Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 31

Temat: Nowy alfoholic potrzebuje pomocy w zakupie :)

  1. #21
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2013
    Auto
    Alfa Spider 3.0 V6 12v
    Postów
    286

    Domyślnie

    Cytat Napisał fajf Zobacz post
    artur nie pieprz głupot, bo dobrze traktowany TS jest praktycznie tak samo bezawaryjny jak vka, jezdze 4 lata i jakoś silnika palcem nie tknąłem, mimo że na forum padło kilka tsów, ale również kilka v6 się przekręciło (i 3.0 i TB), a porównując ilość jezdzących fałek i tsów (może 30 na 70% może 20 na 80%) to nie wiem jaka byłaby średnia awaryjnosci, poza tym jak dbasz tak masz, a jak już się coś sypie to jednak tsa dużo taniej naprawisz,

    tak i owszem prywatnie wolałbym V6 dla dzwięku ale spidera 3,0 24v chyba nie da się kupic a 3,2 to też biały kruk, a 12v to totalny brak częsci, więc to pchanie się w kłopoty i koszty

    co do oszczedności to jak w pewnej reklamie napisz ile z tego poszło na konto

    Z 3.0 12v rzeczywiscie sa klopoty, jesli chodzi o dostepnosc czesci - musze to potwierdzic Wiekszosc sciagam z zagranicy i dodatkowo wykupuje koncowki magazynowe na zapas. Oczywiscie tylko oryginaly bo z zamiennikami roznie bywa.
    Ale za to frajda z jazdy,dzwiek silnika i oryginalnosc wszystko kompensuje

  2. #22
    Użytkownik Świeżak Avatar kar78
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Wlkp
    Auto
    Alfa Spider 3.0 V6 Lusso,
    Postów
    151

    Domyślnie

    Cytat Napisał piorek Zobacz post
    Z 3.0 12v rzeczywiscie sa klopoty, jesli chodzi o dostepnosc czesci - musze to potwierdzic Wiekszosc sciagam z zagranicy i dodatkowo wykupuje koncowki magazynowe na zapas. Oczywiscie tylko oryginaly bo z zamiennikami roznie bywa.
    Ale za to frajda z jazdy,dzwiek silnika i oryginalnosc wszystko kompensuje



    To fakt z częsciami lekko nie jest, ale w koncu udaje się wszystko kupić, a ceny cóż........ wrazenia z jazdy bezcenne a za wszystko inne zapłacisz kartą Master Card . Ja własnie złożyłem silnik na nowych częsciach i bez mała wyszło 10tys, no ale autko ma u mnie dożywocie i jest juz w 95% perfekcyjne

  3. #23
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2013
    Auto
    Alfa Spider 3.0 V6 12v
    Postów
    286

    Domyślnie

    Cytat Napisał kar78 Zobacz post
    To fakt z częsciami lekko nie jest, ale w koncu udaje się wszystko kupić, a ceny cóż........ wrazenia z jazdy bezcenne a za wszystko inne zapłacisz kartą Master Card . Ja własnie złożyłem silnik na nowych częsciach i bez mała wyszło 10tys, no ale autko ma u mnie dożywocie i jest juz w 95% perfekcyjne
    kar78: widze ze myslimy podobnie. A juz myslalem ze tylko ja mam swira na punkcie 3.0 V6 12v w Alfie Spider

  4. #24
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    11 2013
    Auto
    ALFA ROMEO GTV 2.0 TS 155KM 2000r.
    Postów
    13

    Domyślnie

    Cytat Napisał cuma_borek Zobacz post
    i tu sie nie zgodze, bo moja ex gtv 2.0ts obiechalem swoim lekko dłubnietym seicento 1.2 16v ktore mialo ok 100KM, gtv wazy 1420kg przez co taki ts nie daje rody sobie z taka masa, ojciec ma octavie 1.9tdi 110KM i ze swiateł tez mnie objechal, dopiero po jakichs 300m dogoniłem
    Może Twój TS był w nie najlepszym stanie, ja swoim TS-em bawię się z 1.9 tdi jak chcę... i to z mocniejszymi wersjami niż 110KM. Czy ze startu czy z rolki...

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał fajf Zobacz post
    artur nie pieprz głupot, bo dobrze traktowany TS jest praktycznie tak samo bezawaryjny jak vka, jezdze 4 lata i jakoś silnika palcem nie tknąłem, mimo że na forum padło kilka tsów, ale również kilka v6 się przekręciło (i 3.0 i TB), a porównując ilość jezdzących fałek i tsów (może 30 na 70% może 20 na 80%) to nie wiem jaka byłaby średnia awaryjnosci, poza tym jak dbasz tak masz, a jak już się coś sypie to jednak tsa dużo taniej naprawisz,

    tak i owszem prywatnie wolałbym V6 dla dzwięku ale spidera 3,0 24v chyba nie da się kupic a 3,2 to też biały kruk, a 12v to totalny brak częsci, więc to pchanie się w kłopoty i koszty

    co do oszczedności to jak w pewnej reklamie napisz ile z tego poszło na konto
    Popieram kolegę jak dbasz tak masz. Większość ocen TS-a jest tak zła przez poprzednich właścicieli. Jak nie wymienisz, paska to Ci pęknie, jak zaniedbasz olej... itd. jak wszędzie. A jak ludzie oszczędzają, zaniedbują TS-a to jest awaryjny. A silnik jest wymagający i drogi w eksploatacji... Ogólnie wg. mnie to rzeczywiście wariator jest awaryjny i panewki korbowodowe fabryczne w TS-e mają chyba wadę. Ogólnie kupno Alfy która ma swoje lata i przebieg zawsze będzie skutkowało pracą przy niej. Szczególnie że trudno o zadbaną sztukę... Używana V6 przeważnie jest w lepszym stanie niż TS. Ale oba silniki są drogie w eksploatacji.

  5. #25
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa 156 SW 2.4
    Postów
    9

    Domyślnie

    W ferworze poszukiwań GTV natrafiłem dość przypadkiem na klubową 156 V6 ,
    http://www.forum.alfaholicy.org/sprz...cf2_ricco.html

    Byłem się wczoraj przewieźć i po przekręceniu kluczyka zgłupiałem, zapomniałem o wszystkim na co mam zwrócić uwagę, auto prezentuję się perfekcyjnie, skóra w bdb stanie, autko wydaję się być nie bite, progi zdrowe. Opony zimowe super mięsne Autko prowadziło się dość pewnie, przyspieszało płynnie, nie szarpało na obrotach jałowych, wydawało się OK, właściciel twierdzi, że wypadało by wymienić rozrząd, czasami odzywa się górny wahacz, no i jest bicie na przednich tarczach. Głęboko zastanawiam się nad tym egzemplarzem, ale wychodzi na to że pakiet startowy to ponad 3000 ;|

  6. #26
    Użytkownik Romeo Avatar grzdylu
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 3,0 V6
    Postów
    1,381

    Domyślnie

    Przy kazdym uzywanym aucie pakiet ztartowy to okolo 3000 + ubezpieczenie + rejestracja = c.a. 5000

    Na to trzeba byc gotowym

    Btw porownywanie 156 do gtv nie ma sensu... Pierwszy argument to 156 nosi znamiona uzytecznosci... Gtv nie


    Sent from my iPhone
    Born to be wild.

  7. #27
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa 156 SW 2.4
    Postów
    9

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzdylu Zobacz post
    Przy kazdym uzywanym aucie pakiet ztartowy to okolo 3000 + ubezpieczenie + rejestracja = c.a. 5000

    Na to trzeba byc gotowym

    Btw porownywanie 156 do gtv nie ma sensu... Pierwszy argument to 156 nosi znamiona uzytecznosci... Gtv nie


    Sent from my iPhone
    Użyteczność jest sprawą trzeciorzędną po uczuciach i emocjach

  8. #28
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    12 2010
    Auto
    146 1.4TS, GTV 2.0TS, Giulia. Była: 159 2.0JTDm
    Postów
    686

    Domyślnie

    Zgadzam się z grzdylem. Pakiet startowy to ok 5000. Różnica taka, że jak kupisz padaczkę to te 5 starczy na to, że w ogóle będziesz mógł jeździć. Jak kupisz dobry to wydasz na dopieszczenie i pewne prowadzenie.

  9. #29
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa 156 SW 2.4
    Postów
    9

    Domyślnie

    No i stało się Padło na 156 2.5 V6 od kolegi z forum

  10. #30
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Trin
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie/Świdnica
    Auto
    Było Gtv 2.0 JTS, jest 406 coupe 3.0
    Postów
    414

    Domyślnie

    Gratulacje, zacne serducho

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory