Strona 25 z 131 PierwszyPierwszy ... 15161718192021222324252627282930313233343575125 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 241 do 250 z 1304

Temat: Usunięcie DPF filtra cząstek stałych

  1. #241
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Tak, znamy i były tu opisywane. One po prostu "kastrują" soft z DTC, trybów awaryjnych itd. Ale nie ma co się potarzać...
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  2. #242
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,428

    Domyślnie

    Cytat Napisał sickboy Zobacz post
    Koledzy, a co wam da że komp mimo braku DPF-a będzie pokazywał jakiś niewielki stopień zapchania, powiedzmy 15%. Jak niemiecka policja jest w stanie podłączyć się do kompa i sprawdzić obecność DPF-a i jego zapchanie, to tak samo może sprawdzić inne parametry. Odległość średnią ostatnich 5 regeneracji, ich czas trwania i temperaturę w jakiej przebiegały. Jak chcecie ustawić te pozostałe parametry?
    Co to znaczy "sprawdzić obecność DPF"? Wszystkie te parametry, o których piszesz, są u mnie dostępne i można je sprawdzić mimo, ze nie mam DPF. Moim zdaniem policja podpina się pod komputer, żeby urządzenie pomiarowe odczytało parametry silnika (np. obroty silnika) i w ten sposob badalo zgodnosc auta z norma EURO4. Moim zdaniem nie istnieje możliwość łatwej weryfikacji (innej niż przez bazę typu ePer) tego czy silnik miał DPF, gdy wyjeżdżał z fabryki, czy nie miał, szczególnie jeśli chodzi o auto z 2006 roku i normę EURO4 (jako przykład podam Lagune III 2.0 dci, które były produkowane pod koniec ubiegłej dekady bez DPF i spełniały norme EURO4).

  3. #243
    Użytkownik Rowerzysta Avatar piotrwachnik
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Polkowice
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTDm Wersja SPORT RED LEATHER
    Postów
    69

    Domyślnie

    Cytat Napisał @sdero Zobacz post
    Tak, znamy i były tu opisywane. One po prostu "kastrują" soft z DTC, trybów awaryjnych itd. Ale nie ma co się potarzać...
    Dobra, myślałem, że nie będę musiał wetować tylu stron, ale w końcu to tylko lenistwo Zaczynam się za lekturę

    - - - Updated - - -

    Acha i Romeo dzieki za wprowadzenie w błąd. Przeglądnałem 24 strony i nie znalazłem żadnych szczegółów dotyczących programów do usuwania EGR z kompa

    - - - Updated - - -

    Może ktoś zajmował sie tym i ma jakies wskazówki... Będe wdzięczny

  4. #244
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Kto to jest ten Romeo ?
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  5. #245
    Użytkownik Rowerzysta Avatar piotrwachnik
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Polkowice
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTDm Wersja SPORT RED LEATHER
    Postów
    69

    Domyślnie

    oj dobra, czepiasz się szczegółów @sdero. Super jest posiedziec na forum z nudów i szukać tylko wątku, żeby do kogoś się przyczepić. Jesteś po prostu Super

  6. #246
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Człowieku, co ty chcesz ode mnie ?
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  7. #247
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    Była Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 16v
    Postów
    13

    Domyślnie

    W niedalekiej przyszłości będę chciał podnieść moc mojej Alfy i jednocześnie myślę, żeby przy okazji wyrzucić filtr DPF, jednak są to dodatkowe koszty.
    Czy jeżdżąc prawie codziennie 50km trasą z prędkością 140-160km/h + około 30km miasto warto wywalać DPF czy ze względu na jazdę na trasie można sobie to odpuścić?
    Czy samo wywalanie DPFu, który spełnia swoje zadanie, przynajmniej jak na razie, niezauważalnie zmniejszy zużycie paliwa?
    Proszę o pomoc

  8. #248
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2013
    Auto
    Alfa Romeo 159 2,0 ITDM
    Postów
    48

    Domyślnie

    Przejeżdżam codziennie odcinki 20 kilometrowe (do pracy czyli dwa razy) - średnia prędkość to jakieś 35 km/h i czasami jakiś kilkudziesięcio kilometrowy wyjazd i nie zauważam wypalania (zauważałem gdy miałem nieszczelny wydech). U mnie wypala się mniej więcej raz na zbiornik paliwa przez około 8 - 10 minut. Czyli przez 10 minut zużywa mniej więcej dwa razy więcej paliwa. Ile możesz zaoszczędzić eliminując ten proces? Póki filtr ci nie przeszkadza to go zostaw w spokoju.

  9. #249
    Użytkownik Romeo Avatar sickboy
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 159 1.9JTDm 16V Distinctive 2006r
    Postów
    1,106

    Domyślnie

    Andrzeju myślałem tak samo jak Ty dopóki nie pojechałem do Cinka i po podpięciu pod jego komputer wyszło że w ostatnim okresie DPF próbował wypalić się 27 razy zanim udało mu się w pełni dokończyć proces. Tych 27 nieudanych prób nie zauważyłem i też myślałem że filtr wypala się raz na zbiornik. Ci którzy wycieli filtr notują spalanie niższe od 0,5 do 1L na 100km.

    Nero Provocatore - AR159
    Jedna mARka - Jeden Klub - Alfaholicy

  10. #250
    Użytkownik Fachowiec Avatar AirAjti
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Lubin
    Auto
    Była 159 Berlina 2.4JTDm '06... aktualnie Tipo 1.4T-Jet z fabrycznym nadtlenkiem gazu
    Postów
    2,439

    Domyślnie

    Ale masz na myśli spalanie wtedy kiedy auto nie wypala DPF??

    No bo jeśli nie, to wiadomo, że auto spali mniej bo przecież nie będzie musiało lać ropy żeby sadzę usunąć...

    Zawsze mnie to zastanawiało... bo gadanie, że wycięcie filtra "uwalnia silnik" nigdy mnie nie przekonywało.
    Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel


    "We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond

Podobne wątki

  1. [159] Brak mocy i szarpanie przy wypalaniu DPF (filtra cząstek stałych)
    Utworzone przez Alfabeta w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 63
    Ostatni post / autor: 29-11-2018, 16:18
  2. [159] Błąd P2085 - Czujnik temp. na wejściu filtra cząstek stałych.
    Utworzone przez psotnick w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-08-2014, 17:36
  3. [159] Zmywacz filtra cząstek stałych
    Utworzone przez marcingoleniow w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-01-2014, 15:23
  4. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 24-08-2012, 22:09
  5. [159] Słyszeliście o 'zapchaniu filtra cząstek stałych'?
    Utworzone przez marekkas w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 07-07-2010, 08:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory