Strona 12 z 37 PierwszyPierwszy ... 2345678910111213141516171819202122 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 111 do 120 z 366

Temat: Lifting

  1. #111
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar milleniusz
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    Giulietta 1.4 MA
    Postów
    387

    Domyślnie

    Cytat Napisał matrix_blue Zobacz post
    Tak widziałem. Dziennikarze z magazynu WRC testują osiągi w Alfach w trybie N. Powiem Ci że sam wolę się przekonać jakie są osiągi i nie patrzę na to co podają dziennikarze czy producenci. Zgodzę się że filmiki są niedokładne.
    A to jestem cokolwiek zaskoczony, że niektóre są robione w N, bo to graniczy z nierzetelnością. Albo nie rozumiem zasad tych pomiarów, muszę doczytać.

    Też wolę się sam przekonać, ale nie mam ku temu odpowiedniego sprzętu, a nagrywanie filmów z szybkościomierza, jak już ustaliliśmy, jest niezbyt miarodajne. Są jakieś aplikacje na smartfony, które niby mierzą przyspieszenie wg GPS-a, ale widząc jakie to ma opóźnienie też nie wierzę w dokładność. GPS potrafi bardzo dokładnie wskazać prędkość, ale jak ta się juz ustabilizuje, bo potrzebuje ileśtam odczytów, aby ją ustalić, a rozdzielczość ma czasem kilka, czasem kilkanaście metrów - przy dynamicznym przyspieszaniu to daje duży błąd.

    Staram się to analizować dość dokładnie, bo chyba wybiorę wolniejsze auto jako następce Julki, więc muszę jakoś zracjonalizować utratę 3 dziesiątych sekundy. Znaczy od wartości testowych, bo od danych producenta to prawie cała sekunda by była...

    ___

  2. #112
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    Saab 9-3 Cabrio 2.0 Alfa Romeo Giulietta 1.4 multiair
    Postów
    91

    Domyślnie

    Czy w nowej wersji liftingowej dojdzie jakieś nowe wyposażenie?

  3. #113
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    Saab 9-3 Cabrio 2.0 Alfa Romeo Giulietta 1.4 multiair
    Postów
    91

    Domyślnie

    http://www.alfaromeopress.pl/press/article/1472

    Podali cennik.

    Zaledwie kilka dni temu debiutowała na Międzynarodowych Targach Samochodowych IAA we Frankfurcie, a już dziś można ją zamówić u polskich dealerów. Giulietta MY 2014 wchodzi na rynek ze znaczącymi modyfikacjami, które podkreślają wartość marki Alfa Romeo, większą liczbą wersji wyposażenia i nową, niższą ceną zaczynającą się już od 67 900 zł. Alfę Romeo Giulietta MY 2014 od poprzedniej serii wyróżnia nowy design grilla i świateł przeciwmgielnych oraz dodatkowe, metalizowane kolory: biały, niebieski i brązowy. Zmiany we wnętrzu objęły nowe koło kierownicy i zmodyfikowaną deskę rozdzielczą, z której część przycisków została przeniesiona na środkową konsolę. Fotele zyskały nowy kształt, który zapewnia lepsze trzymanie kierowcy i pasażera, a także nowe, eleganckie tkaniny obiciowe i bogatszą kolorystykę. Przy wyborze skórzanej tapicerki panele drzwi i deski rozdzielczej utrzymane są w takich samych barwach. Dodatkowo, kierowca Giulietty MY 2014 ma do dyspozycji nowy system Infotainment z nawigacją VP3/4, radiem UConnect, audiostreamingiem, AUX/USB/SD Media Hub, zintegrowanym portem iPod i łączem bluetooth, obsługiwanym z kolorowego, dotykowego wyświetlacza w rozmiarze 5 lub 6,5 cala albo za pomocą zintegrowanych przycisków na kierowcy. Poprawione wyciszenie wnętrza zapewnia lepszą akustykę i podnosi komfort podróży. Giulietta na rok modelowy 2014 będzie posiadała aż pięć wersji wyposażenia. Pierwszą z nich stanowi nowowprowadzona wersja Impression z klimatyzacją, słynnym systemem zmiennych trybów jazdy Alfa D.N.A., który pozwala dostosować osiągi do stylu jazdy i potrzeb kierowcy w różnych warunkach pogodowych, z zapewniającym precyzję prowadzenia elektronicznym mechanizmem różnicowym Alfa Q2 i dynamicznym sterowaniem pojazdem VDC, dostępna w nowej, niższej cenie 67 900 zł. Następnie klient ma do wyboru znane z poprzedniej serii wersje Progression i Distinctive, doposażone na 2014 rok w bardziej zaawansowane radio UConnect 5" z przyciskami sterowania radiem i telefonem w kole kierownicy, czujnik pomiaru ciśnienia w oponach i elektrycznie podnoszone tylne szyby. Dodatkowo, Distinctive została wzbogacona o chłodzony schowek oraz pakiet "Widoczność" zawierający przyciemnianą szybę przednią z czujnikiem deszczu i zmierzchu, elektrycznie chowane lusterka zewnętrzne i elektrochromatyczne lusterko wsteczne. Całkowitą nowością na 2014 rok jest bogato wyposażona wersja Exclusive zawierająca komfortowe wyposażenie Distinctive uzupełnione o felgi ze stopów lekkich R17" Elegante z oponami 225/45, czujniki zapachów, wilgotności oraz czujniki parkowania tylnego i obicie ze skóry połączonej z tkaniną Elegante. Z kolei topowa wersja Quadrifoglio Verde, dostępna z "pełnym życia" silnikiem 1750 TBi 16v 235 KM, w serii 1 zyskała radio UConnect, czujniki parkowania przód/tył, obicie ze skóry połączonej z Alcantarą i skrzynię biegów TCT. Ta ostatnia stanowi nowatorski, automatyczny układ przeniesienia napędu z dwoma suchymi sprzęgłami, złożony z dwóch równoległych przekładni, który umożliwia włączenie drugiej, gdy pierwsza nadal pracuje. Alfa TCT zapewnia nie tylko odczuwalnie większy komfort i bardziej sportową jazdę, ale również mniejsze spalanie. Stałą cechą wszystkich wersji wyposażenia są takie same, najwyższej jakości systemy bezpieczeństwa, obejmujące m.in. specjalną platformę, na której bazuje konstrukcja pojazdu, 6 poduszek powietrznych i trzypunktowe pasy z podwójnymi napinaczami i ogranicznikami napięcia. To dzięki nim Giulietta w roku premiery została uznana przez niezależny instytut Euro NCAP za najbezpieczniejszy europejski samochód kompaktowy i obecnie, po trzech latach, zajmuje trzecią pozycję w klasie małe auta rodzinne. Alfa Romeo Giulietta MY 2014 zależnie od wersji jest dostępna do wyboru z jednym z udoskonalonych technicznie silników benzynowych: 1.4 TB 16v 105 KM, 1.4 TB 16v 120 KM, 1.4 TB MultiAir 16v 170 KM z opcjonalną automatyczną skrzynią Alfa TCT, wyposażonymi w system Start&Stop, ze wspomnianą, rewolucyjną jednostką napędową Quadrifolgio Verde 1750 TBi 16v 235 KM TCT, a także z trzema Dieslami: 1.6 JTDM 16v 105 KM, 2.0 JTDM 16v 150 KM i 2.0 JTDM 16v 170 KM również z systemem Start&Stop i dodatkowo Alfa TCT dla wersji 170-konnej.

    Źródło alfaromeo press
    Ostatnio edytowane przez matrix_blue ; 29-09-2013 o 11:50

  4. #114
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Luke77
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce Ti 280KM Benzyna MY20, Alfa Romeo Giulietta Distinctive 170KM Benzyna
    Postów
    813

    Domyślnie

    No to jednak jest QV z TCT:
    "z kolei topowa wersja Quadrifoglio Verde, dostępna z "pełnym życia" silnikiem 1750 TBi 16v 235 KM, w serii 1 zyskała radio UConnect, czujniki parkowania przód/tył, obicie ze skóry połączonej z Alcantarą i skrzynię biegów TCT."

  5. #115
    Alan22
    Gość

    Domyślnie

    Ja się zastanawiem czy kupić teraz ostatnie sztuki które stoją w salonie, czy zamawiać nową. Mam taką upatrzoną u siebie w miescie http://otomoto.pl/alfa-romeo-giuliet...C30577431.html
    Myśle że cena nawet ok.

    Jedyne czego brakuje to bose i navi.
    No i szklany dach który akurat mnie nie interesuje.
    Ostatnio edytowane przez Alan22 ; 30-09-2013 o 21:44

  6. #116
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Giulietta 1.4 TB Multiair
    Postów
    102

    Domyślnie

    Cytat Napisał Alan22 Zobacz post
    Ja się zastanawiem czy kupić teraz ostatnie sztuki które stoją w salonie, czy zamawiać nową. Mam taką upatrzoną u siebie w miescie http://otomoto.pl/alfa-romeo-giuliet...C30577431.html
    Myśle że cena nawet ok.

    Jedyne czego brakuje to bose i navi.
    No i szklany dach który akurat mnie nie interesuje.
    Mam identyczną, również w Twoim mieście nabytą. Nie planowałem szklanego dachu, ale dałem się przekonać. Szczególnie w naszej strefie klimatycznej bardzo ten dach doceniam. Mi jest szkoda przełączników na środku konsoli. Dodawały Julce charakteru... Cena jest bardzo dobra, więc jeżeli zamierzasz trochę pojeździć, to bierz Julkę z salonu. Szczególnie, że po faceliftingu nie przybyło jej KM ani poza tym w tym zakresie się nic nie zmieniło. Zmiany natury kosmetycznej, ekran się pojawił i tyle.

  7. #117
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    Saab 9-3 Cabrio 2.0 Alfa Romeo Giulietta 1.4 multiair
    Postów
    91

    Domyślnie

    Cytat Napisał Alan22 Zobacz post
    Ja się zastanawiem czy kupić teraz ostatnie sztuki które stoją w salonie, czy zamawiać nową. Mam taką upatrzoną u siebie w miescie http://otomoto.pl/alfa-romeo-giuliet...C30577431.html
    Myśle że cena nawet ok.

    Jedyne czego brakuje to bose i navi.
    No i szklany dach który akurat mnie nie interesuje.
    Z Markiem Babińskim dobrze się współpracuje. Ta cena jeszcze nie jest ostateczna - 82900 zł spokojnie.

    Duża jest różnica między seryjnym nagłośnieniem a bose?
    Myślę że warto brać ten model.

    Po lifcie auta z pakietami będą lepiej wyposażone ale też droższe:

    - Sportiva: 11500 zł
    - Sport: 6000 zł
    - Lux: 14000 zł
    - Premium: 9000 zł
    - Komfort: 4500 zł
    - Business: 6000 zł
    Ostatnio edytowane przez matrix_blue ; 30-09-2013 o 22:18

  8. #118
    Użytkownik Embrion Avatar Nevan
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulietta 1.4 TB Distinctive MA Sportiva QV Line
    Postów
    14

    Domyślnie

    Cytat Napisał Alan22 Zobacz post
    Ja się zastanawiem czy kupić teraz ostatnie sztuki które stoją w salonie, czy zamawiać nową. Mam taką upatrzoną u siebie w miescie http://otomoto.pl/alfa-romeo-giuliet...C30577431.html
    Myśle że cena nawet ok.

    Jedyne czego brakuje to bose i navi.
    No i szklany dach który akurat mnie nie interesuje.
    Bierz i nie zastanawiaj się. Mam identyczną i jestem bardzo zadowolony. Navi sobie daruj bo chociaż efektowne to nie warte 7 tysi. Zestaw hifi mozesz sobie jakiś własny dokupić.

  9. #119
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Giulietta 1.4TB Distinctive/Sport/Premium/Dach
    Postów
    480

    Domyślnie

    Nie ma jeszcze elektrycznych foteli (ale sa chorendalnie drogie) , pakietu Widocznosc i pelnej skory. Basic-owe audio gra bardzo ok, szczegolnie z dopietym ipodem, zas wbudowana navi jest niewygodna. Wytarguj jeszcze oryginalne dywaniki i wykladzine bagaznika - wyglada super.
    Ale szklany dach jest super, pomijajac otwieranie w lato to nawet zamkniety ladnie doswietla wnetrze.
    Ostatnio edytowane przez barnio ; 01-10-2013 o 21:50

  10. #120
    Alan22
    Gość

    Domyślnie

    Dzięki bardzo W czwartek podjadę i dowiem się więcej.

Podobne wątki

  1. [MiTo] face lifting
    Utworzone przez Andrzej_Kolbudy w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 05-03-2016, 11:03
  2. Face lifting 147
    Utworzone przez naza87 w dziale 147
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post / autor: 07-02-2013, 14:44
  3. Alfa 156 SW - Lifting
    Utworzone przez Marek75 w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 23-08-2010, 11:33
  4. Lifting 164
    Utworzone przez andzia w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 30-04-2007, 08:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory