Jasne ,całkowicie innaczej nie ma sensu.
Jasne ,całkowicie innaczej nie ma sensu.
odśwerzam
widze ze tamat mocno poruszany i problem dosc czesty
w maju mialem robione wszystkie wahacze i amortyzatory z przodu, po okolo 2 tygodniach zaczeło stukac przy skrecaniu
mechanior podniosl autko na przegubie zewnetrznym lekki luz stwierdzil ale nie az taki zeby tak strzelalo, padlo na wewnetrzny
teraz moje pytanie
poszukam lekko uzywanych przegubów + półoś
ale pytanie brzmi czy do alfy 156 v6 one są takie same jak do reszty benzyniaków?
Raczej szukaj od 2.4jtd mają te same skrzynie . Wewnętrzny bedzie miał luz , padnięty słychać podczas szybkiej jazdy i trzepie kierownicą.
dzieki!
stukanie możę być też spowodowane pływakami na zaciskach tak ja miałem pływak nie odbijał
mi stuka jak zjeżdżam tyłem z wysokiego krawężnika po łuku. Najpierw zajeżdża prawe koło i cisza następnie lewe ( koła skręcone w lewo ) i słyszę strzał w momencie jak koło zeskakuje i czuje to pod nogami. Stabilizator ok, łączniki, wahacze też prócz prawego - ma luz na tulei od widełek amortyzatora ale to nie objawia się w ten sposób. Też obstawiam wewnętrzny przegub ale że i zewnętrzny ma lekki luz to skłaniam się do wymiany kpl.