Nie powiem,że jest złe moje 2,5 rwie do przodu no ale![]()
Myślałem nad paroma modyfikacjami by podnieść moc do tych 160-170 KM na samej mechanice, bo z tego co się zorientowałem to jest mnóstwo sposobów na wykręcenie starego diesla
Co do turbo chciałem nieznacznie je dmuchnąć 1,2 - 1,4 max oczywiście w zależności ile dmucha ale to na sam koniec pierw chce zebrać więcej info w tym temacie![]()
Odetkanie w fazie odczekania bo brak czasu i miejsca na garażu robi swoje![]()
Jeszcze raz podbije temat z pytaniem do tych co użytkowali owy motorJaka jest temperatura cieczy podczas pracy tego silnika? Bo u mnie jest cały czas jakieś 60-70 stopni a z tego co podpatrzyłem na aukcjach to termostat otwiera się przy 80 stopniach ;/ Zatkałem już gril tekturą szczelnie i wraz tyle samo tylko szybciej łapie tą temperature ;/
Nie bardzo uśmiecha mi się zmieniać termostat jeśli jest sprawny bo do najtańszych nie należy i za te pieniądze wolałbym zrobić coś innego przy niej![]()
Z góry dzięki![]()
Wymieniaj termostat, ten silnik słynie z wrażliwości na przegrzanie więc jak się kiedyś zagapisz to Ci go szlag trafi.
Chyba spróbuje i zmienię przy okazji chłodziwo, bo też nie wiem kiedy to było wymieniane![]()
Jakieś rady co jeszcze warto sprawdzić?nie chciałbym mu robić przeszczepów i najlepiej żeby chodził jak najdłużej
![]()
Jest przy tym silniku chłodnica oleju?
Jeśli tak to tam też termostat może być niesprawny.
Podobnież jest ;/ nie rozbierałem go tak dokładnie jeszczeczyli są dwa termostaty jeśli dobrze rozumiem ? i oba muszę sprawdzić?
szczerze mówiąc najlepiej jakby każdy użytkownik wypowiedział się na co zwrócić uwagę z czym się spotkał najczęściej. Co naprawiał etc
chciałbym dokładnie poznać te silniki prócz tych hydro popychaczy i pękających głowic
![]()
Chłodnica oleju jest przed prawym przednim kołem, sprawdź na kanale albo podnośniku. Termostat od niej możesz sprawdzić kontrolując temperaturę na zegarach, do 80 powinna dojść dosyć szybko, dalej bardzo wolno.
No to prawdopodobnie oba termostaty są do wymiany :/ Olej trzyma mi się na 60 stopniach podczas normalnego użytkowania, dopiero jak dostanie po garach to podnosi się ale nieznacznie...
Sprawdź w serwisówce przy jakiej temperaturze otwiera się olejowy bo może w TD jest niższa. Te 60 może być OK.