Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy 12345678 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 79

Temat: Test 9 sportowych aut miejskich - Alfa szoruje po dnie...

  1. #41
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Co ma dać szpera, skoro tam tylne zawieszenie się do niczego nie nadaje?
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  2. #42
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzesk Zobacz post
    Te testy to też jest bajer,dla przykładu porównanie Julki QV i Golfa GTI,które Alfa przegrywa bo ma kurna mniej miejsca w bagażniku,a pod względem prowadzenia Golf to shit w tym porównaniu.Jak kupuje "hatcha" to co mnie kurna obchodzi jakie ma plastiki czy bagażnik???,ma sie dobrze prowadzić i tyle.
    Jeden konkretny głos.
    Te testy są prowadzone a wynik jest już ustalony przed nimi.
    Ludzie sobie dają mózgi prać.
    Gdybym wierzył w testy i raporty TUW to pewnie bym żadnego makarona nie kupił.
    Te"testy"mają tyle z rzeczywistością co nic.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  3. #43
    Użytkownik Świeżak Avatar chruma
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    była i źle skończyła nero bella 159 1,9 JTDM 16v; jest Gtv 2.0TS
    Postów
    34

    Domyślnie

    Ech, chyba w tym teście nie ma o co kruszyć kopii. Chodzi mi o to, że MiTo to miejskie wozidełko, w którym dodano literki QV i zrobiono tym hothatcha. Gdyby podejść do tematu tak jak francuzi, to zakres modyfikacji w alfie byłby zrobiony "po staremu" w stylu GTA, a wtedy test wypadłby zgoła inaczej. Problemem jest inna polityka Alfy. Wszystkie pozostałe marki mają wielkie gamy modelowe, a Alfa dwa modele oferuje - żenada.
    Pocieszam się tylko tym, że nieodmiennie mój dobry kolega jak wysiada z BMW 335i coupe (307km) i staje obok 159-tki, mówi: zaaaaaaaaaaaaajebista ta Alfa...

    no i jeszcze taka dygresja: zrobiłem jakiś czas temu po Alpach kilkaset kilometrów nowiuśką 208-emka w max wypasie, silnik benzyna turbo (ale w sumie nie wiem nawet jaki bo z wypożyczalni wózek był) i powiem, że łoooooooo, chapeaux bas monsieurs, chapeaux bas..., rewelacja, jechało toto super, mocy nie brakowało, serpentyn się trzyma jak przyklejone, design na najwyższym WŁOSKIM poziomie, a jak komputer wyświetlił po górach i gonieniu po 150 km/h (autoruta) spalanie 6l/100km to zaprawdę powiadam Wam - zwątpiłem i we francuzy uwierzyłem.
    Ostatnio edytowane przez chruma ; 09-11-2013 o 21:45

  4. #44
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar marian666666
    Dołączył
    09 2013
    Auto
    166 2.5 V6
    Postów
    242

    Domyślnie

    Z testów należy się jak najbardziej cieszyć ... dzięki nim ceny włoskich używanych aut są bardzo niskie i to jest najważniejsze dla każdego kto ma rozum gdy kupuje samochód wieloletni ... a czy auto jest w czołówce testu gdy jest nowe, to nie ma najmniejszego znaczenia : >

  5. #45
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    czarna AR 156 1,8T.S. S.W.
    Postów
    172

    Domyślnie

    Testy, a odczucia,to 2 różne sprawy.Co,z tego że 156 z T.S., to podobno szmelc w opinii ,,fachowców". Miałem,możliwość lekkiego przetestowania,kilku naprawdę, dużo lepszych autek,wszystkie max. 2-letnie /stajnia kilku Audi,VV,Honda,itp./Na pewno nowocześniejsze,inna epoka ale nie dla mnie.Jednak,coś te Alfy maja w sobie.Koledzy,nawet z pewną zazdrością patrzą na mnie,że wiem co chcę,a oni zmieniają co 2 lata autka,często marki i w kółko,gadają o nowych modelach,że, te to dopiero fury.A ja bujam się swoja 156 z bananem na twarzy,mimo że w tym roku wpakowałem w nią,coś ok. 5tys.zł.To już chyba choroba.

  6. #46
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    156
    Postów
    112

    Domyślnie

    Bo t.s to szmelc:-P 156 mozna kupic tylko v6 lub jtd.ewentualnie stare boxery z sentymentu. Reszta to padaki. Dzwiek silnika wola o pomste do nieba. Jedynie gdzie fajnie gra mala benzyna to punto hgt. Tam umieli wsadzic w miare spoko silnik z alfy bez ts.

    Tapatalk.

  7. #47
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Hehehe, to obejrzyjcie wyniki tegorocznego konkursu na najlepiej brzmiącą Alfę na zlocie.
    Jeden TS 16V rozjebał ze 20 Vek, w tym GTA na ragazzonie.
    A w jury była mocno Vkowa ekipa

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  8. #48
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar dejv667
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    zza chorej rzeki
    Auto
    Lancia Delta HPE HF
    Postów
    334

    Domyślnie

    Cytat Napisał andrzej1980 Zobacz post
    Nie czytałem tego testu i szczerze nie interesuje mnie to. Niedługo pod maską Mercedesa klasy S będzie silnik 3 cylindrowy o pojemności aż 1,2 litra 6 turbinowy o mocy 400 koni. Do tego 5 silników elektrycznych i płyta audio z nagraniem dzwięku V12 z przeszłości. Takie auto będzie za to eko i trendy więc niedzwiedzie polarne się ucieszą
    Nie wiem czy zauważyłeś, że spora część z tutaj opisywanych aut potrafi dotrzymać kroku 147GTA. Mimo ekologii księgowych te auta są z generacji na generację szybsze. Corsa OPC jest na Ringu szybsza niż pierwsza generacja stricte sportowego Boxstera. Fabia RS zjada sporo mocniejsze auta a montaż w tym aucie DSG to dowód na to, że mimo księgowych stosuje się w autach segmentu B rozwiązania zarezerwowane dla większych modeli.
    A to, że Alfa nie jest w stanie nawiązać walki - cóż, jakoś konkurencja radzi sobie mimo ekologii i księgowych udowadniając że da się zrobić szybkie auto z tej klasie.

    Cytat Napisał Mikelos Zobacz post
    nie dodałeś tylko, że wtedy nie rządzili księgowi i "ekolodzy"... dziś to niby dbanie o środowisko zabija nie tylko alfę ale i całą motoryzację.
    A kto wtedy rządził jeśli nie księgowi? Myślisz, że dawniej producenci aut to były instytucje dobroczynne?
    Ciekawe jest też to, że mimo tego jak wspaniale wtedy zarządzano (co sugeruje Twój post) to mimo to Alfa omal nie zniknęła z rynku.

    "... I guess it's just the way I'm wired."
    www.delta-HF.blogspot.com

  9. #49
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    czarna AR 156 1,8T.S. S.W.
    Postów
    172

    Domyślnie

    Niby prawda,testy i co raz szybsze modele,innych marek uciekają makaronom,ale w sumie,to może i lepiej,bo mniej ludzi jeżdzi Alfami, a przeważnie pasjonaci marki.Ceny używek są bardzo przystępne.Co najważniejsze,taka 156 w T.S. wbrew obiegowych opinii, najlepiej jak dla mnie pasuje.Chodzi o wygląd,prowadzenie i zadowolenie z jazdy.Bo nowe modele Alfy to fakt wśród konkurencji,niczym specjalnym się nie wyróżniają.Zresztą globalizacja w każdej dziedzinie,zrobiła pół komunę,wszyscy robią na podobnym poziomie czy wygląd,cena,jakość,/telefony,agd i powoli paskudne żarcie/.

  10. #50
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar marian666666
    Dołączył
    09 2013
    Auto
    166 2.5 V6
    Postów
    242

    Domyślnie

    te super turbobenzyny i inne wynalazki - które i tak kosztują zdecydowanie za dużo głównie ze względu na duże kombinowanie - oceni historia , a zapewne jak historia już wielokrotnie pokazała to duże jednostki wolnossące wytrzymują najwięcej i są najlepszymi samochodami używanymi do których dokłada się niewiele, silnik to silnik, każdy silnik czy z turbo czy bez turbo działa dokładnie na tej samej zasadzie od 130 lat , wchodząc na te same obroty i konie mechaniczne spali bardzo podobnie, więc wszelakie kombinacje to jedynie zwiększanie ceny samochodu i nabijanie kolejnych klientów o te niby niewielkie acz widoczne podwyżki - coś jak np. ze smartfonami

Podobne wątki

  1. [Zapowiedź] Zlot Włoskich Samochodów Sportowych
    Utworzone przez waldemar-63 w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 27-06-2012, 21:02
  2. [33]dziwne sprawy znalezione na dnie misy olejowej
    Utworzone przez Łysy w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 17-06-2008, 22:56
  3. szukam sportowych sprezyn do alfy 155 rok 1992
    Utworzone przez SYSUNIAdq w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 27-12-2007, 18:20

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory