Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 13 z 13

Temat: Pęknieta świeca AR 146 BOXER 1,6

  1. #11
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Żadna nowość, że porcelanka pęka w świecach NGK przy wykręcaniu/wkręcaniu, przy silniku zimnym/ciepłym. Nie raz mi się zdarzyło, że po wyjęciu z pudełka porcelanka była w gnieździe już obluzowana. Miałem jeden przypadek, że elektroda wewnętrzna była luźna. Dlatego odradzam NGK (po drugie w porównaniu do Denso padają szybko przy niewłaściwej miesz pal-pow).

  2. #12
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    10 2013
    Auto
    156
    Postów
    3

    Domyślnie

    Cytat Napisał LukaSS Zobacz post
    Żadna nowość, że porcelanka pęka w świecach NGK przy wykręcaniu/wkręcaniu, przy silniku zimnym/ciepłym. Nie raz mi się zdarzyło, że po wyjęciu z pudełka porcelanka była w gnieździe już obluzowana. Miałem jeden przypadek, że elektroda wewnętrzna była luźna. Dlatego odradzam NGK (po drugie w porównaniu do Denso padają szybko przy niewłaściwej miesz pal-pow).
    fachowiec, który mi wykręcał urwaną świecę, co prawda żarową, ale gadaliśmy też o iskrowych, to mówił, że większość świec iskrowych, urwanych które wykręca klientom to właśnie są firmy NGK, mówił, że coś musi być na rzeczy jakieś wady materiałowe, konstrukcyjne, albo po prostu tych świec jest najwięcej na rynku, bo w sumie w każdym sklepie jest ekspozytor świec firmy NGK.

  3. #13
    Użytkownik Świeżak Avatar manager5pl
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Sośnicowice koło Gliwic
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.4 TS rocznik 1997, Fiat Bravo Nuova 1,6 Multijet 105 HP ACTIVE Rocznik 2010
    Postów
    29

    Domyślnie

    NGK są bardzo delikatne - chociaż wbrew panującym opiniom to dobre świece ( i drogie). Nie wiem jak wygląda to w BOXERZE ( nie wiem jak z dostępem) ja kiedyś w TS urwałem tą mniejszą przy wkręcaniu - w głowicy została tulejka z gwintem - wewnętrzna elektroda wraz z korpusem pod klucz została mi w kluczu. Zrobiło mi się ciepło ale bez problemu wydłubałem ją śrubokrętem płaskim. jeśli dasz radę go tam włożyć to też nie powinno być problemu, ryzyko kawałków porcelany w cylindrze jest znikome, ale dla pewności za pomocą wężyka igielitowego fi 8 (przykładowo) troszeczkę taśmy typu szkot i odkurzacza można by spróbować odessać ewentualne drobinki. Po co taśma?? trzeba jakoś połączyć i uszczelnić wąż odkurzacza z wężykiem igielitowym.

Podobne wątki

  1. AR 147 Pęknieta rurka od Egr . pomocy !
    Utworzone przez Wielki Q w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 15-02-2013, 08:25
  2. pęknieta obudowa kluczyka
    Utworzone przez pawelmotylek w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-01-2013, 17:44
  3. Pęknieta linka nawiwu
    Utworzone przez Vojtas w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 25-02-2011, 23:45
  4. Pęknieta rura
    Utworzone przez sebaaaaaaaa w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 16-03-2010, 21:57
  5. Pęknieta miska olejowa
    Utworzone przez Ktopor w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 06-07-2009, 18:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory