MAP był czyszczony nic nie to nie dało. zawór overboost jest nowy. równiez bez zmian
MAP był czyszczony nic nie to nie dało. zawór overboost jest nowy. równiez bez zmian
Warto mieć zawsze kogoś do podmianki bo czyszczenie nie zawsze wystarcza.
Wrzuć logi z pracą overboosta (są do sprawdzenia jeszcze wężyki, poruszanie się sztangi itp itd)
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
Jutro wrzucę logi, dziś nie mam dostępu do samochodu.
I co, problem rozwiazany?
Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel
"We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond
okazało się że dpf był zbyt zatkany i blokował spaliny, dobity został nieszczelnym dolotem
mimo tego że wypalał się co ~1000km, dziwne ale po usunięciu problem zanikł, mam nadzieje że nie powróci.
miałem to samo - wywaliłem DPF i jest OK
dokładnie to miałem stratę mocy i pooszarpywanie podczas dodawania gazu - a wskazówka turbo falowała jak szalona .
Wycinałeś tylko dpfa czy jeszcze sprawdzałeś coś innego?
_____________________________
Jedna AR 159 od 09.2010 do 05.2019
Łada Niva prod. 2010 w posiadaniu od 02.2017)
Aktualnie Maserati Ghibli S