Strona 28 z 96 PierwszyPierwszy ... 18192021222324252627282930313233343536373878 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 271 do 280 z 960

Temat: Porady eksploatacyjne

  1. #271
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Co wam tak często padają żarówki, ja od nowości się jeszcze nie dotykałem
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  2. #272
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Giulia 2.0 RWD MY'20
    Postów
    475

    Domyślnie

    mi sie seryjne nie przepalily, wymienilem od razu na zarowki nazwijmy to "premium" swieca lepiej i mocniej ale ich wada jest to ze szybciej sie przepalaja, mi wytrzymaly 1,5 roku to i tak niezle

  3. #273
    Użytkownik Rowerzysta Avatar maxit1
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    rawa mazowiecka
    Auto
    giulietta 2,0 jtdm 170 km+ audi a4 2,0tdicr
    Postów
    327

    Domyślnie

    witam ..pytanko gdzieś kiedyś widziałem temat dotyczący skrzyni biegów. temat zacinającego sie pierwszego biegu .. prosba o namiar tematu dzieki za info

  4. #274
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Szukaj w temacie usterki po 10tys km i więcej
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  5. #275
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    .
    Postów
    451

    Domyślnie

    Mam pytanie odnosnie docierania silnikow Multiair , samochod jest kompletnie nowy ma przebieg 900KM z TCT. Ja mam spore doswiadczenie jesli chodzi o T-Jet , wlasciwie przy dzisiejszym przebiegu ponad 50 tys km moj silnik chodzi idealnie rowno, wlasciwie rzeklbym chodzi perfekcyjnie - jednak nie zawsze tak bylo. Silnik w Abarthcie chodzil gorzej pod wzgledem kultury na wolnych obrotach bylo slychac nieco spod pokrywy zaworow - wiadomo auto bylo nowe wiec ja jako glowny sluchacz co tam sie dzieje wylapywalem niedoskonalosci, wiekszosc i tak uwazala , ze jest cicho i wszystko OK - dzis jest perfekt. Nie inaczej podszedlem do Multiaira i oceniam kulture pracy jednostki jako przecietna na dzien dzisiejszy - oczywiscie wewnatrz nic nie slychac , na zewnatrz tez trzeba sie wsluchac ale oceniam , ze pod pokrywa zaworow troszke wiecej sie dzieje niz jak bylo u mnie w Abarthcie na poczatku. Silnik jest troche inny wiec zakladam , ze to normalne. Jak oceniacie prace swoich Multiairow po kilkudziesieciu tysiacach eksploatacji ? pytam bo nie wiem czego mam sie spodziewac w przyszlosci a gwarancja jest tylko przez 2 lata.

    Mozecie mi opisac jak sie objawia np. awaria systemu Multiair ?

    napisalem juz o tym w bardziej odpowiednim dziale , prosze o wykasowanie mojego wpisu
    Ostatnio edytowane przez fan ; 26-01-2014 o 15:49

  6. #276
    Użytkownik Rowerzysta Avatar maxit1
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    rawa mazowiecka
    Auto
    giulietta 2,0 jtdm 170 km+ audi a4 2,0tdicr
    Postów
    327

    Domyślnie

    tu zapytam jaki interfejs do julki polecacie najlepiej ze stronka poproszę taki sprawdzony bo jak zacząłem czytać na 159 o interfejsach to zbladłem

  7. #277
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Wczoraj znowu mi się "zawiesiło" ogrzewanie - już raz tak miałem, mimo, że wszystkie diody i wskazania pokazują, że powinno grzać, a przynajmniej dmuchać, wiatrak nie działa. I tak przez 17 minut od ruszenia. Czy ktoś miał podobnie i wie może, jaka jest tego przyczyna?

    Mam wrażenie, że mimo zdjęcia pokazywane w internecie z testowania Julki na kole podbiegunowym były zrobione 2 minuty po zjechaniu z lawety, a zaraz potem samochód znowu na nią wracał - ze 147 ani razu nie miałem takich przebojów, jak z Giuliettą w zimie... Dodatkowo obwiesiło mi się ramię tylnej wycieraczki i zaczynam mieć tego samochodu serdecznie dosyć...
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  8. #278
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    10 2013
    Auto
    Giulietta 1,4 MA
    Postów
    5

    Domyślnie

    W poniedziałek miałem tak samo. Diody wskazują prędkość wiatraka a faktycznie nic nie chodzi. U mnie pomogło zdjęcie klemy z akumulatora......

  9. #279
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    06 2012
    Auto
    Giulietta 1.4 MA TCT
    Postów
    176

    Domyślnie

    Cytat Napisał alfag Zobacz post
    W poniedziałek miałem tak samo. Diody wskazują prędkość wiatraka a faktycznie nic nie chodzi. U mnie pomogło zdjęcie klemy z akumulatora......
    Ciekawe, u mnie jak mam automat włączony to zanim się nie nagrzeje to nic nie dmucha i diody pokazują "1" a jak się silnik nagrzeje to się rozkręca

  10. #280
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Normalnie tak to działa. Ale mnie się właśnie 2 razy zdarzyło, że nie...
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

Podobne wątki

  1. [159] 1.9 JTDm - wymiany eksploatacyjne i profilaktyczne przy przebiegu 100 - 120 tys km
    Utworzone przez Gary w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 23-07-2013, 22:21
  2. Płyny eksploatacyjne
    Utworzone przez dawidee26 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 06-09-2012, 17:47
  3. [MiTo] Chcę kupić MiTo - czy warto? Jakie są koszty eksploatacyjne?
    Utworzone przez ila34 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 23-06-2011, 08:57
  4. [155] materiały eksploatacyjne
    Utworzone przez rafal70185 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 24-08-2010, 22:58
  5. [145] 1,9 TD - wazne pytanie eksploatacyjne
    Utworzone przez showtime w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 20-10-2008, 08:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory