Strona 48 z 175 PierwszyPierwszy ... 38394041424344454647484950515253545556575898148 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 471 do 480 z 1746

Temat: Mixol + ON - dlaczego dolewamy oleje 2T do ropy? - w pigułce.

  1. #471
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar krzyzie
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Wągrowiec/Rabowice
    Auto
    Alfa Giulia 2,0 280KM MY21
    Postów
    613

    Domyślnie

    Cytat Napisał slider2002 Zobacz post
    ale nie lejcie wszystkiego co ma napisane 2t bo to nie o to chodzi
    A te wszystkie poprawy korekt wtrysków po orlenowski oleju to niby skąd sie biorą?
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym. Zastrzega się prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny
    Alfa Giulia Veloce - 2,0 280KM

  2. #472
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Ale podobno po produkowanym tylko w Niemczech chińskim wlewie jest jeszcze lepiej
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	liq.jpg
Wyświetleń:	293
Rozmiar:	44.1 KB
ID:	110988Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	liq.jpg
Wyświetleń:	336
Rozmiar:	56.3 KB
ID:	110989
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  3. #473
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    Cytat Napisał slider2002 Zobacz post
    panowie poczytajcie troche po necie to dowiecie ze wszystkie te orleny i lotosy to maja baaaaardzo mizerna smarowalność wiec ich uzywanie jest mocno syskusyjne
    Kolego może wstaw jakieś linki. Wszyscy poczytamy.
    Osobiście wlałem ostatnio orlena semi i wydaje mi się ze silnik chodzi ciszej niż na makicie.
    Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
    Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
    Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva

  4. #474
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Randall
    Dołączył
    10 2012
    Auto
    159 1.9JTDm 16v
    Postów
    460

    Domyślnie

    Mi jedyne co zjadło na orlenie platinum 2t to wysoką korektę (dane z testu wcześniej w tym temacie)

  5. #475
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Cytat Napisał slider2002 Zobacz post
    panowie poczytajcie troche po necie to dowiecie ze wszystkie te orleny i lotosy to maja baaaaardzo mizerna smarowalność wiec ich uzywanie jest mocno syskusyjne. ponoć dobrze czyszczą ale to nie wszystko. są ludzie co na tych olejach zjedli zeby i wychodzi ze najlepsze to LM 1052, ravenol scooter moto 2t oraz elf 2t hp eco. testowalem pierwsze dwa i efekt jest mocno wyczuwalny. jutro kurier przywiezie mi tego elfa to bede mial calkowite rozeznanie. ale nie lejcie wszystkiego co ma napisane 2t bo to nie o to chodzi.
    Pomijając fakt, ze Elf Moto 2 HP ECO został już jakiś czas temu wycofany i zastąpiony innym to rzuciła mi się w oczy jedna rzecz. Wszędzie piszą jaka to jest ważna niska temperatura zapłonu, a zarówno polecany LM jak i ELF mają wysoka i tak np. Elf ma 116 stopni. Wiec jak to w końcu jest? ;] No i gdybyś był tak uprzejmy to podaj link do jakiś badań o smarnościach Orlenu i Lotosu chyba, ze to tylko na zastadzie "wydaje mi się, że..."

  6. #476
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Tak tylko co do temp. zapłonu, warto dodać, że EGT (temp. gazów wylotowych) to pareset stopni (zależy od przypadku ale pewnie 500-800). Naprawdę myślicie, że będzie różnica między 80*c a 120*c?

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  7. #477
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krusz Zobacz post
    Tak tylko co do temp. zapłonu, warto dodać, że EGT (temp. gazów wylotowych) to pareset stopni (zależy od przypadku ale pewnie 500-800). Naprawdę myślicie, że będzie różnica między 80*c a 120*c?
    800, to za dużo. Ale w cylindrze przez ułamki sekund temperatury są znacznie wyższe. Więc coraz bardziej kieruję się w stronę twoich wniosków
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  8. #478
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar slider2002
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Gniezno
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9JTD 110KM
    Postów
    591

    Domyślnie

    Cytat Napisał gonzo Zobacz post
    Kolego może wstaw jakieś linki. Wszyscy poczytamy.
    Osobiście wlałem ostatnio orlena semi i wydaje mi się ze silnik chodzi ciszej niż na makicie.
    http://avensis.info/viewtopic.php?f=...501&start=1080 - najlepiej cały wątek - tam są linki do różnych badań
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2392644.html - poczytaj łącznie z tym co jest w linkach w tym wątku

  9. #479
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Czyli to wszystko co czytaliśmy, co jest tu na forum i nic więcej...
    Warto przeczytać wątek zanim się napisze. Przynajmniej pierwszą stronę. Nie będzie trzeba czytać wątków o skośnookich samochodach

    Dla przykładu

    Forum elektrody (04 Paź 2012):
    ---------------------

    Wpływ oleju 2T na liczbę cetanową.
    Liczba cetanowa ON to oględnie mówiąc, zdolność paliwa do samozapłonu. Im LC jest wyższa, tym „miększa” jest praca silnika.
    Minimalna LC paliwa wynosi 50.
    I tak, dodatek oleju 2T w proporcji 1:50 zmniejsza LC o 26 punktów!
    Dodatek 2T w proporcji 1:150 zmniejsza LC już zaledwie o 3 punkty, co jest wartością akceptowalną.
    Linki:
    próbka 1:50 http://www.motor-talk.de/forum/aktio...hmentId=686109

    próbka 1:150: http://www.motor-talk.de/forum/aktio...hmentId=686110
    ---------------------

    Pierwsza strona naszego wątku (06-07-2012):
    --------------------------------
    Wpływ oleju 2T na liczbę cetanową.
    Liczba cetanowa ON to oględnie mówiąc, zdolność paliwa do samozapłonu. Im LC jest wyższa, tym „miększa” jest praca silnika.
    Minimalna LC paliwa wynosi 50.
    I tak, dodatek oleju 2T w proporcji 1:50 zmniejsza LC o 26 punktów!
    Dodatek 2T w proporcji 1:150 zmniejsza LC już zaledwie o 3 punkty, co jest wartością akceptowalną.
    Linki:
    próbka 1:50 http://www.motor-talk.de/forum/aktio...hmentId=686109

    próbka 1:150: http://www.motor-talk.de/forum/aktio...hmentId=686110

    --------------------------------
    Ostatnio edytowane przez @sdero ; 20-10-2013 o 21:03
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  10. #480
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    Slider, nic szczególnego te linki nie wnoszą. Na forum toyoty też dolewają orlena i są zadowoleni. Na elektrodzie to samo co u nas pisze w pierwszych postach.
    Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
    Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
    Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva

Podobne wątki

  1. Dolewanie MIXOL'u do oleju napędowego-co Wy na to??
    Utworzone przez puchaty1988 w dziale 156
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 11-06-2012, 18:03
  2. FILTR CZĄSTEK STAŁYCH - w pigułce
    Utworzone przez TuneFORCE w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 10-03-2012, 07:15
  3. FILTR CZĄSTEK STAŁYCH - w pigułce
    Utworzone przez TuneFORCE w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-03-2012, 01:13
  4. Wyciek ropy
    Utworzone przez Stanley w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-04-2010, 17:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory