Co wam tak często padają żarówki, ja od nowości się jeszcze nie dotykałem
Co wam tak często padają żarówki, ja od nowości się jeszcze nie dotykałem
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
mi sie seryjne nie przepalily, wymienilem od razu na zarowki nazwijmy to "premium"swieca lepiej i mocniej ale ich wada jest to ze szybciej sie przepalaja, mi wytrzymaly 1,5 roku to i tak niezle
witam ..pytanko gdzieś kiedyś widziałem temat dotyczący skrzyni biegów. temat zacinającego sie pierwszego biegu .. prosba o namiar tematu dzieki za info
Szukaj w temacie usterki po 10tys km i więcej
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
Mam pytanie odnosnie docierania silnikow Multiair , samochod jest kompletnie nowy ma przebieg 900KM z TCT. Ja mam spore doswiadczenie jesli chodzi o T-Jet , wlasciwie przy dzisiejszym przebiegu ponad 50 tys km moj silnik chodzi idealnie rowno, wlasciwie rzeklbym chodzi perfekcyjnie - jednak nie zawsze tak bylo. Silnik w Abarthcie chodzil gorzej pod wzgledem kultury na wolnych obrotach bylo slychac nieco spod pokrywy zaworow - wiadomo auto bylo nowe wiec ja jako glowny sluchacz co tam sie dzieje wylapywalem niedoskonalosci, wiekszosc i tak uwazala , ze jest cicho i wszystko OK - dzis jest perfekt. Nie inaczej podszedlem do Multiaira i oceniam kulture pracy jednostki jako przecietna na dzien dzisiejszy - oczywiscie wewnatrz nic nie slychac , na zewnatrz tez trzeba sie wsluchac ale oceniam , ze pod pokrywa zaworow troszke wiecej sie dzieje niz jak bylo u mnie w Abarthcie na poczatku. Silnik jest troche inny wiec zakladam , ze to normalne. Jak oceniacie prace swoich Multiairow po kilkudziesieciu tysiacach eksploatacji ? pytam bo nie wiem czego mam sie spodziewac w przyszlosci a gwarancja jest tylko przez 2 lata.
Mozecie mi opisac jak sie objawia np. awaria systemu Multiair ?
napisalem juz o tym w bardziej odpowiednim dziale , prosze o wykasowanie mojego wpisu
Ostatnio edytowane przez fan ; 26-01-2014 o 15:49
tu zapytam jaki interfejs do julki polecacie najlepiej ze stronka poproszę taki sprawdzony bo jak zacząłem czytać na 159 o interfejsach to zbladłem
Wczoraj znowu mi się "zawiesiło" ogrzewanie - już raz tak miałem, mimo, że wszystkie diody i wskazania pokazują, że powinno grzać, a przynajmniej dmuchać, wiatrak nie działa. I tak przez 17 minut od ruszenia. Czy ktoś miał podobnie i wie może, jaka jest tego przyczyna?
Mam wrażenie, że mimo zdjęcia pokazywane w internecie z testowania Julki na kole podbiegunowym były zrobione 2 minuty po zjechaniu z lawety, a zaraz potem samochód znowu na nią wracał - ze 147 ani razu nie miałem takich przebojów, jak z Giuliettą w zimie... Dodatkowo obwiesiło mi się ramię tylnej wycieraczki i zaczynam mieć tego samochodu serdecznie dosyć...
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
W poniedziałek miałem tak samo. Diody wskazują prędkość wiatraka a faktycznie nic nie chodzi. U mnie pomogło zdjęcie klemy z akumulatora......
Normalnie tak to działa. Ale mnie się właśnie 2 razy zdarzyło, że nie...
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS