Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 26 z 26

Temat: Korektor siły hamowania

  1. #21
    Użytkownik Znawca Avatar laska
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Nowy Sącz-Napoli
    Auto
    Była 155 1.8 TS 8V, Jest 166 2.4 20V 175 cv
    Postów
    1,288

    Domyślnie

    Cytat Napisał cerciarz Zobacz post
    Trójnik
    Kolego czy tam przypadkiem nie trzeba czterech przewodów połączyć? Jak to trójnikiem zrobić?
    Ti Amo ALFA!!!

  2. #22
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Vinc
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Złotoryja, Poland
    Auto
    Stelvio 2.0 Q4
    Postów
    417

    Domyślnie

    Cytat Napisał lesio146 Zobacz post
    No raczej nie ciekawa opcja wyrzucenie korektora.
    Wielkiego wyboru nie mam, muszę jakoś zadziałać. Używki, póki co nie mogę nigdzie dostać, a nowego nie opłaca mi się kupować.
    155 TS 1.8 16v - była
    159 JTDm 1.9 16v - była
    GT V6 3.2 - była
    MiTo 1.4 - jest
    Stelvio 2.0 Q4 - jest

  3. #23
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał Vinc Zobacz post
    Wielkiego wyboru nie mam, muszę jakoś zadziałać. Używki, póki co nie mogę nigdzie dostać, a nowego nie opłaca mi się kupować.
    Na tablicy masz kilka 155 na części,bravo/brava także.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  4. #24
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar cerciarz
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Elbląg, Londyn
    Auto
    Alfa 155 1.8 TS 8V na zawsze + Lexus IS200 był + Kia Niro Hybrid jest
    Postów
    461

    Domyślnie

    Cytat Napisał laska Zobacz post
    Kolego czy tam przypadkiem nie trzeba czterech przewodów połączyć? Jak to trójnikiem zrobić?
    Czwornik mialo byc lub dwie pojedyncze zlaczki.

    Gdyby Alfa Była kobietą, to byłby to związek mojego życia..
    Moja Bella --->>> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1234064

  5. #25
    Użytkownik Znawca Avatar laska
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Nowy Sącz-Napoli
    Auto
    Była 155 1.8 TS 8V, Jest 166 2.4 20V 175 cv
    Postów
    1,288

    Domyślnie

    Cytat Napisał cerciarz Zobacz post
    Czwornik mialo byc lub dwie pojedyncze zlaczki.
    Kupujesz taki czwornik lub dwie pojedyncze złączki i już? Nie trzeba nic przerabiać?
    Ti Amo ALFA!!!

  6. #26
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar cerciarz
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Elbląg, Londyn
    Auto
    Alfa 155 1.8 TS 8V na zawsze + Lexus IS200 był + Kia Niro Hybrid jest
    Postów
    461

    Domyślnie

    Normalnie łączysz przewód do przewodu i tyle. Robiłem to dwa lata temu i nie pamiętam jak dokładnie to było ale jednego jestem pewny, że był to prosty proces a od tamtej pory mam spokój i mocne hamulce. Korektor działał w ten sposób że sie tak jakby przymykał i otwierał względem obciążenia, a teraz mam cały czas otwarte czyli większy przepływ płynu = większa siła hamowania.

    Gdyby Alfa Była kobietą, to byłby to związek mojego życia..
    Moja Bella --->>> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1234064

Podobne wątki

  1. Korektor siły hamowania.
    Utworzone przez Lesio w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 06-06-2016, 20:03
  2. [33] Korektor siły hamowania
    Utworzone przez qmAQ w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 28-03-2016, 10:03
  3. [GTV] korektor siły hamowania tylnej osi
    Utworzone przez kudlaty_bytom w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 28-03-2014, 20:23
  4. [155] korektor siły hamowania
    Utworzone przez rafal70185 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 26-08-2010, 19:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory