Strona 15 z 24 PierwszyPierwszy ... 56789101112131415161718192021222324 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 141 do 150 z 236

Temat: Problemy z VDC, ABS, hill holder (VDC / hill holder unavailable)

  1. #141
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    Alfa 159 JTDm 8v 120km, 2005
    Postów
    12

    Domyślnie

    Cytat Napisał CezarCLK Zobacz post
    sam nie wiem jak je interpretować C1115 tam piszą że to zwarcie przekaźnika do +

    ty piszesz że to

    C1115 Czujniki odchyl/przyspiesz. boczne
    Wezel odchylenia/Przyspiesz.bocznego (NYL) Popsuta

    i bądź tu mądry. Postaram się znaleźć jakiegoś kumatego elektryka i zapodam mu temat zobaczymy co powie.W piątek wyjme siedzenia i sprawdze ten czujnik u mnie jak czyszczenie pomorze to znaczy że twój jest walnięty jak nie to szukamy dalej.



    - - - Updated - - -

    ale wydaje mi się że jak by był walnięty to w ogóle by się nie komunikował,a skoro abs działa to znaczy że jest dobry.(nie jestem mechanikiem z zawodu więc tylko strzelam) niech wypowie się ktoś mądry !!!
    Jak by co to ja nie wyjmowałem foteli do zdjęcia tunelu, trzeba mieć klucz 10 (grzechotkę) i trochę ręce powyginać - 4 śruby pod zaślepkami, po 2 na bok.

  2. #142
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Osiowanie proxy masz już dostępne w MESie, lub na Egzaminerze, jeżeli jesteś biznesmenem ;-) i masz tą zabawkę w garażu.
    To, że komunikuje się z centralką wcale nie znaczy, że jest ona sprawna - mogą być uszkodzone po prostu niektóre obwody.
    Odradzam zakup używki - prawdopodobieństwo trafienia na sprawną jest niskie - większość pochodzi z totalnie rozp... aut - jeżeli przy zderzeniu dostała wiązka (zwarcie do masy), to raczej słabo to widzę. Wszyscy oczywiście piszą, że cud-miód, a g... wiedzą, co sprzedają. Później oczywiście idą w zaparte. Chyba, że masz szrot w pobliżu, to podjeżdżasz podmieniasz na miejscu i obserwujesz efekty.
    Najlepiej, gdybyś znalazł zioma, który pozwoli Ci podmienić swoją.
    Ale... ~90% przypadków związanych jest z kablami i stykami. Wiem, że to żmudne, ale musisz po prostu po kolei je przedzwaniać. Miernik za 2 dyszki i naprzód.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  3. #143
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    Alfa 159 JTDm 8v 120km, 2005
    Postów
    12

    Domyślnie

    Cytat Napisał szerszeń Zobacz post
    Osiowanie proxy masz już dostępne w MESie, lub na Egzaminerze, jeżeli jesteś biznesmenem ;-) i masz tą zabawkę w garażu.
    To, że komunikuje się z centralką wcale nie znaczy, że jest ona sprawna - mogą być uszkodzone po prostu niektóre obwody.
    Odradzam zakup używki - prawdopodobieństwo trafienia na sprawną jest niskie - większość pochodzi z totalnie rozp... aut - jeżeli przy zderzeniu dostała wiązka (zwarcie do masy), to raczej słabo to widzę. Wszyscy oczywiście piszą, że cud-miód, a g... wiedzą, co sprzedają. Później oczywiście idą w zaparte. Chyba, że masz szrot w pobliżu, to podjeżdżasz podmieniasz na miejscu i obserwujesz efekty.
    Najlepiej, gdybyś znalazł zioma, który pozwoli Ci podmienić swoją.
    Ale... ~90% przypadków związanych jest z kablami i stykami. Wiem, że to żmudne, ale musisz po prostu po kolei je przedzwaniać. Miernik za 2 dyszki i naprzód.
    Osiowanie proxy - zrobiłem lecz dalej są te dwa błędy.... jak chce skalibrować czujnik konta skrętu kierownicy to mam komunikat niewłaściwe warunki do przeprowadzenia operacji. Z miernikiem latam od kostki do kostki kurna jeszcze pogoda cudna do tego typu napraw

  4. #144
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Cytat Napisał zigi Zobacz post
    Osiowanie proxy - zrobiłem lecz dalej są te dwa błędy.... jak chce skalibrować czujnik konta skrętu kierownicy to mam komunikat niewłaściwe warunki do przeprowadzenia operacji. Z miernikiem latam od kostki do kostki kurna jeszcze pogoda cudna do tego typu napraw
    Padł, albo styki.
    Jak będziesz przedzwaniał to zmierz oporność.
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  5. #145
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    Alfa 159 JTDm 8v 120km, 2005
    Postów
    12

