgsexGD
    Postów
    799

    Domyślnie

    Cytat Napisał Teddy84 Zobacz post
    Mnie możesz już wpisać nie zawiodę o ile termin będzie przystępny
    Wiosna? Jak zaraz po Wielkanocy albo około miesiąc później to i ja byłbym chętny

    Cytat Napisał LIGAR Zobacz post
    A czy jest ktoś, kto jak ja nie jest zadowolony ?
    Aj tam niezadowolony... po prostu niepozytywnie zaskoczony Jak się przyzwyczaisz do auta to na pewno Ci się spodoba

Podobne wątki

  1. [Temat organizacyjny] Track day na torze "Kielce" - Event z SJS 2014
    Utworzone przez LIGAR w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 546
    Ostatni post / autor: 30-06-2014, 22:04
  2. [Zapowiedź] 2013.06.22 - 8 Event SKM Zlot 250HP+
    Utworzone przez maciejszypulski w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-06-2013, 15:51
  3. 2013.06.22 - 8 Event SKM Zlot 250HP+
    Utworzone przez maciejszypulski w dziale Zachodniopomorskie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-06-2013, 15:50
  4. [Zapowiedź] Moto Event East- Chełm 2013
    Utworzone przez Konrad156 w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 26-05-2013, 09:32
  5. 2013.04.28 - 7 EVENT SKM Rozpoczęcie Sezonu Makowice
    Utworzone przez maciejszypulski w dziale Zachodniopomorskie
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 09-05-2013, 10:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory