Silnik zostanie taki jaki jest, 165KM mi wystarczy na nasze drogi. Ma byc seria, wygłaskana i ciesząca oko seria![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
A co do silnika dzis gdzieś wyczytałem o tym wariatorze. Nie wiem jak taki uszkodzony wariator sie zachowuje ale przy tym jednym jedynym odpaleniu on wlasnie chodził jak diesel. Moze to wlasnie tu jest problem. Czekam cały czas za mechanikiem, jutro prawdopodobnie bedzie jakas pierwsza diagnoza.
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
wariat raczej w twin smarkach się psuje, w jtsach dla odmiany lancuch się rozciąga. W jednym i drugim przypadku telepierozciagniecie lancucha w jts to powazna sprawa w takim zakresie ze generuje poważne koszty
![]()
Jakim łańcuchu mowisz
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
w 2.0 JTS nie ma zadnego łancucha, i to prawda że czasami można go pomylić z dieslem![]()
Dlaczego nie ?znam gościa( mechanik samochodowy) dużo mieszka we Włoszech bo tam ma część rodziny, i tak się składa że jego córka która tam mieszka jeździ Alfą Gt 2.4 jtd.... sam się zdziwiłem jak mi to mówił bo takie modele nie wychodziły ale po chwili wyszło że robili przekładkę, skrzynię itd też poprzekładali i takie autko sobie śmiga
także można
![]()
No wlasnie tez tak myslalem, ale człowiek sie całe zycie uczy więc różnie bywa
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Chce kupic jakis sprzęt diagnostyczny nie znam sie na tym, chodzi mi o błędy, masowanie i takie tam. Najlepiej by miał jak najwiecej możliwości. Moze mi ktos z Was cos polecic? Moze byc podłączony pod laptopa po przez usb lub wifi Ew Bluetooth. W grę wchodzi takze Ipad
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free