Strona 107 z 183 PierwszyPierwszy ... 757979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117157 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,061 do 1,070 z 1826

Temat: Zaślepienie EGR

  1. #1061
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar gladPL
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Zachodniopomorskie
    Auto
    Lybra 1.9 JTD SW
    Postów
    40

    Domyślnie

    Kolego gdzie wchodzą te dwa przewody zaznaczone na żółto wychodzące z puszki podciśnienia ?
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Z_EGR_05_PL.jpg
Wyświetleń:	23500
Rozmiar:	186.7 KB
ID:	108096  
    Lybra 1,9 JTD
    Diagnostyka OBD ll KKL Zachodniopomorskie na maila

  2. #1062
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    05 2013
    Mieszka w
    Kraków/okolice
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 8V 2008 r.
    Postów
    5

    Domyślnie

    Wszystkie silniki można całkowicie zaślepić. Te nowsze wymagają tylko programowego usunięcia. Przestańcie bawić się w zaślepki z dziurkami bo tez zapychają EGR. Jak ktoś jest z Krakowa lub okolic polecam kolegę @sdero. Zrobi to tak jak trzeba.



    Cytat Napisał Pływak Zobacz post
    No czyli jak przeczytałeś i nie wiesz to znaczy, ze w szkole omijałeś lekcje czytania ze zrozumieniem W linkowanym przeze mnie temacie masz wyraźnie napisane jakie silniki w jaki sposób można zaślepić. Gdzie zamontować zaślepkę oraz gdzie ją kupić.
    http://www.forum.alfaholicy.org/zrob..._poradnik.html Przeczytaj jeszcze raz, jak znów nie będziesz wiedział to jeszcze raz i tak do skutku bo tam naprawdę wszystko jest napisane

  3. #1063
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    04 2012
    Auto
    sto czterdzieści siedem.....
    Postów
    20

    Domyślnie

    Cytat Napisał Adas Zobacz post
    Pędzelkiem, i troszkę drucianką. To był taki mięciutki w sumie pyłek tak lekko zbity, u mnie EGR był w 100% Sprawny, ale jak zobaczyłem ile syfu leci z EGR do środka silnika to... zaślepiłem, i wiem, że teraz kolektorem dolotowym będzie leciało czyste powietrze. A i cewka ten bolec u mnie bardzo leciutko chodził, góra dół i sam wylatywał i się chował. 1.9JTD 8V 115KM CF3 - pełne zaślepienie .
    A jak ze spalinami z rury? Nie kopci teraz jak parowóz ? I jak osiągi i spalanie ?

  4. #1064
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    A czemu ma niby kopcić ? Wręcz przeciwnie.
    Czemu ma się zmienić spalanie ?
    Na dole obrotów powinno być wyczuwalnie lepiej.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  5. #1065
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Limanowa/Vejle
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4JTD CF3 2003r
    Postów
    29

    Domyślnie

    Posiadam 2.4 JTD CF3 150 KM i przy zaślepieniu wymagana była interwencja w wyłączenie w kompie EGR ,taki zabieg zrobił mi profesjonalnie Dominik z Dębicy ,forumowicz klubu Lanci.Człowiek zna się na rzeczy i naprawdę polecam Go każdemu kto ma jakikolwiek problem ze swoim JTD pozdrawiam

  6. #1066
    Użytkownik Świeżak Avatar eddi87
    Dołączył
    09 2013
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 105hp 1998
    Postów
    143

    Domyślnie

    Mam pytanie czy jeżeli wszytko działa ok rozważać opcje zaślepienia EGR czy zostawić tak jak jest?

  7. #1067
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    W twoim silniku nie musisz płacić za wyłączenie programowe, więc zaślep sobie. Kolektor nie będzie się brudził.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  8. #1068
    Użytkownik Świeżak Avatar eddi87
    Dołączył
    09 2013
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 105hp 1998
    Postów
    143

    Domyślnie

    Cytat Napisał maly_777 Zobacz post
    W twoim silniku nie musisz płacić za wyłączenie programowe, więc zaślep sobie. Kolektor nie będzie się brudził.
    W 105hp wystarczy w tym miejscu na górze silnika czy trzba jeszcze w jakimś innym miejscu plus coś w elektronice?
    Ostatnio edytowane przez eddi87 ; 29-09-2013 o 19:32

  9. #1069
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar adi.ldz
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 110KM 2000r.
    Postów
    417

    Domyślnie

    Sama zaślepka wystarczy.

  10. #1070
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Dębica
    Auto
    ALFA ROMEO 147 1.9JTDm 150KM, Alfa 159 16v 1,9JTDm
    Postów
    140

    Domyślnie

    Witam, panowie mam Alfa 147 1.9JTDm 8v 2006 rocznik i mam problem z EGR-em, poczytalem troche na forum ale zdania sa podzielone, czy mozna u mnie calkowicie zaslepic a pozniej w sofcie usunac go czy lepiej dac zaslepke z dziurkami?? Prosze o pomoc

Podobne wątki

  1. [159] zaślepienie nowego egr
    Utworzone przez mamel w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 16-08-2016, 18:53
  2. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez Dziubek99 w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 27-05-2013, 21:37
  3. Zaślepienie egr!
    Utworzone przez grzegorz041983 w dziale GT
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 24-01-2012, 17:59
  4. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez grafex w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-08-2011, 06:20
  5. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez Kotu w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 30-04-2010, 19:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory