Strona 4 z 12 PierwszyPierwszy 123456789101112 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 115

Temat: Dziwny problem JTDm 8v

  1. #31
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    Jeszcze warto sprawdzić jakie ciśnienie daje pompa vaccum

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  2. #32
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar BB85
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147 FL 1.9 JTDm 2007 r. Black Line
    Postów
    284

    Domyślnie

    A jak to sprawdzić? Dodaje zdjęcie gruszki na wyłączonym silniku. Po włączeniu zasilania chowa się momentalnie do poziomu widocznego na tym pałąku. Nie wiem czy widać dobrze to miejsce, takie bardziej wytarte. Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20131024_123020.jpg
Wyświetleń:	96
Rozmiar:	29.2 KB
ID:	111898

    A powiedzcie mi jeszcze - poziom oleju może mieć znaczenie? U mnie przy checku po włączeniu silnika pokazuje maksymalną ilość kresek, na bagnecie też jest trochę ponad stan. Spowodowane jest to pewnie wypalaniem DPF w ruchu miejskim.
    Ostatnio edytowane przez BB85 ; 24-10-2013 o 12:24

  3. #33
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    Co do DPF'a to co ile ci się wypala teraz? Może jest zapchany mocno...

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  4. #34
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar BB85
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147 FL 1.9 JTDm 2007 r. Black Line
    Postów
    284

    Domyślnie

    Średnia z ostatnich 5 wypalań według FESa to prawie 600 km, do tego w tygodniu jak patrzyłem było dopiero ok 40%. Także raczej pracuje normalnie, FES też pokazuje normalne zużycie DPF.

    EDIT:

    Dodaje dzisiejsze logi. Widać, że na niskich obrotach coś nie bangla z doładowaniem. Wyżej wydaje się już lepiej. Dodatkowo na zimnym silniku tego nie ma. Ostatni log jest z postoju na rozgrzanym już silniku.

    Co to może być?

    http://speedy.sh/eP4Za/Alfa-logi.rar
    Ostatnio edytowane przez BB85 ; 25-10-2013 o 14:07

  5. #35
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Te logi są nic nie warte
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  6. #36
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar BB85
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147 FL 1.9 JTDm 2007 r. Black Line
    Postów
    284

    Domyślnie

    Dlaczego nic nie warte?

    Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

  7. #37
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Za mało informacji. Za krótkie. Turbo na wolnych jest bez sensu.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  8. #38
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar BB85
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147 FL 1.9 JTDm 2007 r. Black Line
    Postów
    284

    Domyślnie

    Zrobilem logi z informacjami, o ktore prosil maly. Jakie jeszcze dodac w takim razie? Podalem tez tutbo na wolnych zeby pokazac, ze przeladowuje kiedy silnik jest nagrzany.

    Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

  9. #39
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    Pliki 4-5-6 bez sensu.
    Ja nie wiem który to nagrzany który zimny.
    1-2-3 to tak jak mówiłem, sprawy od zmiennej geometrii raczej, ale te logi nic nowego nie wnoszą do tematu.

    Zrób DWA pliki jeden na ciepłym drugi na zimnym i już. Takie same warunki, ten sam bieg, skala obrotów a nie kombinujesz z jałowym (przeładowanie na to nie przeładowanie ) . Jak dla mnie to możesz tylko te ciśnieniowe robić bo gdzie indziej nie ma raczej problemu.
    Ostatnio edytowane przez maly_777 ; 26-10-2013 o 09:36

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  10. #40
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar BB85
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147 FL 1.9 JTDm 2007 r. Black Line
    Postów
    284

    Domyślnie

    Ok, dzisiaj tak zrobię.

Podobne wątki

  1. [159] Dziwny dźwięk silnika 2,4 JTDM ?
    Utworzone przez Nitro w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 29-03-2020, 21:15
  2. [159] Dziwny dziwęk z komory silnika 2,4 JTDM
    Utworzone przez flacha2000 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 08-10-2015, 11:33
  3. Alfa 147 JTDm 140km dziwny kolor płynu chłodniczego?
    Utworzone przez arek0070 w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 28-05-2015, 17:32
  4. 147, 1.9 JTDm - dziwny dźwięk w okolicy zaworów
    Utworzone przez Dejvvv w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 01-06-2014, 11:28
  5. dziwny dzwięk podczas gaszenia silnika 1.9 jtdm
    Utworzone przez popaj w dziale GT
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 10-07-2009, 13:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory