Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 38 z 38

Temat: Logi 2.4 JTD analiza

  1. #31
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Grodzisk Mazowiecki
    Auto
    Laguna III 2.0T
    Postów
    822

    Domyślnie

    Przepływomierz do wymiany. Pracuje tylko w dolnym zakresie, nie dochodzi nawet do 500. Pamiętaj żeby kupić oryginał z pewnego źródła. Nic innego nie będzie tutaj prawidłowo działać.
    Podawanie pensji brutto to jak podawanie długości penisa razem z kręgosłupem
    FIAT 126 BIS -->VW GOLF mk2 GTD --> Ford Mondeo 1.8 automat --> Ford Mondeo 2.5 v6 --> AR 156 1.9 jtd 105km --> AR 156 1.9 jtd 115km --> Ford Mondeo 2.0 duratec --> AR 156 SW 2.4 jtdm 175km --> AR 166 2.4 jtdm 175km Sportronic --> Zafira B Cosmo+ 1.9 cdti --> Paździerz B5FL 1.8T --> Hyundai XG350L --> Passerati B6 2.0 TDI --> Renault Koleos 2.0 DCI --> Renault Laguna III 2.0T

  2. #32
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar trojo
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Alfa Romeo 2.4 JTD 150KM CF3 '02r.
    Postów
    104

    Domyślnie

    Tylko czy on powoduje że samochód zniskich obrotów wogóle nie przyśpiesza, dopiero po przekroczeniu magiczniej granicy obrotów zaczyna jechac jak powinien. Dziś się przejechałem bez przepływki, jadzie tak samo jak i z, jedynie dymi bardzo jak przyśpieszam z pedałem w podłodze. Lecz gdy robie to płynnie i równomiernie to wcale.

  3. #33
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Grodzisk Mazowiecki
    Auto
    Laguna III 2.0T
    Postów
    822

    Domyślnie

    Kolego może być wiele przyczyn, które zamulają auto. Poczytaj forum bo nie chce się powtarzać. Tak czy siak, z logów które załączyłeś wynika że przepływka jest do wymiany.
    Rozumiem że szczelność dolotu sprawdzałeś? Czyściłeś MAP sensor i zawór VGT? Dymi na jaki kolor?
    Podawanie pensji brutto to jak podawanie długości penisa razem z kręgosłupem
    FIAT 126 BIS -->VW GOLF mk2 GTD --> Ford Mondeo 1.8 automat --> Ford Mondeo 2.5 v6 --> AR 156 1.9 jtd 105km --> AR 156 1.9 jtd 115km --> Ford Mondeo 2.0 duratec --> AR 156 SW 2.4 jtdm 175km --> AR 166 2.4 jtdm 175km Sportronic --> Zafira B Cosmo+ 1.9 cdti --> Paździerz B5FL 1.8T --> Hyundai XG350L --> Passerati B6 2.0 TDI --> Renault Koleos 2.0 DCI --> Renault Laguna III 2.0T

  4. #34
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    Cytat Napisał PRE2ES Zobacz post
    Tak czy siak, z logów które załączyłeś wynika że przepływka jest do wymiany.
    A stwierdza to kolega na podstawie czego? Bo póki co widzę standardowo w każdym aucie przepływomierz do wymiany. Tak samo jak przy poprzednich logach, w czasie jazdy z małymi i średnimi obciążeniami w miarę pokrywają się wartości zadanego i osiągniętego przepływu(z resztą, w którym aucie się zawsze zgadzają?) a kolega twierdzi, że pracuje tylko w zakresie 900-1200. Póki co to tylko porady szkodliwe dla portfeli forumowiczy.

    PS. Zaślepienie zaworu EGR trochę zmienia niektóre parametry.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał PRE2ES Zobacz post
    Tak czy siak, z logów które załączyłeś wynika że przepływka jest do wymiany.
    A stwierdza to kolega na podstawie czego? Bo póki co widzę standardowo w każdym aucie przepływomierz do wymiany. Tak samo jak przy poprzednich logach, w czasie jazdy z małymi i średnimi obciążeniami w miarę pokrywają się wartości zadanego i osiągniętego przepływu(z resztą, w którym aucie się zawsze zgadzają?) a kolega twierdzi, że pracuje tylko w zakresie 900-1200. Póki co to tylko porady szkodliwe dla portfeli forumowiczy.

    PS. Zaślepienie zaworu EGR trochę zmienia niektóre parametry.

  5. #35
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Grodzisk Mazowiecki
    Auto
    Laguna III 2.0T
    Postów
    822

    Domyślnie

    Cytat Napisał siewcu Zobacz post
    A stwierdza to kolega na podstawie czego?
    Na podstawie logów.

    Cytat Napisał siewcu;1281740T
    Bo póki co widzę standardowo w każdym aucie przepływomierz do wymiany.
    Zgadza się bo to wynika z załączonych logów. A jest to bardzo częsty przypadek w silnikach jtd.

    Cytat Napisał siewcu;1281740T
    Tak samo jak przy poprzednich logach, w czasie jazdy z małymi i średnimi obciążeniami w miarę pokrywają się wartości zadanego i osiągniętego przepływu
    HA, kolego nie rozśmieszaj mnie, Desired -243 , Intake 950, ta przepływka w ogóle nie schodzi poniżej 900 na tych logach, gdzie docelowe jest 230, 400.
    Niezłe jest u Ciebie to "w miarę"

    Cytat Napisał siewcu;1281740T
    (z resztą, w którym aucie się zawsze zgadzają?)
    W moim, w moich 2 poprzednich alfach i w lybrze mojego taty.

    Cytat Napisał siewcu;1281740T
    a kolega twierdzi, że pracuje tylko w zakresie 900-1200. Póki co to tylko porady szkodliwe dla portfeli forumowiczy.
    Tak twierdzę, ponieważ tak są sczytane logi i wyraźnie w nich to widać. Heh szkodliwe to są takie posty jak Twoje, które nic nie wnoszą do tematu.
    Jeśli chcesz podyskutować na temat silników to zapraszam.

    Cytat Napisał siewcu;1281740T
    PS. Zaślepienie zaworu EGR trochę zmienia niektóre parametry.
    Tak zmienia, ale na pewno nie przepływ mierzonego powietrza, a wie kolega dlaczego? Bo rura EGR łączy się z dolotem już za przepływomierzem więc to co wleci jest nie "mierzalne". Tym bardziej jeśli jest EGR zatkane to nic "lewego" się nie dostaje.

    PS. Wszystkie moje alfy i lybra mojego taty mają zatkany EGR i wartości w FESie się pokrywają.
    Podawanie pensji brutto to jak podawanie długości penisa razem z kręgosłupem
    FIAT 126 BIS -->VW GOLF mk2 GTD --> Ford Mondeo 1.8 automat --> Ford Mondeo 2.5 v6 --> AR 156 1.9 jtd 105km --> AR 156 1.9 jtd 115km --> Ford Mondeo 2.0 duratec --> AR 156 SW 2.4 jtdm 175km --> AR 166 2.4 jtdm 175km Sportronic --> Zafira B Cosmo+ 1.9 cdti --> Paździerz B5FL 1.8T --> Hyundai XG350L --> Passerati B6 2.0 TDI --> Renault Koleos 2.0 DCI --> Renault Laguna III 2.0T

  6. #36
    Użytkownik Romeo Avatar żuwik
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    166 2,4 JTD CF2 '00 ` ` ` ` ` ` ` ` ` 166 3,0 V6 CF3 '03
    Postów
    925

    Domyślnie

    Cytat Napisał trojo Zobacz post
    Jak by ktoś mógł rzucić okiem na moje logi. Objaw to turbodziura i dymienie. EGR zaślepiony.
    Kolego przejrzyj wszystkie przewody dolotowe między przepływomierzem i turbiną, prawdopodobnie masz nieszczelność. Najlepiej od razu wszystko zdemontuj do oględzin, bo pęknięcia lubią się chować w zakamarkach. Jak znajdziesz coś podejrzanego zaklej taśmą zbrojoną lub klejem epoksydowym (dostępny w budowlance), uważając żeby nie zostawić żadnych nadlań wewnątrz rur. Powietrze powinno wejść do ok. 900. Może 800, może 1100, w każdym razie więcej.

    PS. Sprawdź w programie czy możesz dać większą częstotliwość odczytu i czy masz interfejs dobrze skonfigurowany. Masz bardzo rzadkie pomiary.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Jarek` Zobacz post
    Witam,
    Dzisiaj kolega z forum porobił mi logi i wyniki wyszły takie jak w załączniku.
    Co o nich sądzicie?
    Silnik 2.4 jtd Cf3
    Jarku Twoje logi są straszne... Generalnie pojeździj w różnych warunkach z małym i większym obciążeniem, najlepiej zloguj normalną jazdę (trochę dłuższe te logi rób, to nie przeszkadza). Z pełnym gazem zawsze desired będzie 1200. Prawidłowe wskazanie przepływki mało kiedy wykracza poza 900mg.

    Pytanie - czy przepływomierz kupowałeś dobierając z katalogu, czy po numerze starej?

  7. #37
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159sw 1.9 8v
    Postów
    507

    Domyślnie

    Cytat Napisał żuwik Zobacz post

    - - - Updated - - -



    Jarku Twoje logi są straszne... Generalnie pojeździj w różnych warunkach z małym i większym obciążeniem, najlepiej zloguj normalną jazdę (trochę dłuższe te logi rób, to nie przeszkadza). Z pełnym gazem zawsze desired będzie 1200. Prawidłowe wskazanie przepływki mało kiedy wykracza poza 900mg.

    Pytanie - czy przepływomierz kupowałeś dobierając z katalogu, czy po numerze starej?
    Co to znaczy według Ciebie starszne?
    I co trzeba zrobić żeby nie były straszne?
    Przepływomierz kupowałem w sklepie, dobierany był po nr VIN.

  8. #38
    Użytkownik Romeo Avatar żuwik
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    166 2,4 JTD CF2 '00 ` ` ` ` ` ` ` ` ` 166 3,0 V6 CF3 '03
    Postów
    925

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jarek` Zobacz post
    Co to znaczy według Ciebie starszne?
    I co trzeba zrobić żeby nie były straszne?
    Przepływomierz kupowałem w sklepie, dobierany był po nr VIN.
    Straszne, ponieważ 900mg/i to wartość powietrza dla turbiny rozkręconej do ok. 2 bar, a 1200 nie udało mi się przekroczyć, choć zmagam się z overboostem dochodzącym do 2,5 bara. Po prostu pokazuje abstrakcyjnie za dużo. Mapy sterowania silnikiem operują ilością powietrza od 300 do 1080 (albo nawet 1030), więc Twoja centralka jest cały czas oszukiwana fałszywym wskazaniem. Zawyżanie ilości powietrza może być jedynie winą przepływomierza - albo samego w sobie, albo instalacji elektrycznej do niego dochodzącej. Niestety przez internet więcej nie pomogę. Przepraszam za późną odpowiedź.

Podobne wątki

  1. Analiza logów 1.9 JTD 16V
    Utworzone przez lukas.elk w dziale 147
    Odpowiedzi: 884
    Ostatni post / autor: 15-12-2021, 20:07
  2. Analiza błedów
    Utworzone przez Arbunia86 w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 29-09-2013, 14:06
  3. Analiza logów 1.9 JTD 16V
    Utworzone przez Remi84 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 22-09-2013, 10:05
  4. analiza logów 1,9 JTDm 16V
    Utworzone przez kajzer w dziale 147
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-08-2013, 16:23
  5. [145] 145 1.9 JTD - analiza wykresów FES
    Utworzone przez fokus145 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-01-2012, 11:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory