Miałem to samo, trzęsienie kabiną, zazwyczaj to wina koła dwumasowego, do sprawdzenia poduszki pod silnikiem, szczegulnie tą przy silniku od góry, u mnie dało się ją wyjąć z jednej str ręcznie - od str silnika, lub koło pasowe
Miałem to samo, trzęsienie kabiną, zazwyczaj to wina koła dwumasowego, do sprawdzenia poduszki pod silnikiem, szczegulnie tą przy silniku od góry, u mnie dało się ją wyjąć z jednej str ręcznie - od str silnika, lub koło pasowe
Ja dzisiaj jestem po wymianie dwumasy i co się okazało, że stara po ponad 200 tys. ma mnieszy luz osiowy niż nowanie wiem czym jest to spowodowane, ale za to promieniowy jest większy w starej, ogólnie auto wibruje tylko delikatnie słabiej i trochę trzęsie silnikiem przy gaszeniu i odpalaniu, zapewne wszystkie poduszki już naruszył ząb czasu
![]()