Te parametry odczytasz zwykłym VAG KKL
http://viaken.pl/pl/interfejs-fiat-e...tyku-obd2.html
Te parametry odczytasz zwykłym VAG KKL
http://viaken.pl/pl/interfejs-fiat-e...tyku-obd2.html
Podawanie pensji brutto to jak podawanie długości penisa razem z kręgosłupem
FIAT 126 BIS -->VW GOLF mk2 GTD --> Ford Mondeo 1.8 automat --> Ford Mondeo 2.5 v6 --> AR 156 1.9 jtd 105km --> AR 156 1.9 jtd 115km --> Ford Mondeo 2.0 duratec --> AR 156 SW 2.4 jtdm 175km --> AR 166 2.4 jtdm 175km Sportronic --> Zafira B Cosmo+ 1.9 cdti --> Paździerz B5FL 1.8T --> Hyundai XG350L --> Passerati B6 2.0 TDI --> Renault Koleos 2.0 DCI --> Renault Laguna III 2.0T
kolego jestem z Twoich okolic. Jak coś służę pomocą kabel mam i lapka wiec pisz na pw i sprawdzimy to ciśnienie
O widzisz, jak to dobrze ze ktos w poblizu jest chetny do pomocy. Bede sie odzywal, jak tylko dostane wolne :/
Z kolegą mariusz55562 podłączyliśmy pod kompa Alfę i przy odpalaniu okazało się, że jednak powoli nabija ciśnienie... 300 bar to ma dopiero jak odpali. Przy trzecim obrocie wału, pokazało wartość około 170bar.
Ostatnio edytowane przez PRE2ES ; 28-10-2013 o 08:06
Podawanie pensji brutto to jak podawanie długości penisa razem z kręgosłupem
FIAT 126 BIS -->VW GOLF mk2 GTD --> Ford Mondeo 1.8 automat --> Ford Mondeo 2.5 v6 --> AR 156 1.9 jtd 105km --> AR 156 1.9 jtd 115km --> Ford Mondeo 2.0 duratec --> AR 156 SW 2.4 jtdm 175km --> AR 166 2.4 jtdm 175km Sportronic --> Zafira B Cosmo+ 1.9 cdti --> Paździerz B5FL 1.8T --> Hyundai XG350L --> Passerati B6 2.0 TDI --> Renault Koleos 2.0 DCI --> Renault Laguna III 2.0T
wyszystko dobrze kreci, podczas pierwszego obrotu cisnienie jest w granicach 50-70 barow kolejne to 70-100 trzecie od 100-150 i tak dalej wiec dopiero za czwartym obrotem pali. Po prostu pompa nabija za wolno cisnienie. Z tego co ktos mowil to komp puszcza wtryski dopiero od 150 barow wiec ewidentnie cos z pompą CR. Pompka paliwowa nabija ładnie cisnienie zaraz po zaplonie wiec to napewno odpada
Niekoniecznie od razu pompa. Ja bym się przyjrzał najpierw układowi rozruchowemu. Czasami wydaje się że wszystko ładnie pięknie ale diesel musi mieć "pierdolnięcie" podczas rozruchu (miałem już podobną sytuację).
A druga kwestia, jeśli wtryski będą lać to nie wiem jaka pompa by była to ciśnienia nie nabije.
Podawanie pensji brutto to jak podawanie długości penisa razem z kręgosłupem
FIAT 126 BIS -->VW GOLF mk2 GTD --> Ford Mondeo 1.8 automat --> Ford Mondeo 2.5 v6 --> AR 156 1.9 jtd 105km --> AR 156 1.9 jtd 115km --> Ford Mondeo 2.0 duratec --> AR 156 SW 2.4 jtdm 175km --> AR 166 2.4 jtdm 175km Sportronic --> Zafira B Cosmo+ 1.9 cdti --> Paździerz B5FL 1.8T --> Hyundai XG350L --> Passerati B6 2.0 TDI --> Renault Koleos 2.0 DCI --> Renault Laguna III 2.0T
ale cisnienie musi przekroczyc bodajże 15 barow eby komp puscil wtryskiwacze wiec tak czy inaczej cos jest nie tak z pompą. Rozrusznik ladnie kreci także to odpada
Ale mogą być nieszczelne górą i walą w przelew, przez co jest kłopot z początkowym uzyskaniem ciśnienia.
Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
http://chomikuj.pl/danus77
a no faktprobe przelewowa trzeba by zrobic i wtedy cos wiecej powie