Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 52

Temat: [156] Przygasające światła oraz dziwna praca nawiewu po włączeniu kierunkowskaza

  1. #21
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał maciaba Zobacz post
    Wymienić ten przerywacz i zobaczyć czy ktoś ma inne pomysły? Niby był jakiś ślad grzania się na obudowie od wewnątrz, jednak nie było zimnych lutów, ani nic nie było zaśniedziałe czy nadpalone.
    Po raz któryś Ci napiszę:nie przerywacz,nie przełącznik.Powód do słabe połączenie.Gdzie?To trzeba poszukać.Zaczynając od połączenia z akumulatora do wiązki,skrzynki bezpieczników itd.Na pewno tam gdzie nie łączy to połączenie te grzeje się.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  2. #22
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar maciaba
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD 110KM 2000
    Postów
    402

    Domyślnie

    To na pewno nie aku bo aku jest świeży i napięcie ładowania na włączonych światłach i nawiewie jest 14,4V. Poza tym też mam alpine w bagażniku i lanzara i jak łupie basem to nie przygasają tak światła jak przy kierunkowskazie ;/ dla mnie jest to szok

    Kolego kupiłem alfę 2 tyg temu, mógłbyś podpowiedzieć gdzie szukać? Na wstępie łatwo sprawdzę wszystkie żarówki i gniazda żarówek, lecz nie wiem gdzie dalej w instalacji szukać. Poza tym tak jak mówiłem przeczyściłem dzisiaj główną masę karoserii. Co jeszcze zauważyłem, że w momencie zapalania kierunkowskazu, nawiew przyspiesza, a nie zwalnia
    Ostatnio edytowane przez maciaba ; 05-10-2013 o 20:39

  3. #23
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar maciaba
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD 110KM 2000
    Postów
    402

    Domyślnie

    Zrobiłem trochę pomiarów. Po przekręceniu zapłonu napięcie na aku spada aż do 11,5V, tak przez kilkanaście sekund i jak coś pod silnikiem cyknie, napięcie wraca do 12,2V. Dodam, że kontrolka od świec żarowych gaśnie błyskawicznie i nie ma wpływu na poziom napięcia. Te pomiary wykonywałem przy włączonych światłach mijania. Po odpaleniu napięcie rośnie stopniowo i (tak jakby po wzbudzeniu alternatora) światła i podświetlenie zegarów zaczyna jaśniej świecić i napięcie się ustala na 14,35V i ani drgnie. Wygląda to tak jakby alternator długo się wzbudzał. Poza tym niezależnie od obrotów silnika światła przygasają od kierunków, radia, i innych odbiorników prądowych.

  4. #24
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał maciaba Zobacz post
    Zrobiłem trochę pomiarów. Po przekręceniu zapłonu napięcie na aku spada aż do 11,5V, tak przez kilkanaście sekund i jak coś pod silnikiem cyknie, napięcie wraca do 12,2V. Dodam, że kontrolka od świec żarowych gaśnie błyskawicznie i nie ma wpływu na poziom napięcia. Te pomiary wykonywałem przy włączonych światłach mijania. Po odpaleniu napięcie rośnie stopniowo i (tak jakby po wzbudzeniu alternatora) światła i podświetlenie zegarów zaczyna jaśniej świecić i napięcie się ustala na 14,35V i ani drgnie. Wygląda to tak jakby alternator długo się wzbudzał. Poza tym niezależnie od obrotów silnika światła przygasają od kierunków, radia, i innych odbiorników prądowych.
    Alternator jest ok,akumulator także.Szukaj przewodu który od akumulatora biegnie do zasilania wiązki.Dochodzi do skrzynki bezpiecznikowej.Gruby czerwony przewód..I tam trzeba szukać gdzie "ucieka"prąd.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  5. #25
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar maciaba
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD 110KM 2000
    Postów
    402

    Domyślnie

    Trudny jest do tego dostęp?

    Co ciekawe, podłączyłem ostatnio wzmacniacz 250W RMS i skrzynkę też tyle. Mam taką dyskotekę na zegarach że szok, bez żadnych spadków napięć na aku.. ten sam zestaw miałem w innym aucie i nie było takich cudów a masę miałem z karoserii, tutaj podpiąłem bezpośrednio do aku. Zauważyłem, że gdy masa była z karoserii tętnienia były mniejsze.. Może aku ma jakieś zwarcie wewnętrzne?

  6. #26
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał maciaba Zobacz post
    Trudny jest do tego dostęp?

    Co ciekawe, podłączyłem ostatnio wzmacniacz 250W RMS i skrzynkę też tyle. Mam taką dyskotekę na zegarach że szok, bez żadnych spadków napięć na aku.. ten sam zestaw miałem w innym aucie i nie było takich cudów a masę miałem z karoserii, tutaj podpiąłem bezpośrednio do aku. Zauważyłem, że gdy masa była z karoserii tętnienia były mniejsze.. Może aku ma jakieś zwarcie wewnętrzne?
    Nie ma innego wyjścia jak szukać gdzie jest to słabe połączenie.A jest na pewno gdzieś.Nie pomogę Ci inaczej na odległość.Musisz poszukać.Zacznij jak pisałem od przewodu który zasila skrzynkę bezpiecznikową.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  7. #27
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar maciaba
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD 110KM 2000
    Postów
    402

    Domyślnie

    No ale nie sądzisz, że w przypadku bezpośredniego podłączenia wzmacniacza do aku nie powinno być takiego przygasania? Tutaj prąd płynie bezpośrednio z alternatora i aku do wzmacniacza.

  8. #28
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał maciaba Zobacz post
    No ale nie sądzisz, że w przypadku bezpośredniego podłączenia wzmacniacza do aku nie powinno być takiego przygasania? Tutaj prąd płynie bezpośrednio z alternatora i aku do wzmacniacza.
    A nie napisałaś wcześniej że podłączyłeś bezpośrednio do aku.Muszę przyznać że to dziwne.Zwarcie wewnętrzne aku powoduje jego samoistne rozładowania,więc raczej odpada.A sprawdz napięcie na bezpieczniku np kierónkowskazów bez ich włączania i potem włączone potem na aku z włączonymi i bez,w obu przypadkach na włączonym zapłonie.
    Ostatnio edytowane przez lesio146 ; 13-10-2013 o 19:14
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  9. #29
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar maciaba
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD 110KM 2000
    Postów
    402

    Domyślnie

    No sprawdzałem napięcie na włączonym sprzęcie audio, i gdy skrzynia basowa uderzała napięcie wahało się od 14,3 do 14,22 więc spadki są bardzo małe, a mimo to mam dyskotekę na podświetleniu Zauważyłem, że gdy przez jakiś czas skrzynia była podpięta do masy karoserii, tętnienia były mniejsze. Może to wina alternatora? Mostek prostowniczy? Albo sam alternator ma zbyt małą wydajność.

    Co może być powodem tak dużego spadku napięcia po włączeniu zapłonu przez jakiś czas? Pompa wysokiego ciśnienia? Słyszę jakąś pracę czegoś pod maską.

    Dodatkowo raz miałem taką akcję, że przez 10 minut był na samym zapłonie przy włączonych światłach, nawiewie na 1, i bardzo cicho grającym sprzęcie i po tych 10 minutach się rozładował i nie chciał zapalic..
    Ostatnio edytowane przez maciaba ; 13-10-2013 o 19:29

  10. #30
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał maciaba Zobacz post
    No sprawdzałem napięcie na włączonym sprzęcie audio, i gdy skrzynia basowa uderzała napięcie wahało się od 14,3 do 14,22 więc spadki są bardzo małe, a mimo to mam dyskotekę na podświetleniu Zauważyłem, że gdy przez jakiś czas skrzynia była podpięta do masy karoserii, tętnienia były mniejsze. Może to wina alternatora? Mostek prostowniczy? Albo sam alternator ma zbyt małą wydajność
    Jak by alternator nie miał wydajności napięcie ładowania by to pokazało.A napięcie jest ok.Sprawdz jak wyżej napisałem.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

Podobne wątki

  1. dziwna praca nawiewu
    Utworzone przez LongWay w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 04-11-2014, 13:59
  2. [156] Wentylator nawiewu - dziwna sprawa
    Utworzone przez kajec w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 23-03-2011, 11:59
  3. Przygasające światła podczas hamowania
    Utworzone przez kos4 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-12-2010, 21:35
  4. [156] Dziwna praca 2.5 v6
    Utworzone przez radzzi2.5v6 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-01-2008, 23:36
  5. Przygasające światła, a wentylator [166]
    Utworzone przez Alfa166Nero w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 13-09-2007, 19:21

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory