-
Użytkownik
Świeżak
-
Użytkownik
Maniak resoraków
Koszty utrzymania V6 są dużo większe niż 2.4 JTD a tutaj też nie jest tanio. Generalnie ostatnio na forum ktoś pisał że włożyc 10 tyś zł w naprawy w 3.2v6 to żaden wyczyn. Od zawsze było tak że v-ki były drogie w utrzymaniu, podobnie z napędem 4x4. Przecież przy 4x4 jest inna konstrukcja zawieszenia i jak przy ośce na polskich dziurach robimy przeważnie przód, tył sporadycznie tak przy 4x4 w tylne zawieszenie też trzeba zaglądać a ceny części są wyższe niż do przodu, z samej zasady. Każdy producent czy to audi czy bmw czy alfa wychodzi z założenia że jeśli już stać Cie na taki bajer jak napęd na 4 koła to powinno Cie być stać na serwis. Ludzie często nie zdają sobie z tego sprawy i później wielkie zdziwienie że naprawa tyłu jest prawie dwa razy droższa niż przodu.
-
Użytkownik
Świeżak
rozumiem. domyślam się ze przy kupnie tego modelu również trzeba zwrócić uwagę na napęd stan opon bo podobno przy 4x4 maja duży wpływ.
chodzi mi najbardziej o awaryjność
dodam że auto będzie używane dość sporadycznie 2-3 razy w tygodniu
Ostatnio edytowane przez papcio18 ; 03-11-2013 o 23:04
-
Poszukaj na forum bo jest trochę na ten temat. Generalnie V6 jest zbyt ciężkie i w ogóle nie czuć tej mocy więc raczej nie ma sensu pakować się w ten silnik.
Uprawnienia
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum