Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 55

Temat: 120 czy 170 KM

  1. #41
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał mareksz159 Zobacz post
    Słuchy czy może jednak konkrety?
    Konkrety, w zeszłym tygodniu przy mnie przyjmowano na wymianę modułu Multiair Julkę z przebiegiem koło 85tys km, objawy wypadanie zapłonów, "dziury w mocy" i generalnie niestabilne wolne obroty, jako że mechanicy znajomi chwilę porozmawiałem i co prawda nie są to częste przypadki ale już są notowane i to w nowych przecież autach bo co to za przebieg 85tys km, koszt modułu MA który podlega wymianie podobno koło 3k pln.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  2. #42
    Użytkownik Rowerzysta Avatar por.Jaszczuk
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 SW JTDm 2007 & VW Passat 2018 2.0TDI
    Postów
    252

    Domyślnie

    Cytat Napisał barnio Zobacz post
    Pytanie czego oczekujesz. Miedzy tymi dwoma silnikami będzie spora różnica w cenie, rozważ czy po prostu ta moc ma ona dla Ciebie taką wartość w przełożeniu na złotówki.
    Ja przed kupieniem 120KM jechałem 170KM. Owszem wrażenie wciskania w fotel fajniejsze, ale czy warte tej ceny ? Licząc wprost w kasie - nie, patrząc na dodatki jakie możesz mieć zamiast tych 50KM moim zdaniem tez nie.

    Dla mnie sto razy fajniejszy był szklany dach i pełna skóra (obydwa dodatki szczerze polecam) i chyba nawet jeszcze jakiś dodatkowo niż ta różnica 50 KM. "Luksusy" odczuwasz każdego dnia, mocy użyjesz czasami. Ja pewnie więcej czasu tkwię w korkach niż mam okazje "pocisnąc" więc wybrałem rzeczy cieszące oko w korku, a nie szybkość z jaką odjadę po wyjechaniu przez niego

    Więc jak Cie stać - bierz 170KM. Jak masz na to rezygnować ze spełniania innych marzeń - odpuść, 120KM też fajnie jeżdzi
    Co do spalania.
    Moim zdaniem spalanie pomiń w rozważaniach - oba silniki jadąc tak samo będa palic podobnie. Rożnica będzie w granicy to jakiej będziesz w stanie dojść "ciężką nogą", w 120KM będzie to 10l, w 170KM o 2-3 litry więcej.

    PS. A najlepiej podjedz do dealera i sama różnice tak jak ja Oczywiście ustawiając DNA w tryb "D"
    W zakresie spalania kolega się myli diametralnie. Gulietta z silnikiem 170PS pali mi 8,4L/100km w warszawskich korkach i mimo to że mam bardzo ciężką nogę. Natomiast wersja z silnikiem 120PS pali nawet więcej przy tak ostrej jeździe. Użytkuję właśnie przez ostatni tydzień wersje 170PS > frajda z jazdy jest na poziomie oczekiwanym - nie zawiedziesz się.

    PS.
    Moja żona po tygodniu jest zakochana w tym aucie ... mimo że biały kolor. Teraz to dopiero mam problem Panowie .
    Ostatnio edytowane przez por.Jaszczuk ; 11-10-2013 o 21:51

  3. #43
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    ​​​​
    Postów
    1,822

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Konkrety, w zeszłym tygodniu przy mnie przyjmowano na wymianę modułu Multiair Julkę z przebiegiem koło 85tys km, objawy wypadanie zapłonów, "dziury w mocy" i generalnie niestabilne wolne obroty, jako że mechanicy znajomi chwilę porozmawiałem i co prawda nie są to częste przypadki ale już są notowane i to w nowych przecież autach bo co to za przebieg 85tys km, koszt modułu MA który podlega wymianie podobno koło 3k pln.
    Nie strasz ludzi! Po pierwsze problem nie dotyczył tylko julki ale i innych modeli opartych o ten sam moduł MA (najczesciej mito, choc zdarzyła sie i delta). Po drugie problem dotyczył aut wyprodukowanych do 11/2010 roku i został przez producenta dawno wyeliminowany poprzez wersje pozmianową modułu. Przebieg nie ma znaczenia, bardziej to czy w większosci to była jazda miejska czy autostradowa. Był przypadek że modul sie skończył po 11 tyś i był to najmniejszy przebieg o jakim wiem. Po trzecie FAP bez problemu refunduje wymianę biorąc na siebie zdecydowaną wiekszość kosztów ale generalnie zależy to od historii auta( poziom refundacji jest wprost proporcjonalny do tego ile razy auto było serwisowane w ASO) . Biorac pod uwagę ilość obecnie jeżdzacych aut z multiair-em to można powiedzieć że były to jednostkowe przypadki. Wracając do tematu wątku - brałbym bez zastanowienia wersję 170KM bo ten silnik naprawdę znakomicie dyma i w dodatku jest bardziej ekonomiczny od słabszej wersji. Myślę że bez sensu zmieniać auta co poł roku w miarę nabywania umiejętnosci, po prostu z początku jeździć spokojnie-też się da :-)
    Ostatnio edytowane przez tx555 ; 12-10-2013 o 09:04

  4. #44
    Użytkownik Embrion Avatar Nevan
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulietta 1.4 TB Distinctive MA Sportiva QV Line
    Postów
    14

    Domyślnie

    Cytat Napisał delli Zobacz post
    Silnik silnikem, ale pomyśl nad kolorem Gulietta w barwach Alfa Rosso (289) wygląda rewelacyjnie: klasycznie i piekielnie dynamicznie - nawet jeśli ma 120KM.
    To piękno wcielone;-)

  5. #45
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał por.Jaszczuk Zobacz post
    Moja żona po tygodniu jest zakochana w tym aucie ... mimo że biały kolor. Teraz to dopiero mam problem Panowie .
    Hmmmm, dziwne... Podobno jak ktoś ma 159, to w kierunku Julki nawet nie splunie .
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  6. #46
    Użytkownik Embrion Avatar Nevan
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulietta 1.4 TB Distinctive MA Sportiva QV Line
    Postów
    14

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    Hmmmm, dziwne... Podobno jak ktoś ma 159, to w kierunku Julki nawet nie splunie .
    Widziałem przedwczoraj zaparkowaną 159 niedaleko domu, miała nalepiony znaczek QV. Obeszło się bez plucia.

  7. #47
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    mazowieckie
    Auto
    Giulietta 1.4 MA
    Postów
    740

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    Podobno jak ktoś ma 159, to w kierunku Julki nawet nie splunie .
    Po 7 latach posiadania 159 mam teraz Julke. Jest inaczej, ale nie mam wyrzutów sumienia

  8. #48
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar duch-dziadka
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Czarnków/Poznań
    Auto
    Giulietta Veloce
    Postów
    106

    Domyślnie

    Witam
    Trochę odświeżę kotleta, ale jednocześnie zmienię zarys tematu.

    Od wielu lat marzyło mi się posiadanie 147 GTA. Od jakiegoś czasu szukam auta dla siebie i pomyślałem o Guliettcie dla żony...

    Żeby frajda była po obu stronach to zastanawiam się nad kupnem wersji 240 konnej, a może lepiej 170 + chip???
    Moje pytanie do osób w temacie(posiadających takowe wersje lub użytkujący) co lepiej wybrać???
    Co można jeszcze z wersji 240 konnej jeszcze wyciągnąć jeśli chodzi o osiągi???
    Dodam tylko, że spalanie i eksploatacja ma dla mnie mniejsze znaczenie niż wrażenia z jazdy...

  9. #49
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Londyn
    Auto
    .
    Postów
    198

    Domyślnie

    Bierz 240KM+chip. Na fabrycznym osprzecie zrobisz 270-280KM. Jeździ to wtedy lepiej niż 147 GTA.
    Jedyna wadą QV jest brak podłokietnika w fotelach, nie wiem co za baran to wymyslił.
    Zainwestowałbym też w szpere, bo przy tej mocy i FWD się przydaje mocno, a ta fabryczna elektroniczna zabawka tylko dlawi silnik.

  10. #50
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar stefdeath
    Dołączył
    06 2016
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 MA 170
    Postów
    133

    Domyślnie

    Cytat Napisał duch-dziadka Zobacz post
    Witam
    Trochę odświeżę kotleta, ale jednocześnie zmienię zarys tematu.

    Od wielu lat marzyło mi się posiadanie 147 GTA. Od jakiegoś czasu szukam auta dla siebie i pomyślałem o Guliettcie dla żony...

    Żeby frajda była po obu stronach to zastanawiam się nad kupnem wersji 240 konnej, a może lepiej 170 + chip???
    Moje pytanie do osób w temacie(posiadających takowe wersje lub użytkujący) co lepiej wybrać???
    Co można jeszcze z wersji 240 konnej jeszcze wyciągnąć jeśli chodzi o osiągi???
    Dodam tylko, że spalanie i eksploatacja ma dla mnie mniejsze znaczenie niż wrażenia z jazdy...
    Dźwięku GTA nie da ci żadne QV a tym bardziej 170MA . Bierz GTA + Mito albo f.500 dla żony

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory