a) jest śmieszna z wyglądu,Nawet Fiat 156 ma większy dorobek w sporcie wyczynowym, więc co w 75 niby ciekawego poza tym że jest stary?
b) jest to alfa,
c) jest RWD.
a) jest śmieszna z wyglądu,Nawet Fiat 156 ma większy dorobek w sporcie wyczynowym, więc co w 75 niby ciekawego poza tym że jest stary?
b) jest to alfa,
c) jest RWD.
Ostatnio edytowane przez Majkel ; 05-12-2013 o 20:42
猫"Aby zrozumieć „paradoks" konia ciągnącego wóz,najlepiej wyobrazić sobie co się będzie działo, jeśli koniowi założymy wrotki."
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
O którym muminie mówisz?
O obu.
猫"Aby zrozumieć „paradoks" konia ciągnącego wóz,najlepiej wyobrazić sobie co się będzie działo, jeśli koniowi założymy wrotki."
"Nie masz talentu? Zawsze możesz pokazać cycki."
za 20 lat ?
pewnie 156 JTD 105KM w kombii..![]()
omron8 ma akurat rację, 155 Q4/164 Q4/75 V6/33 P4 i raczej nic więcej. Aczkolwiek każde stare, zadbane auto będzie miało dobrą wartość.
Nie tylko ze względu na to. 147/156 GTA to ostatnie Alfy z busso (GT również, ale stylistycznie nie wyróżniają się niczym od pozostałych wersji silnikowych) i to czyni je wyjątkowymi. Niestety ekolodzy spowodowali, że silnik, który ewoluował przez lata i osiągnął szczyty, został po prostu zabity przez ekologicznych pajaców.
Pozdrawiam.
- Rafał
Podejrzewam, że chodziło o koszty produkcji a nie o eko![]()
Nie do końca jestem przekonany że tylko wyjątkowe wersje samochodów mają szansę być klasykami. Za 20 lat każda 156 będzie rzadkością i kierowcy będą się za nią oglądać jeżdżąc swoimi ultraEKO 1.0 silniczkami.
offtopic. Zresztą sam posiadam "klasyk" polskiej motoryzacji który odwiedził już Grecję i dojechał na NordKap a nawet kiedy był nowy nie był marzeniem mas.
Grecja:
Norwegia
![]()