    Domyślnie

    Cytat Napisał szerszeń Zobacz post
    Padł, albo styki.
    Jak będziesz przedzwaniał to zmierz oporność.
    Jutro się do niego dobiorę.... niby MES jak daje sobie podgląd na czujniki to pokazuje wartości nawet tych czujników co niby mają usterkę, czujnik kąta skrętu też reaguje... nic kombinuje dalej.... dzięki wielkie za odpowiedzi

  6. #146
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    Alfa 159 1.9 8v
    Postów
    58

    Domyślnie

    wyjąłem czujnik i wyczyściłem styki niestety nie pomogło szukamy dalej

    - - - Updated - - -

    wyjąłem czujnik i wyczyściłem styki niestety nie pomogło szukamy dalej

  7. #147
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    Alfa 159 JTDm 8v 120km, 2005
    Postów
    12

    Domyślnie

    Cytat Napisał CezarCLK Zobacz post
    wyjąłem czujnik i wyczyściłem styki niestety nie pomogło szukamy dalej

    - - - Updated - - -

    wyjąłem czujnik i wyczyściłem styki niestety nie pomogło szukamy dalej
    Kurde szkoda... Lipa.... ja w poniedziałek dopiero zdejmę kierownice /na razie brak czasu/ i dobiorę się do czujnika skrętu... Co dziwne cholera jak patrze na odczyty Live data to czujniki wyświetlają wartości... zarówno boczne, wzdłużne i kąta skrętu kierownicy

  8. #148
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    Alfa 159 1.9 8v
    Postów
    58

    Domyślnie

    może trzeba iść w kierunku C1115 ABS Power Relay Output Short Circuit To Battery (zwarcie przekaźnika do +) to jest jakaś pierdoła. Mi zimą brakło prądu na pompie paliwa,kluczyk na on zapłon działał a pompa nie pompowała. Auto poszło do mech... i zrobił obejście i od tej pory mam ten błąd. Wywaliłem obejście i podłączyłem jak fabryka przykazała,pompa działa a VDC dalej błąd. W łodzi mam dobrego speca od BMW ma sałatkę zamiast mózgu,świetny elektromechanik może zerknie na alfę i powie co jest pięć oby miał czym się podpiąć ale dopiero po świętach mogę tam podjechać. Bo wywaliłem w tym mc.. 3500zł na autko a jeszcze prezenty trzeba kupić hehe. Wydaje mi się,że czujnik jest dobry i błąd leży gdzie indziej.Może kostki przy bezpiecznikach w kabinie,zaśniedziało połączenie i gubi sygnał.Albo masa tylko która jest od czujnika VDC.



  9. #149
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2013
    Auto
    AR 159 120KM
    Postów
    79

    Domyślnie

    Panowie, dziś taka sytuacja: odpalam samochód rano, temp. - 1. Odpala bardzo ładnie, bez kręcenia (znikł zimą problem, który miałem wcześniej - łupnięcia przy odpalaniu na zimnym). Wyszedłem z samochodu oskrobać szyby. Wsiadam po kilku minutach, wyjeżdżam tyłem - samochód był lekko zakopany i zgasł. Mignął komunikat: Insufficient coś tam coś tam... Odpaliłem ponownie i nagle migają kontrolki ABS VDC i hamulca i komunikat: ABS/VDC/Hill Holder Unavailable, hamulec ręczny lata jakby była zerwana linka. Przejechałem ostrożnie do sklepu. Wszystko się pali. Wracając kilka razy przyhamowałem ostro z małej prędkości, żeby zobaczyć, jak się zachowa auto (w miarę ok). I w pewnym momencie wszystko wróciło do normy - kontrolki przestały się palić, ręczny znów trzyma jak trzeba.
    Czy mam się bać, że to coś poważnego, czy raczej to nagłe zgaszenie silnika na początku wywołało komunikat o słabym ciśnieniu oleju i dlatego komputer na chwilę zwariował? Na dodatek w czwartek mam dłuższy wyjazd i to w miejsce, gdzie raczej trudno będzie o pomoc...

  10. #150
    Użytkownik Romeo Avatar wojtekf
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    159 2.2 JTS (była)
    Postów
    1,435

    Domyślnie

    Czyżby akumulator dogorywał?

Podobne wątki

  1. [159] VDC / Hill Holder Unavailable. Consult Handbook
    Utworzone przez berez w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 11-07-2019, 12:08
  2. [159] hill holder unavailable
    Utworzone przez teologik w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 06-03-2019, 18:08
  3. [159] VDC / Hill Holder Unavailable - czyżby problem rozwiązany ???
    Utworzone przez carramba w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 21-01-2019, 19:09
  4. [159] [159] Problemy z VDC, ABS, hill holder (VDC / hill holder unavailable) nie odpala
    Utworzone przez arci22 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-10-2014, 21:50
  5. [159] Hill holder
    Utworzone przez Mazi88 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 12-08-2014, 10:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory