niestety jak na obecne standardy silnik 1.9/105 to już zbyt nowoczesny nie jest![]()
niestety jak na obecne standardy silnik 1.9/105 to już zbyt nowoczesny nie jest![]()
zgadza się
no 147 jest jedną z najlepiej zabezpieczonych pod tym względem
Q2,K&N,BREMBO ORO,TAROX 114 CORSA,OZ ULTRALEGGERA 18',BRIDGESTONE POTENZA ADRENALIN,GOODRIDGE,SEBRING,BILSTEIN B14 PSS,MILLERS CFS
z najlepiej zabezpieczonych aut? czy alf? rdzewieje tam gdzie kamienie piaskują wewnetrzne ranty nadkoli
cecha konstrukcji całej grupy FIAT.(własne doświadczenie ze Stilo i Brerą)chodzi bardziej o to czy ruda zżera progi,podłoge itd.Moja 147 ma teraz 10 lat i tylko tłumik pordzewiały,oby tak dalej
Q2,K&N,BREMBO ORO,TAROX 114 CORSA,OZ ULTRALEGGERA 18',BRIDGESTONE POTENZA ADRENALIN,GOODRIDGE,SEBRING,BILSTEIN B14 PSS,MILLERS CFS
Witam!Jeżdżę 159 2.4 jtd.Mój młody trzecią z kolei 156 jtd(110km,140km,150km).Kocham benzynę ale jeśli chcesz zakochać się w Alfie to tylko JTD.I to wszystko w tym temacie.Zawodowo zajmuję się mechaniką i nie spotykam sie z klientami narzekającymi na JTD.Są to silniki montowane równierz we Fiatach,Oplach,Suzuki i wielu innych.Pozdrawiam Tomasz
tylko jtd)a życie stanie się prostsze
No, z egr,dpf,turbo,klapami,kolektorem zasyfionym, dwumasa, podcisnieniem, vgt, sterowaniem vgt, wtryskami lejacymi i co tam jeszcze sie sypie w dieslach.
Nie wciskajcie na sile ze jtd to super silnik, bo patrząc na forum to chyba jest z nim wiecej problemów niż ts-em. Tam tylko panewki i ew. Falowanie obrotów.
Przy czym panewki raz na 200kkm i z bani, za pieniądze porównywalne z podstawowym serwisem diesla, znaczy turbo i dwumas. Po tej ewentualnej awarii ts ma spokój na znacznie wiecej niż diesel.