Strona 5 z 12 PierwszyPierwszy 123456789101112 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 115

Temat: Dziwny problem JTDm 8v

  1. #41
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar BB85
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147 FL 1.9 JTDm 2007 r. Black Line
    Postów
    284

    Domyślnie

    Zauważyłem jedną prawidłowość - objawy pojawiają się kiedy stoję np. dłużej w korku, albo jeżdżę długo w ruchu miejskim. W trasie auto pracuje normalnie ( sprawdziłem w ostatni weekend ). Kiedy objawy się pojawiają mam wrażenie jakbym ruszał z włączoną klimą, do tego potrafi stwardnieć sprzęgło. W weekend będę wymieniał wahacze, a jak już będę na podnośniku sprawdzę czy przypadkiem sprzęgło nie jest zapowietrzone. Może pompa sprzęgła się grzeje i nie daje rady? Wycieków nie zauważyłem, płyn ze zbiornika nie ubywa. Co o tym sądzicie?

  2. #42
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Turek
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD 115km
    Postów
    11

    Domyślnie

    Czas Masa powietrza (przetwornik) Zmierzone ciśnienie doładowania Oczekiwane ciśnienie doładowania Otwarcie zaworu overboost
    s V mBar mBar %
    0 1,784 996 1352 75
    0,75 2,551 1033 1376 75
    1,53 2,63 1084 1384 75
    2,32 2,752 1147 1397 75
    3,11 2,708 1232 1514 73,04
    3,89 2,957 1377 1731 73
    4,63 3,016 1602 1924 59,82
    5,41 3,206 2100 2065 44,46
    6,19 3,759 2500 2208 37,8
    6,94 4,013 2317 2281 35,79
    7,69 4,11 2224 2306 35,4
    8,46 4,15 2237 2306 32,08
    9,24 4,267 2248 2304 31,63
    10,04 4,286 2214 2300 33,33
    10,8 4,33 2219 2294 33,15
    11,54 4,389 2240 2289 32,11
    12,32 4,418 2248 2284 32,37

    - - - Updated - - -

    Czas Zmierzona masa powietrza Oczekiwana masa powietrza Masa powietrza (przetwornik) Temperatura powietrza
    s mg/w mg/w V °C
    0 367 1255,7 2,502 10,5
    0,8 504,7 1200,2 2,326 10,5
    1,54 518 1201,6 2,424 10,5
    2,32 537,2 1200 2,468 10,5
    3,17 555 1200,1 2,439 10,4
    3,87 594 1200,1 2,918 10,4
    4,65 649,5 1200,1 3,045 10,3
    5,43 725,3 1200,1 3,006 10,2
    6,22 917,1 1203,6 3,866 10
    6,97 1085,8 1200,3 3,563 9,8
    7,73 1253,9 1200,3 4,154 9,6
    8,52 1215,3 1200,3 3,993 9,5
    9,32 1127,7 1200,3 4,106 9,4
    10,08 1049,2 1200,3 4,086 9,3
    10,87 1013,7 1201 4,154 9,1
    11,66 1051,6 1200,3 4,262 9
    12,44 1096,6 1200,2 4,365 8,9
    13,21 1104,8 1200,1 4,394 8,8
    13,99 1084,8 1200,2 4,443 8,7
    14,77 1060,2 1200,2 4,433 8,6

    - - - Updated - - -

    co powiecie o tych logach

  3. #43
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar BB85
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147 FL 1.9 JTDm 2007 r. Black Line
    Postów
    284

    Domyślnie

    Jak dla mnie to przepływka niedomaga. Co więcej, to niech wypowie się ktoś mądrzejszy

    Wytapatalkowane z SGS2

  4. #44
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Przepływka mierzy ok. Tylko turbina przeładowuje.

    P.S. Ale pomysł aby wwalić logi jako tekst do treści posta A na cholerę te napięcia i temperatura powietrza ?
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  5. #45
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Turek
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD 115km
    Postów
    11

    Domyślnie

    jedno za dużo zaznaczyłam jeśli by to była przeładowana turbina to wartości zmierzone nie powinny przekraczać oczekiwanej wartości

  6. #46
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    To by było niedoładowanie, a to jest przeładowanie i to znaczne, bo prawie o 300mbar. W twoim samochodzie limiter doładowania turbo ustawiony jest na 2500 mbar i jak widać został on osiągnięty. Jednak na zbyt krótko aby wyskoczyło błąd. Pamiętaj, że odczyt jest szeregowy po K-linii i przeładowanie może być wyższe.
    Logi zamieszczaj w formacie csv. Logów jest za mało. Po tym co jest trudno wywnioskować jaki jest powód przeładowań.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  7. #47
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Turek
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD 115km
    Postów
    11

    Domyślnie

    Mam nowe logi i wymieniony filtr powietrza
    http://chomikuj.pl/djswinks/Logi+Alfa

    - - - Updated - - -

    tak na wszelki wypadek przed logami

  8. #48
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    Filtr na przeładowanie nie pomógł

    Overboost za wolno reaguje na przebicie. Sprawdź czy sztanga od turbo szybko chodzi.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  9. #49
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Turek
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD 115km
    Postów
    11

    Domyślnie

    a przepływomierz w jakiej kondycji jest bo sa zdania podzielone

    - - - Updated - - -

    jak to wygląda na logach

  10. #50
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    Zajmij się doładowaniem a nie przepływomierzem.

    Wartości są dobre.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

Podobne wątki

  1. [159] Dziwny dźwięk silnika 2,4 JTDM ?
    Utworzone przez Nitro w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 29-03-2020, 21:15
  2. [159] Dziwny dziwęk z komory silnika 2,4 JTDM
    Utworzone przez flacha2000 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 08-10-2015, 11:33
  3. Alfa 147 JTDm 140km dziwny kolor płynu chłodniczego?
    Utworzone przez arek0070 w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 28-05-2015, 17:32
  4. 147, 1.9 JTDm - dziwny dźwięk w okolicy zaworów
    Utworzone przez Dejvvv w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 01-06-2014, 11:28
  5. dziwny dzwięk podczas gaszenia silnika 1.9 jtdm
    Utworzone przez popaj w dziale GT
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 10-07-2009, 13:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory