No w kwesti bezpieczenstwa jesli chodzi o np. słupki to są tan wstawiane elementy wzmacniające nie wiem jak w innych sprawach , dobry magik postara sie pospawać w fabrycznych miejscach
No w kwesti bezpieczenstwa jesli chodzi o np. słupki to są tan wstawiane elementy wzmacniające nie wiem jak w innych sprawach , dobry magik postara sie pospawać w fabrycznych miejscach
wstepnie wola 1800 za robocizna,a czesci wychodza kolo 1400 wiec przelkne to chyba,a na kupno nowego i sprawnego to nie mam narzie kasy,a kupic gowno za 5 tys to sie nieoplaca,wole w ten zainwestowac bo wiem ze warto
- - - Updated - - -
a jakbym kupil druga podobna i poprzekladal co sie da i potem ją opchnac to niewiem czy bym na zero chociaz wyszedlale dzieki za uwage
Pierwsze strony dały mi nadzieję, później jednak okazało się, że złudną. Jak widać jest przyzwolenie społeczne na jeżdzenie złomem. A jak ktoś was wy**bie na sucho sprzedając auto to płacz, że ćwiara spawana.
Ale spoko - ma być tanio no nie? Bezpieczeństwo? Strefy kontrolowanego zgniotu? A po co, zenuś ma tutaj migomat.
Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
"Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."
Rychusiu dobrze prawisz. Co do autka z tematu. To przeciez jest tylko lekko przekoszony przód. Wiadomo blacha pognieciona, ale to sie wymieni, nie bez przyczyny w fabryce błotniki sa przykręcane śrubamiReszte józiu pyknie migomatem, pomaluje Rosso Alfa i auto będzie jak nowo narodzone. Stłuczka jakich wiele. Das auto tez pewno poza drzwiami troszke sie wygieło. Licuch chciał zarządzić i popisać sie przed kolega, ale " nie wyjszło" i będa koszta. Życie.
[C
Nie mogę teraz znaleźć, ale przewinął się ostatnio przez wykopy inne portale filmik, w którym pocięto bmw 3, bardzo niedbale pospawano i poddano crashtestowi. Wynik był zaskakujący, samochód przeszedł crashtest minimalnie gorzej niż idealny fabryczny egzemplarz, więc po porządnym pospawaniu przez kogoś kto się na tym zna będzie bez różnicy. Czasy spawania pół na pół z przystankiem to historia i nie ma sensu powtarzać bzdur powielanych za wujkiem stryjka ciotecznego który znał gościa co słyszał, że...
Porządnie zrobiona naprawa i samochód będzie tak samo bezpieczny jak z fabryki: w uderzeniu przy 50 km/h ochroni, a przy 150 się rozpadnie w drobny mak tak samo jak nówka z fabryki.
猫"Aby zrozumieć „paradoks" konia ciągnącego wóz,najlepiej wyobrazić sobie co się będzie działo, jeśli koniowi założymy wrotki."
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
Ale czy ja gdzieś napisałem, że popieram szpachel?
Piszesz tak, jak by naturalne było to, że każdy chce mnie zrobić w konia przedając mi auto...
- - - Updated - - -
Widziałem ten crash test.
Wcale nie jest jak pisałeś - różnica była kolosanla. W jedym wypadku kierowca przeżył. W drugim z racji braku kontrolowanych stref zgniotu itp. kierowca nie przeżył, za duże siły działające poprzestawiały organy wewnętrzne.
To, że z pozoru wyglądały podobnie jeszcze nic nie znaczy, innaczej inżynierowie wszystkich marek tyle czasu by nie spędzali projektując właśnie strefy zgniotu.
Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
"Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."
No niestety nie ma się co oszukiwać. Spawana podłużnica nigdy nie zachowa się tak samo, jak oryginalna. Spawy, strefy wpływu ciepła, przegrzania itp swoje robią.
U nas tez już niezłe rzeźby się przeprowadzało jak klient chciał a i sam bezwypadkowym nie jeżdżę.
Sęk w tym, żeby blacharz myślał przy robocie o kliencie i przyszłości tego samochodu a nie tylko czasie naprawy. Jak robisz porządnie i na zakładkę, a już najlepiej na zgrzewach gdzie się tylko da to będzie git.
Ja bym naprawiał i następnym razem uważał na znaki
- - - Updated - - -
Btw. do Golfa części potrzeba mniej ale robota wbrew pozorom dużo trudniejsza![]()
To jest w ogóle ciekawa historia - bo swoją na 99% nie bitą (nie znalazłem żadnych śladów naprawy, a pół auta łącznie z wnętrzem przeczesałem) z ori przebiegiem 95kkm i przyzwoitym stanie kupiłem od handlarza w centrum Warszawy. Tyle, że nie była najtańsza na rynku - może to jest kwestia?
Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
"Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."