Strona 10 z 37 PierwszyPierwszy 1234567891011121314151617181920 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 91 do 100 z 366

Temat: Lifting

  1. #91
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Jest taka opcja, że za 5 lat nie będzie już nowych Alf .
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  2. #92
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar milleniusz
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    Giulietta 1.4 MA
    Postów
    387

    Domyślnie

    Właśnie, bo nowa miała być rok temu.

    Albo Włosi przytargają jakiś jeżdżący kredens ze Stanów, dokleją znaczek Alfy i będą udawać, że marka żyje. To co się stało z Lancią, to jakiś ponury żart. Choć póki co jest odwrotnie. Na bazie Giulietty zrobili Dogde'a Darta, który tam zbiera baty, bo nie ma sześciu cylindrów i trzech litrów pojemności. Amerykanie mierzą moc na litry i cylindry.
    ___

  3. #93
    Użytkownik Romeo Avatar _tomek_
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    tychy
    Auto
    Mieczysław i Julia
    Postów
    550

    Domyślnie

    Cytat Napisał lechtak Zobacz post
    Szkoda ze w lift-owej nie dodali więcej mocy, przydała by sie szpera mechaniczna, chociaż w QV elektronika daje radę.
    i mechanicznej szpery...

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał milleniusz Zobacz post
    Właśnie, bo nowa miała być rok temu.

    Albo Włosi przytargają jakiś jeżdżący kredens ze Stanów, dokleją znaczek Alfy i będą udawać, że marka żyje. To co się stało z Lancią, to jakiś ponury żart. Choć póki co jest odwrotnie. Na bazie Giulietty zrobili Dogde'a Darta, który tam zbiera baty, bo nie ma sześciu cylindrów i trzech litrów pojemności. Amerykanie mierzą moc na litry i cylindry.

    dart sie chyba dosc dobrze sprzedaje

  4. #94
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Giulietta 1.4TB Distinctive/Sport/Premium/Dach
    Postów
    480

    Domyślnie

    Cytat Napisał milleniusz Zobacz post
    Właśnie, bo nowa miała być rok temu.

    Albo Włosi przytargają jakiś jeżdżący kredens ze Stanów, dokleją znaczek Alfy i będą udawać, że marka żyje. To co się stało z Lancią, to jakiś ponury żart. Choć póki co jest odwrotnie. Na bazie Giulietty zrobili Dogde'a Darta, który tam zbiera baty, bo nie ma sześciu cylindrów i trzech litrów pojemności. Amerykanie mierzą moc na litry i cylindry.
    Samochody na tamten rynek są inne, bo inaczej się tam jeździ i inne są realia komunikacji między miastami. Kredensy przywlekane ze Stanów są bardzo mocno przerabiane pod rynek europejski, wiec ciężko tutaj upatrywać wady - patrz Lancia Thema. Poza tym amerykanie już nie mierzą mocy na cylindy i litry, bo kryzys ich dotknął o wiele mocniej niż Europę. Warto zweryfikować swoją obecną wiedzę o realiach kraju zza wielkiej wody.

  5. #95
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    Saab 9-3 Cabrio 2.0 Alfa Romeo Giulietta 1.4 multiair
    Postów
    91

    Domyślnie

    Cytat Napisał Luke77 Zobacz post
    Jak na topową wersję, hiper super max, rok 2014 to jednak 235KM to trochę za mało...
    Zgadzam się z Tobą. W nowym numerze Auto moto był test porównawczy Focusa ST, Golfa GTI, Alfy QV i Megane RS. Alfa osiągami odstaje od konkurencji co widać po wynikach na torze:
    Golf - 2:28,4
    Megane - 2:27,1
    Focus - 2:31,0
    Julia - 2:34,1

    Brakuje tych 30 - 40 KM w najmocniejszej wersji. Kocham Alfę i mam nadzieje że to się szybko zmieni.

  6. #96
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar milleniusz
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    Giulietta 1.4 MA
    Postów
    387

    Domyślnie

    Cytat Napisał _tomek_ Zobacz post
    dart sie chyba dosc dobrze sprzedaje
    A nie wiem, jak się sprzedaje, pisałem tylko, że jest krytykowany. Za to mniej więcej, co ja też wypominałem Giulietcie - krótki użyteczny zakres momentu obrotowego. Z tym, że jeśli rynek jest raczej przyzwyczajony do wolnossących V6 i V8, to trudniej taką charakterystykę przyjąć.

    Update -

    Już wiem jak się sprzedaje. Słabo. Wpisujemy w Google'a "dogde dart sales" i co mamy? Dwa pierwsze linki "Is the Dodge Dart a Sales Bust?", albo "How Chrysler's Dodge Dart Missed the Mark".

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał barnio Zobacz post
    Warto zweryfikować swoją obecną wiedzę o realiach kraju zza wielkiej wody.
    Serio? Myślałem, że już wszystko wiem. Np. Dow Jones jest na historycznych szczytach, a Amerykanie swój kryzys sfinansowali drukowaniem dolarów, które chętnie kupili Chińczycy. Jak się ma nasza giełda, czy długi Eurolandu, to odsyłam do publikacji ekonomicznych. Jak się ma nasz dług, to chyba wszyscy wiedzą, inaczej Tusek nie zabierałby pieniędzy z OFE.

    Rzeczywiście paliwo drożeje i tam, bo inaczej na auto z silnikiem 1.4 nikt by nawet nie splunął. Oczywiście, że samochody są tam inne, dlatego przyciąganie tego tu i sprzedawnie pod tradycyjną marką europejską jest słabym pomysłem i raczej zabójczym dla tej marki. I to właśnie wytknąłem.

    A co do tzw. Lancii Thema? No zlituj się. Chrysler 300 z designem z ubiegłego tysiąclecia za ćwierć miliona złotych? Prowadzący się jak wersalka i spalający ze 20 litrów na setkę? Mustanga, czy Corvetę, to ja rozumiem, ale to jest jakieś srogie nieporozumienie.

    Ach, i jeszcze Dodge Challenger! Jest tak brzydki, że aż może się podobać. Kwintesencja amerykańskiego automobilizmu - włożyć z 10 cylindrów pod maskę i wio. Do pierwszego zakrętu. Czysta, nieokiełznana moc.

    I znowu zszedłem z tematu!
    Ostatnio edytowane przez milleniusz ; 21-09-2013 o 17:06
    ___

  7. #97
    Użytkownik Znawca Avatar lechtak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Mito TCT 135 KM / Giulia Veloce Pakiet Q
    Postów
    1,143

    Domyślnie

    Cytat Napisał matrix_blue Zobacz post
    Zgadzam się z Tobą. W nowym numerze Auto moto był test porównawczy Focusa ST, Golfa GTI, Alfy QV i Megane RS. Alfa osiągami odstaje od konkurencji co widać po wynikach na torze:
    Golf - 2:28,4
    Megane - 2:27,1
    Focus - 2:31,0
    Julia - 2:34,1

    Brakuje tych 30 - 40 KM w najmocniejszej wersji. Kocham Alfę i mam nadzieje że to się szybko zmieni.
    No to coś nie tak, ostatni test Golfa GTI z 2010 r i julki z 2010r wyraźnie się różnił. To żyleta był szybsza.

  8. #98
    Użytkownik Romeo Avatar _tomek_
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    tychy
    Auto
    Mieczysław i Julia
    Postów
    550

    Domyślnie

    z tym, ze thema nie ma nic w sobie z lanci poza pstrokatoscia rodem z delty ;]

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał milleniusz Zobacz post
    A nie wiem, jak się sprzedaje, pisałem tylko, że jest krytykowany. Za to mniej więcej, co ja też wypominałem Giulietcie - krótki użyteczny zakres momentu obrotowego. Z tym, że jeśli rynek jest raczej przyzwyczajony do wolnossących V6 i V8, to trudniej taką charakterystykę przyjąć.

    Update -

    Już wiem jak się sprzedaje. Słabo. Wpisujemy w Google'a "dogde dart sales" i co mamy? Dwa pierwsze linki "Is the Dodge Dart a Sales Bust?", albo "How Chrysler's Dodge Dart Missed the Mark".

    - - - Updated - - -

    fakt, cos mi sie pomerdalo

    nie mniej amerykanski fjat ciagnie cala grupe ;]

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał lechtak Zobacz post
    No to coś nie tak, ostatni test Golfa GTI z 2010 r i julki z 2010r wyraźnie się różnił. To żyleta był szybsza.
    ale nowy jest lżejszy o 100 kg

  9. #99
    Użytkownik Znawca Avatar lechtak
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Mito TCT 135 KM / Giulia Veloce Pakiet Q
    Postów
    1,143

    Domyślnie

    Cytat Napisał _tomek_ Zobacz post
    - - Updated - - -

    Napisał lechtak
    No to coś nie tak, ostatni test Golfa GTI z 2010 r i julki z 2010r wyraźnie się różnił. To żyleta był szybsza.
    ale nowy jest lżejszy o 100 kg
    I ma 230KM.

  10. #100
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    Saab 9-3 Cabrio 2.0 Alfa Romeo Giulietta 1.4 multiair
    Postów
    91

    Domyślnie

    Cytat Napisał lechtak Zobacz post
    I ma 230KM.


    Julia QV - 1320 kg
    Golf GTI - 1307 kg

    W 2010 roku faktycznie Julia była szybsza ale... konkurowała z VI generacją a w nowym teście z VII.
    Nie wiem czy się zgodzicie ale polscy dziennikarze mają problem z pomiarami przyśpieszenia Giulietty. W Auto Moto wyszło im przyśpieszenie 0 - 100 w 7,4 s i elastyczność na VI biegu 9,1. Pomiary wykonali w trybie N?

    W trybie D Julia 0 -100 przyśpiesza w 6,6 s a elastyczność 80 -120 VI wynosi 7,9 s!

    http://www.youtube.com/watch?v=R0dR3E4NYw4

    Różnice w elastyczności w trybie N i D można zobaczyć na filmiku poniżej:
    http://www.youtube.com/watch?v=RlXPHn_D7To

Podobne wątki

  1. [MiTo] face lifting
    Utworzone przez Andrzej_Kolbudy w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 05-03-2016, 11:03
  2. Face lifting 147
    Utworzone przez naza87 w dziale 147
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post / autor: 07-02-2013, 14:44
  3. Alfa 156 SW - Lifting
    Utworzone przez Marek75 w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 23-08-2010, 11:33
  4. Lifting 164
    Utworzone przez andzia w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 30-04-2007, 08:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory