Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
Alfa Giulia Veloce - 2,0 280KM
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Mi jedyne co zjadło na orlenie platinum 2t to wysoką korektę (dane z testu wcześniej w tym temacie)
Pomijając fakt, ze Elf Moto 2 HP ECO został już jakiś czas temu wycofany i zastąpiony innym to rzuciła mi się w oczy jedna rzecz. Wszędzie piszą jaka to jest ważna niska temperatura zapłonu, a zarówno polecany LM jak i ELF mają wysoka i tak np. Elf ma 116 stopni. Wiec jak to w końcu jest? ;] No i gdybyś był tak uprzejmy to podaj link do jakiś badań o smarnościach Orlenu i Lotosu chyba, ze to tylko na zastadzie "wydaje mi się, że..."![]()
Tak tylko co do temp. zapłonu, warto dodać, że EGT (temp. gazów wylotowych) to pareset stopni (zależy od przypadku ale pewnie 500-800). Naprawdę myślicie, że będzie różnica między 80*c a 120*c?![]()
Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
"Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
http://avensis.info/viewtopic.php?f=...501&start=1080 - najlepiej cały wątek - tam są linki do różnych badań
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2392644.html - poczytaj łącznie z tym co jest w linkach w tym wątku
Czyli to wszystko co czytaliśmy, co jest tu na forum i nic więcej...
Warto przeczytać wątek zanim się napisze. Przynajmniej pierwszą stronę. Nie będzie trzeba czytać wątków o skośnookich samochodach
Dla przykładu
Forum elektrody (04 Paź 2012):
---------------------
Wpływ oleju 2T na liczbę cetanową.
Liczba cetanowa ON to oględnie mówiąc, zdolność paliwa do samozapłonu. Im LC jest wyższa, tym „miększa” jest praca silnika.
Minimalna LC paliwa wynosi 50.
I tak, dodatek oleju 2T w proporcji 1:50 zmniejsza LC o 26 punktów!
Dodatek 2T w proporcji 1:150 zmniejsza LC już zaledwie o 3 punkty, co jest wartością akceptowalną.
Linki:
próbka 1:50 http://www.motor-talk.de/forum/aktio...hmentId=686109
próbka 1:150: http://www.motor-talk.de/forum/aktio...hmentId=686110
---------------------
Pierwsza strona naszego wątku (06-07-2012):
--------------------------------
Wpływ oleju 2T na liczbę cetanową.
Liczba cetanowa ON to oględnie mówiąc, zdolność paliwa do samozapłonu. Im LC jest wyższa, tym „miększa” jest praca silnika.
Minimalna LC paliwa wynosi 50.
I tak, dodatek oleju 2T w proporcji 1:50 zmniejsza LC o 26 punktów!
Dodatek 2T w proporcji 1:150 zmniejsza LC już zaledwie o 3 punkty, co jest wartością akceptowalną.
Linki:
próbka 1:50 http://www.motor-talk.de/forum/aktio...hmentId=686109
próbka 1:150: http://www.motor-talk.de/forum/aktio...hmentId=686110--------------------------------
Ostatnio edytowane przez @sdero ; 20-10-2013 o 21:03
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Slider, nic szczególnego te linki nie wnoszą. Na forum toyoty też dolewają orlena i są zadowoleni. Na elektrodzie to samo co u nas pisze w pierwszych postach.
Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva