Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 31

Temat: Pare pytań odnośnie 2.5 TD

  1. #11
    Użytkownik Znawca Avatar Jerry1
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    KRA
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    1,145

    Domyślnie

    Cytat Napisał kasztelan Zobacz post
    To MUSI dobrze jeździć jak jest zdrowe, jeździłem Omegą A 2.3TD, raptem 100KM i masa 1500kg ale przez swoją pojemność moment naprawdę daje o sobie znać więc dobre 2.5 125KM przy niższej masie to musi być konkretny przeciąg.
    http://www.youtube.com/watch?v=rk825aZtcow

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta Avatar matt155
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Urzedow, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 20v
    Postów
    74

    Domyślnie

    Nie powiem,że jest złe moje 2,5 rwie do przodu no ale
    Myślałem nad paroma modyfikacjami by podnieść moc do tych 160-170 KM na samej mechanice, bo z tego co się zorientowałem to jest mnóstwo sposobów na wykręcenie starego diesla
    Co do turbo chciałem nieznacznie je dmuchnąć 1,2 - 1,4 max oczywiście w zależności ile dmucha ale to na sam koniec pierw chce zebrać więcej info w tym temacie
    Odetkanie w fazie odczekania bo brak czasu i miejsca na garażu robi swoje

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta Avatar matt155
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Urzedow, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 20v
    Postów
    74

    Domyślnie

    Jeszcze raz podbije temat z pytaniem do tych co użytkowali owy motor Jaka jest temperatura cieczy podczas pracy tego silnika? Bo u mnie jest cały czas jakieś 60-70 stopni a z tego co podpatrzyłem na aukcjach to termostat otwiera się przy 80 stopniach ;/ Zatkałem już gril tekturą szczelnie i wraz tyle samo tylko szybciej łapie tą temperature ;/
    Nie bardzo uśmiecha mi się zmieniać termostat jeśli jest sprawny bo do najtańszych nie należy i za te pieniądze wolałbym zrobić coś innego przy niej
    Z góry dzięki

  4. #14
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Wymieniaj termostat, ten silnik słynie z wrażliwości na przegrzanie więc jak się kiedyś zagapisz to Ci go szlag trafi.

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta Avatar matt155
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Urzedow, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 20v
    Postów
    74

    Domyślnie

    Chyba spróbuje i zmienię przy okazji chłodziwo, bo też nie wiem kiedy to było wymieniane
    Jakieś rady co jeszcze warto sprawdzić? nie chciałbym mu robić przeszczepów i najlepiej żeby chodził jak najdłużej

  6. #16
    Użytkownik Znawca Avatar Jerry1
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    KRA
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    1,145

    Domyślnie

    Jest przy tym silniku chłodnica oleju?
    Jeśli tak to tam też termostat może być niesprawny.

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta Avatar matt155
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Urzedow, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 20v
    Postów
    74

    Domyślnie

    Podobnież jest ;/ nie rozbierałem go tak dokładnie jeszcze czyli są dwa termostaty jeśli dobrze rozumiem ? i oba muszę sprawdzić? szczerze mówiąc najlepiej jakby każdy użytkownik wypowiedział się na co zwrócić uwagę z czym się spotkał najczęściej. Co naprawiał etc chciałbym dokładnie poznać te silniki prócz tych hydro popychaczy i pękających głowic

  8. #18
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Chłodnica oleju jest przed prawym przednim kołem, sprawdź na kanale albo podnośniku. Termostat od niej możesz sprawdzić kontrolując temperaturę na zegarach, do 80 powinna dojść dosyć szybko, dalej bardzo wolno.

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta Avatar matt155
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Urzedow, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 20v
    Postów
    74

    Domyślnie

    No to prawdopodobnie oba termostaty są do wymiany :/ Olej trzyma mi się na 60 stopniach podczas normalnego użytkowania, dopiero jak dostanie po garach to podnosi się ale nieznacznie...

  10. #20
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Sprawdź w serwisówce przy jakiej temperaturze otwiera się olejowy bo może w TD jest niższa. Te 60 może być OK.

Podobne wątki

  1. Pare pytań V6
    Utworzone przez maniek-doniu w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-11-2013, 20:10
  2. [33] Pare pytań
    Utworzone przez Browarek w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 12-09-2013, 20:08
  3. PARE Pytań
    Utworzone przez Kuraczek1992 w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 18-12-2012, 09:42
  4. Remont i pare pytań...
    Utworzone przez Seferiel w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 07-12-2009, 18:40
  5. Alfa 75 pare pytań
    Utworzone przez ad_wi w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 12-04-2007, 18:52

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory