Strona 41 z 44 PierwszyPierwszy ... 3132333435363738394041424344 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 401 do 410 z 432

Temat: Termostat TS, JTD

  1. #401
    Użytkownik Romeo Avatar Grand231
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Rybarzowice
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9mJTD 16 V 150 KM
    Postów
    804

    Domyślnie

    Ale chyba ta 2ga kreska oznacza 80 st w wersji 156, w mojej 147 jest normalne skalowanie co 10 stopni - czyli jeżeli dobrze rozumuje ma cały czas 70 st według wskazań na desce, które jak już wyczytałem nie są miarodajne

  2. #402
    Użytkownik Romeo Avatar Grand231
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Rybarzowice
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9mJTD 16 V 150 KM
    Postów
    804

    Domyślnie

    Czy według tych logów z ECU http://www.speedyshare.com/FZjAe/FES...-16V-File1.csv termostat jest do wymiany ?, temperatura nie przekracza 76 st, wcześniej silnik był teoretycznie rozgrzany przez 15 km.

  3. #403
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar Marcino82
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Głogów
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 280km Q4 EXECUTIVE
    Postów
    21

    Domyślnie

    Witam. Mam do wymiany termostat. Dzis w sklepie zaoferowano mi termostat firmy Gates. Cena 290 zł. ktoś coś powie na temat tych termostatów? Brać czy jednak szukać czego innego ?

  4. #404
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar slider2002
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Gniezno
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9JTD 110KM
    Postów
    591

    Domyślnie

    Calkiem dobry. Mam prawie dwa lata i jest git

  5. #405
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar tomaszchwesiuk
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    ALfa Romeo GTV busso 3,0 v6 24v, Alfa 156 1,9 jtd SW Sportwagon 150KM 2005r
    Postów
    517

    Domyślnie czujniki cieczy

    Witam wszystkich. Alfaholików. Ja mam następujący problem. Wskaźnik temp żle pokazuje na pewno bo na 6 biegu 100 km/h przy temp zew 8stopni pokazuje mi wskaźnik trochę ponad 60st. Ale mam czujnik 2 pinowy jakby kamieniem zarośnięty trochę, natomiast przy podłączeniu do komputera jest wszystko ok, oprócz:
    1. brak wskazania temperatury cieczy
    2. polkazuje temp katalizatora 1220 stopni i to zaraz po uruchomieniu
    3. Auto po 3tys obrotów jakoś dziwnie chodzi tzn nie ma kopa, zaczyna przepalać więcej ropy bo kopci, i ma niesamowitą dziurę. a jak jadę na np 4 biegu i przyspieszam to mam wrażenie że od tych obrotów jakby nie pracowały wszystkie gary, lub wtryski.

    Proszę o pomoc, czy to może być wina czujnika, 2ch czujników, 2czujników z termostatem??

    Tomasz Chwesiuk

  6. #406
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar slider2002
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Gniezno
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9JTD 110KM
    Postów
    591

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomaszchwesiuk Zobacz post
    Witam wszystkich. Alfaholików. Ja mam następujący problem. Wskaźnik temp żle pokazuje na pewno bo na 6 biegu 100 km/h przy temp zew 8stopni pokazuje mi wskaźnik trochę ponad 60st. Ale mam czujnik 2 pinowy jakby kamieniem zarośnięty trochę, natomiast przy podłączeniu do komputera jest wszystko ok, oprócz:
    1. brak wskazania temperatury cieczy
    2. polkazuje temp katalizatora 1220 stopni i to zaraz po uruchomieniu
    3. Auto po 3tys obrotów jakoś dziwnie chodzi tzn nie ma kopa, zaczyna przepalać więcej ropy bo kopci, i ma niesamowitą dziurę. a jak jadę na np 4 biegu i przyspieszam to mam wrażenie że od tych obrotów jakby nie pracowały wszystkie gary, lub wtryski.

    Proszę o pomoc, czy to może być wina czujnika, 2ch czujników, 2czujników z termostatem??

    Tomasz Chwesiuk
    według tego co mówisz to chyba wybierasz nie to ECU z listu w Fesie i dlatego masz takie dziwne wyniki. warto by tez wyczyścić czujnik ciśnienie doładowania. na forum znajdziesz wskazuwki gdzie on jest i jak to zrobic.

  7. #407
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Tamperatura jaką osiąga silnik JTD nie ma praktycznie żadnego wpływu na jego osiągi. Zainteresuj się przepływomierzem EGRem i sterowaniem zmienną geometrią turbiny - na forum jest wszystko opisane.
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  8. #408
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar tomaszchwesiuk
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    ALfa Romeo GTV busso 3,0 v6 24v, Alfa 156 1,9 jtd SW Sportwagon 150KM 2005r
    Postów
    517

    Domyślnie

    Dzięki wielkie. Już czytałem o tym i chyba będę musiał to zrobić. Dam znać jak to zrobię. Pozdrawiam.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Tamperatura jaką osiąga silnik JTD nie ma praktycznie żadnego wpływu na jego osiągi. Zainteresuj się przepływomierzem EGRem i sterowaniem zmienną geometrią turbiny - na forum jest wszystko opisane.
    Egr czyściłem i nawet nie było potrzeby bo nie było źle, nawet bardzo dobrze. Przepływomierz no to chyba tylko odpiąć i zobaczyć jak chodzi tak??
    Ale czy emperatura z czujnika nie jest podawana do kompa i nie jest ustalana mieszanka?? bo wydawało mi się do tej pory że zbyt duża ilość paliwa do powietrza też może powodować takie zachowanie ale być może się mylę, a dzisiaj dowiedziałem się że to właśnie ten drugi czujnik właśnie z przewodu podaje temperaturę do kompa a an znowu ustala mieszankę.

    Dzięki za prowadzenie sprawy
    Tomasz Chwesiuk

  9. #409
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    A czysciłes kolektor za klapą tłumiąca razem z EGRem? EGR szczelny? No przpływkę trzeba odpiąć i się przejechać
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  10. #410
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar tomaszchwesiuk
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    ALfa Romeo GTV busso 3,0 v6 24v, Alfa 156 1,9 jtd SW Sportwagon 150KM 2005r
    Postów
    517

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    A czysciłes kolektor za klapą tłumiąca razem z EGRem? EGR szczelny? No przpływkę trzeba odpiąć i się przejechać
    No Witam.

    Wymieniłem czujnik temperatury na przewodzie. Założyłem firmy eps. Przynajmniej mi nie cieknie i nie będzie mi oszukiwał. Ale temperatura silnika gdy na zewnątrz 11 stopni podczas jazdy nawet 30 min jest między pomiędzy 50 a 70więc raczej jest to termostat czyż nie tak??
    Ale mam wrażenie że po wymianie czujnika jest chyba lepsze przyspieszenie i nie czuję takiej dziury. chyba że się mylę. może muszę dłużej pojeździć.

    pozdrawiam

Podobne wątki

  1. termostat 1.6 ts
    Utworzone przez daniel1986 w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-05-2014, 11:50
  2. Termostat
    Utworzone przez czanket w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-11-2012, 10:57
  3. [156] Termostat
    Utworzone przez mar_1981 w dziale 156
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 02-03-2011, 18:42
  4. Termostat EPC
    Utworzone przez cysio w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-11-2009, 08:55

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory