co by nie gadać kto tu nie trafi będzie miał pięknie rozwinięty temat
A jak już się zbiorę i kupię wszystko do malowania i czyszczenia tej "gumki" to postaram się fotograficznie to uwiecznićBędzie jak znalazł ;-)
co by nie gadać kto tu nie trafi będzie miał pięknie rozwinięty temat
A jak już się zbiorę i kupię wszystko do malowania i czyszczenia tej "gumki" to postaram się fotograficznie to uwiecznićBędzie jak znalazł ;-)
Pozdrawiam!
Łukasz
ta "gumka" jest rozłączna od reszty bo ktos o to pytał zdaje się
wyjmując calość z boczka trzeba uważać żeby się nie rozpadło w rękach (mam na mysli caly panel sterowania)
jak się rozpadnie można pogubić takie małe sztyfty przenoszące nacisk z guziczków na płytę z elektroniką
w razie jakby zginął taki sztyft można go dorobić z gwoździa odpowiedniej grubosci przycietago do odpowiedniego rozmiaru
Ostatnio edytowane przez Majkel ; 13-09-2013 o 21:46
Kolego, jest możliwość regulacji kąta, ale... przy jakich prędkościach zaczyna świszczeć? Jak kupowałem GT miałem okazję objeździć sporo egzemplarzy, świst był wszędzie przy prędkościach autostradowych. Dodatkowo pytałem mechanika, który robi tylko auta włoskie, o te szyby właśnie i powiedział, że przy bezramkowych zawsze będzie świst. Zauważ jedną rzecz: jeśli przesadzisz z kątem, szyby będą tarły zbyt mocno o uszczelki i możesz je zakatować i zaczniesz narzekać na głośną pracę szyb przy otwieraniu i zamykaniu (oglądałem taką jedną, że aż się ludzie oglądali na ulicy jak otworzyłem z kluczyka hehe). Uszczelki zawsze warto potraktowac silikonem i robic to regularnie. Jaki w ogóle jest stan uszczelek?Moim zdaniem możesz spróbować ocenić czy szyby nie odstają "na oko", winą mogą być też drzwi, które osiadły, nie rzucałbym się od razu w ciemno na regulację "bo świszczy".
Korzystając z okazji chciałem zapytac czy ktoś z Was może demontował fotel kierowcy? Muszę wymienić prawą plastikową maskownicę, bo pękła, zamówiłem już część w ASO, ale jeśli ktoś już to robił to z góry dzięki za wskazówki, bo bez wyjęcia fotela nie dam rady dostać się do tych śrub..
Ostatnio edytowane przez khad ; 09-09-2013 o 10:55
ja przekładałem cały środek w mojej GT, fotel jest przymocowyny na cztery śruby(imbus chyba 6), później tylko poodpinasz kostki i możesz wyciągać![]()
Super, dzięki Maru! Chciałem się upewnić żeby nie było zaskoczenia w trakcie pracyTeż rozważałem przekładkę środka, bo mam alcantarę, ale kurcze jest w tak idealnym stanie, że trochę mi szkoda bulić za tapicerkę z jakiegoś rozbitka, która się może okazać będzie w o wiele gorszej kondycji (z tych zdjęć na allegro najczęściej nic nie wynika).
No chyba, że któryś z forumowiczów chce opylić czarną skórkę w dobrym stanie?![]()
Wiadomo warto podjechać i zoabczyć jak ma się możliwość ja zmieniałem z czerwonych na bananowe, czerwone były w dobrym stanie, ale banany mam idealne
Zgodnie z powyższym dziś to był ten dzień kiedy postanowiłem pomalować włącznik szyby w Alfie.
Wyglądał tak (czyli fatalnie):
Boll był kupiony, podkład, papiery rozpuszczalniki no wszystko.
Przygotowałem sobie stanowisko pracy i rozpocząłem od wyczyszczenia pozostałości tej "gumy".
... Po ok. 2 godzinach podgrzewania i wycierania szmatką nasączoną rozpuszczalnikiem zobaczyłem, że struktura plastiku jest super.
Dodatkowo zastanawiałem się, co zrobić żeby nie utracić podświetlonej strzałki - co tym bardziej utwierdziło mnie w fakcie dalszego czyszczenia.
3h później proszę bardzo:
Nie warto malować ;-)
Na wiosnę robię rączki!
Pozdrawiam!
Łukasz
ło kurde, nówka normalnie![]()