Strona 5 z 11 PierwszyPierwszy 1234567891011 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 108

Temat: EGR zaślepka, kopcenie, szczelność, auto gaśnie, nie odpala

  1. #41
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    11 2012
    Auto
    Alfa Romeo 159 2,4 jtdm
    Postów
    5

    Domyślnie

    może się ktoś orientuje gdzie w woj. podkarpackim można to wyłączyć programowo?

  2. #42
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  3. #43
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Oczywiście ja też polecam weloo
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  4. #44
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    SŁOPNICE
    Auto
    Giulia 2.0 280KM Q4 TI Veloce - była Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 200KM EGR i DPF off
    Postów
    1,121

    Domyślnie

    Witam wszystkich ponownie.
    Piszę ponieważ uporałem się ze swoimi przypadłościami. Zdenerwowałem się i zrobiłem:
    - zregenerowałem kolektor dolotowy - klapki przepuszczały ciśnienie uciekało i auto słabo się zbierało. Nie zdecydowałem się na wywalenie tylko na regenerację. Efekt silnik pracuje równo duuuużo ciszej niż przedtem, nie słyszeć gwizdów z pod maski. Polecam: http://www.kolektorycdti.pl
    - oczywiście kolektor wyczyszczony bo w środku smoła w duuużej ilości.
    - zdemontowałem głowicę, ponieważ miałem urwaną szpilkę kolektora wydechowego - dziadostwo i tyle!!! - głowicę dałem sobie do sprawdzenia i okazało się, że ten szlam smołowy zalega na zaworach i gniazdach zaworowych no i znów ciśnienie ucieka!!!! Goście u których to robiłem to zanim przystąpili do obróbki, to dzień moczyli głowicę w specjalnym roztworze aby pozbyć się tego szlamu. A więc szpilki zmienione i głowica oczyszczona.
    - Okazało się, że EGR przepuszcza. Oczywiście znów okazało się, że ktoś poprzeciągał gwinty na szpilkach mocujących EGR do kolektora ssącego. Szpilki nowe przerobione i nagwintowane. EGR zaślepiony fabryczną zaślepką z dziurami jako rozwiązanie serwisowe.
    - Teraz ciśnienie trzyma się jak 102 albo lepiej. Nareszcie auto nie ma dziury i od zera daje takiego kopa, że aż można się przestraszyć!!!!
    Wszystkim, którzy mają problemy z ciśnieniem doładowania polecam:
    - aby zrobić sobie porządek z klapami (regeneracja lub wywalenie i problem znika) Ja sam regenerowałem u gościa z tej stronki: http://www.kolektorycdti.pl Jeśli ktoś będzie potrzebował kom. to proszę pisać na priv.
    - zaślepić EGR (lub usunąć systemowo ale tylko wtedy kiedy wywalamy równocześnie DPF lib jest już wywalony. W przeciwnym wypadku samo usunięcie klap i wyłączenie systemowe EGR-u spowoduje zniszczenie DPF - u i większy problem się zrobi i koszty.
    Jeżeli ktoś potrzebowałby pomocy przy demontażu czegokolwiek w tym silniku chętnie posłużę pomocą. Na wszelkie zapytania też odpowiem
    Pozdrawiam i życzę miłego użytkowania.

  5. #45
    Użytkownik Fachowiec Avatar AirAjti
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    Była 159 Berlina 2.4JTDm '06... aktualnie Tipo 1.4T-Jet z fabrycznym nadtlenkiem gazu
    Postów
    2,439

    Domyślnie

    Masz na mysli samo wylaczenie EGR i zostawienie go bez blachy? Ze niby to uszkodzi DPF? Jak?

    Pytam z ciekawosci... ja EGR mam zaslepiony i wylaczony w kompie.

    BTW samo zaslepienie EGR nie daje takiego efektu jak zaslepienie + wylaczenie. Auto mi sie teraz duzo lepiej zbiera z dolu i uwierzcie mi nie jest to efekt placebo
    Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel


    "We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond

  6. #46
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał AirAjti Zobacz post
    Masz na mysli samo wylaczenie EGR i zostawienie go bez blachy? Ze niby to uszkodzi DPF? Jak?

    Pytam z ciekawosci... ja EGR mam zaslepiony i wylaczony w kompie.
    A, ktoś mu głupot naopowiadał. Wyłączenie EGR ma jedynie pozytywny wpływ na ilość cząstek stałych, a więc wydłuża się okres jazdy pomiędzy wypaleniami DPF-a.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  7. #47
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar raZZorfish
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 159 JTDM 2006 150KM
    Postów
    103

    Domyślnie

    no takie rzeczy pisza tutaj: http://www.in-car.pl/ to w koncu jak sie do tego odniesc? Moje auto wlasnie "zrzucilo" listwe sterujaca i bede sie zabieral za kolektor, klapki i egr. DPFa bym chcial zostawic..


    Muzyka, którą tworzę : http://razzorfish.bandcamp.com/ Zapraszam

  8. #48
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Usunięcie EGR 300 zł (Uwaga! Niemożliwe w samochodach w których jest DPF, należy wcześniej go usunąć)
    Może tak jest w CDTi? Albo nie do końca znają się na rzeczy. W JTD jest to jak najbardziej możliwe.
    Ostatnio edytowane przez magil ; 04-11-2013 o 09:09
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  9. #49
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Chcą zarobić na jednym i drugim ? Innego racjonalnego wytłumaczenia nie ma.
    Jeśli mają doświadczenie w tej sprawie, to już nawet nie z analizy pracy układu ale z opinii klientów powinni wiedzieć, że usunięcie EGR przedłuża okres między wypaleniami. Stąd proste wnioskowanie, że cząstek stałych jest mniej.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  10. #50
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar piotrekkr
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Nowy Sącz
    Auto
    była: 159 1.9 jtdm Cinsoft, rocznik 2007, jest: Lex IS 250 2007
    Postów
    274

    Domyślnie

    Od 15 tys km jeżdżę z zaślepionym EGR mając DPF-a na miejscu. Nie stwierdzam póki co wpływu zaślepienia na DPF. Wypalanie mniej więcej tak samo często jak przed zaślepianiem.

Podobne wątki

  1. Odpala i gaśnie
    Utworzone przez ayrekp w dziale 147
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post / autor: 26-10-2015, 17:20
  2. VDC system faiure, auto odpala i po chwili gaśnie
    Utworzone przez Szałek w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 13-02-2013, 15:20
  3. Odpala i Gaśnie
    Utworzone przez nietyx w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 12-03-2011, 09:23
  4. 1.9 jtd odpala i gaśnie
    Utworzone przez szczepan3569 w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 18-12-2010, 09:53
  5. [145] Gaśnie,a po godzinie odpala i znowu gaśnie.
    Utworzone przez jarek0301 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 15-08-2008, 22:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory