Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 42

Temat: archiwizacja oprogramowania w ECU (MITO, Giulietta), czyli jak rozebrać ECU.

  1. #21
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie

    plik help jak podłączyć Ktaga do Giulietty. Kess ver 2 chyba jednak nie czyta giulietty ECu, tylko zapisuje , podczas zapisu generuje sumy kontrolne. czyta i zapisuje poprzez wtyk OBDII ECU od giulietty chyba tylko CMD Flash poprzez linię CAN.
    Attached Files Attached Files

  2. #22
    ultragraf
    Gość

    Domyślnie Wsad 1,6 JTdm


  3. #23
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - @ultragraf a czym to było odczytywane ?

    - no to chyba bierzemy się za tunning naszej G.
    - z poniższego pliku wynika że KESS ver 2 czyta ECU 8GMF poprzez wtyk diagnostyczny po CAN-ie.
    (cena z alegro 10 K zł).
    - kilka zdjęć urządzenia K-tag.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	tunning1.jpg
Wyświetleń:	119
Rozmiar:	36.6 KB
ID:	108364   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	ktag-k-tag-ecu-programming-tool-master-w-1.jpg
Wyświetleń:	134
Rozmiar:	106.8 KB
ID:	108469  
    Attached Files Attached Files
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 12-09-2013 o 07:23
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #24
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie

    plik kolegi ultragraf jest super, ma wszystkie sumy kontrolne.... bubu jak już ściągniesz pliki to umieść wydruki z ECM Titanium dla sprawdzenia CSK, sumy kontrolnej.... zdjęcie wnętrza z K-tag....
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20130914_ktag.jpg
Wyświetleń:	150
Rozmiar:	124.5 KB
ID:	108679   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	A618-340-1750 230Cv.jpg
Wyświetleń:	134
Rozmiar:	86.0 KB
ID:	108495   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	A950_822-1600 105CV.jpg
Wyświetleń:	124
Rozmiar:	88.5 KB
ID:	108496  
    Attached Files Attached Files
    Ostatnio edytowane przez euroscan ; 14-09-2013 o 15:39

  5. #25
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - trochę zrzutów z walki z urzadzeniem Kess v2 wersja 1.89.
    - jak widac Kess tylko zapisuje pliki do ECu, czyta tylko ID i kasuje błędy.
    - błędów skasować się nie udało.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	kess_id.jpg
Wyświetleń:	124
Rozmiar:	75.5 KB
ID:	108862   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	kess_tools.jpg
Wyświetleń:	111
Rozmiar:	74.1 KB
ID:	108863   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	kess-error.jpg
Wyświetleń:	118
Rozmiar:	77.7 KB
ID:	108864   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	kessid-1.jpg
Wyświetleń:	118
Rozmiar:	74.7 KB
ID:	108865   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	kess-tools-progress.jpg
Wyświetleń:	145
Rozmiar:	80.3 KB
ID:	108866  

    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  6. #26
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - moja G jest już po tunningu programowym, poprzedni właściciel chyba sobie zafundował tunning.
    - tak to jest jak się kupuje nie w ASO.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	1.4 MA 170Cv 770TA.jpg
Wyświetleń:	142
Rozmiar:	106.5 KB
ID:	108998  
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  7. #27
    9none
    Gość

    Domyślnie

    plik z alfy 170CV ORI 1.4 MA 3R05 DC51 hw503, 8GMF.A928.
    pod adresem 0x 1F0020 w pliku masz identyfikację.
    czy ktoś wie, dlaczego nie mam sumy kontrolnej, CKS= 0x63EA.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	3R05DC51_A928-HW503.jpg
Wyświetleń:	115
Rozmiar:	95.9 KB
ID:	109451  
    Attached Files Attached Files

  8. #28
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - a ja mam soft w wersji DC54.
    - ponizej zrzuty z IO terminala, ciekawe.
    - czyta także pin CODE z BSI 147 TS poprzez złącze OBD2.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IO-terminals.jpg
Wyświetleń:	125
Rozmiar:	53.5 KB
ID:	109599   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	io-terminals-ADV.jpg
Wyświetleń:	101
Rozmiar:	65.7 KB
ID:	109600  
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  9. #29
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    Masz dostęp do urządzenia ?

    - - - Updated - - -

    Bardzo ciekawe

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  10. #30
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie

    ja mam ale tylko Magnetto Marelli, bez BSI Fiata.

Podobne wątki

  1. [Giulietta] TOM-TOM dla GIULIETTA (MITO)
    Utworzone przez adadzio w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 134
    Ostatni post / autor: 19-04-2022, 18:49
  2. [MiTo] Mito na minusie, czyli zima w pełni.
    Utworzone przez PanPe w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 06-01-2015, 10:30
  3. [Giulietta] Dodge Dart czyli Giulietta po amerykańsku
    Utworzone przez abnuk w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 25-01-2012, 21:27
  4. [MiTo] Tuning MiTo czyli Polak potrafi
    Utworzone przez Superjahu007 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 18-05-2009, 00:00

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory