Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 30

Temat: [147] Problem z wymiana rozrządu 2.0 twin spark

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar Lenix
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Była 147 2.0, jest GT i Saxo
    Postów
    1,161

    Domyślnie [147] Problem z wymiana rozrządu 2.0 twin spark

    Witam, mieszkam w zachodniopomorskim- Szczecinek, i czas wymienić rozrząd w alfie 147 (2001), jest to 2.0 twin spark i potrzebne są specjalne kości blokujące z tego co pamiętam wałki i coś tam jeszcze, obdzwoniłem wszystkich mechaników w mieście i nikt nie ma czegoś takiego, ma ktoś jakiegoś obeznanego mechanika w pobliżu który posiada niezbędny sprzęt by wymienić rozrząd ? ( nie za daleko bo pasek nie jest w dobrym stanie ) Lub może samemu kupić takie kości i jechać do mechanika ?

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Kolego napisz na forum regionalnym - ktoś ma blokady, albo poleci ci mechanika. Jak tego nie robiłeś w TSie to lepiej nie rób. Pasek to pikuś ważniejszy jest cały osprzęt który się wymiania razem z rozrządem
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar Lenix
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Była 147 2.0, jest GT i Saxo
    Postów
    1,161

    Domyślnie

    jezli mozna, prosilbym o przeniesienie do regionalnego, a co do osprzetu przy wymianie rozrzadu to co konkretnie ?
    Ostatnio edytowane przez Lenix ; 29-10-2013 o 09:14

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    jakbyś skołował blokady i czujnik zegarowy z przedłużką to mogę pomóc

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar Lenix
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Była 147 2.0, jest GT i Saxo
    Postów
    1,161

    Domyślnie

    właśnie o te blokoady się rozchodzi ze nikt ich nie ma, jakbym mial to sam bym sie do jakiegos dobrego mechanika zglosil, a nie za bardzo chce jechac do wiekszego miasta z tym problem gdyz pasek jest popekany a te silniki maja tendencje do zrywania i nie chce robic kilometrow

  6. #6
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    zapamiętaj jedno
    ten kto nie ma blokad, narzędzi do TS, nawet jak wszystkie mu dasz, to na 90% nie będzie potrafił prawidłowo zmienić paska - o skutkach sobie poczytaj
    dodatkowo dochodzi ustawienie wałków balansu- to też czarna magia dla mechanika co przy Alfach nie robił

    jak boisz się o pęknięcie to jedź do najbliższego, niech Ci pasek zmieni malując znaczki na kołach, pasku itd. - czyli założy identycznie jak stary
    następnie zgłoś się do kogoś na korektę kto zna TS
    Ostatnio edytowane przez mac!ek ; 29-10-2013 o 14:46

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar Lenix
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Była 147 2.0, jest GT i Saxo
    Postów
    1,161

    Domyślnie

    niby mam mechanika ktory ma sprzęt do TSrka tylko ze umowiony jestem na nastepny wtorek i auto stoi, tylko teraz rodzi sie pytanie -czy posiadanie narzędzi to znak czy umie robić czy nie ...

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Jakbyś np. miał ciotkę we Wrocławiu lub jakąś dziewczynę, którą chciałbyś odwiedzić to Ci zrobię ten rozrząd na blokadach i z czujnikiem zegarowym - z dokładnością do 0,01 mm.

  9. #9
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    to go pytaj
    czy ma czujnik zegarowy
    czy na np. klucz do wariatora
    jakim momentem dokręca się koło wałka wydechowego...
    czy ma autodatę

    albo jakiego koloru kreseczki robi na kołach i pasku :>

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar Lenix
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Była 147 2.0, jest GT i Saxo
    Postów
    1,161

    Domyślnie

    Dobra mam mechanika z osprzetem itd i to 5 km od domu :v 1400 zl z robocizna na jego czesciach zawolal (pelny rozrzad z pakiem klinowym napinaczami itd ) ale to troche duzo bo maja swoja prowizje, znalazlem na allegro zestaw za ~550 zl paskek glowny, balansowy napinacze, pompe i cos tam jeszcze bez paska klinowego i napinaczy do niego, mysle ze wystarczy
    + 250 zl robocizna
    Dzieki za pomoc
    Ostatnio edytowane przez Lenix ; 29-10-2013 o 19:15

Podobne wątki

  1. [147] 2.0 twin spark 2001 wymiana rozrządu problem z blokadą rozrządu
    Utworzone przez Lenix w dziale Zachodniopomorskie
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 29-10-2013, 12:19
  2. Co ile wymiana rozrządu w 147 2.0 Twin Spark?
    Utworzone przez krisvanmoto w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 03-02-2012, 20:55
  3. Blokady Rozrządu Twin Spark
    Utworzone przez Fatasso w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 15-04-2011, 23:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory