Ostatnio edytowane przez pieta ; 09-12-2013 o 12:06
Liczba "159" jest na zlej wysokosci i odleglosci od klapy bagaznika (powinno byc blizej klapy i nizej) w obu autach. Jesli bedziesz obejrzec auto to zoabczysz ze jest wyzej niz 1.8 na klapie a dol znaczkow powinien byc w jednej linii. Niby pierdola, ale o czyms swiadczy, w obu przypadkach sa na roznej wysokosci
to tutaj tez jest Źle (ale czy to w kazdym tak ma być, że bliżej itp czy może w innych modelach ma byc inaczej?)
http://otomoto.pl/alfa-romeo-159-jtd-150km-gwarancja-C31502979.html
http://otomoto.pl/alfa-romeo-159-jtd-m-C30892532.html
http://otomoto.pl/alfa-romeo-159-pro...C31445170.html
te samochody z Jawornika sa z Grecji.
Ostatnio edytowane przez czapel ; 09-12-2013 o 12:22
Myslisz ze prodycent wypuscil by auto ktore ma 3 znaczki i kazdy na innej wysokosci?
http://otomoto.pl/alfa-romeo-159-jtd...C31502979.html
Tu tez kosmos
http://otomoto.pl/alfa-romeo-159-pro...C31445170.html
Brakuje pojemnosci silnika, owszem mozna bylo sobie zamowic bez znaczkow, ale czemu brak pojemnosci, a JTDm jest?;]
http://otomoto.pl/alfa-romeo-159-jtd-m-C30892532.html
Prawidlowo jest tak, niestety JTDm nakleilo mi sie minimalnie wyzej
![]()
0. Nie wiem czemu ma służyć to odpytywanie, ale niech Ci będzie, raz ulegnę - nie licz na więcej
1. Auto sprawdzone przed zakupem w ASO Fiata (takie akurat było najbliżej). Przebieg - w momencie zakupu około 110 tysięcy (spójny ze wskazaniem odometru), w tej chwili niecałe 115 tysięcy.
2. Nie mam pełnej historii serwisowej auta, wiem co było zrobione przez mniej więcej rok przed zakupem, w czasie kiedy już jeździło w Polsce (i wiem, że również rozrząd, stary widziałem na własne oczęta, bo został zachowany do wglądu). Jakieś drobiazgi były wymieniane w okresie gwarancyjnym (i są wpisy w historii), nie odczuwam specjalnie potrzeby ścigania austriackiego warsztatu.
3. Olej - był Motul 8100 X-cess 5W40 i nadal jest taki, dwie ostatnie wymiany na pewno w odstępach około 10 tysięcy. Poziom na bagnecie sprawdzany jak coś się ruszy na wyświetlaczu (i przed dłuższymi trasami).
4. Z racji długiej historii z rozrusznikiem pojazd był ostatnio regularnie podłączany do interfejsu diagnostycznego w ASO. Pewnie w jakiś interfejs się zaopatrzę, ale na razie nie widzę palącej potrzeby.
Wracając do tematu JTS w 159 i Brerach - już kiedyś zadałem pytanie: ile tych silników jeździ na świecie? Ile z nich miało problemy z łańcuchem? Obstawiam, że niewielki odsetek. Do tego niekoniecznie oczywista charakterystyka silnika i mamy gotowy przepis na "nie tykać tych silników".
Poza tym wolę być kierowcą, nie mechanikiemZbyt wiele rzeczy mam na głowie, żeby osiągać kolejny poziom ekspercki. Mam nadzieję, że sytuacja mnie do tego nie zmusi, bo wtedy rachunek ekonomiczny będzie na moją niekorzyść - roboczogodzina ASO kosztuje mniej niż godzina mojej pracy
![]()
Dzień dobry. Wiem, że już kilkadziesiąt stron temu zamieszczałem to ogłoszenie do oceny (jakiś miesiąc temu - wtedy cena była wyższa o 2 tys. zł). Nikt za bardzo nie zainteresował się tym dlatego zapytam teraz - czy ktoś może był oglądać to autko? Ja mam do przejechania ponad 500 kilometrów, żeby go zobaczyć. Dziwne jest to, że autko sprzedaje się już prawie 2 miesiące i nikt go nie kupił (cena startowa wynosiła 39 tys. zł). Właściciel ogłoszenia co parę tygodni wystawia auto taniej. Przykuwa Waszą uwagę jakiś element auta na pierwszy rzut oka? Wiem, że ze zdjęć niewiele da się wywnioskować, ale czasami widać niektóre szczegóły, które decydują o tym, że nie warto jechać 500 km w jedną stronę by przekonać się, że auto jest powypadkowe.
LINK: http://otomoto.pl/alfa-romeo-159-C30919041.html
Korzystając z okazji, jest jeszcze drugie ogłoszenie, które przykuło mój wzrok:
LINK: http://otomoto.pl/alfa-romeo-159-200...C31287954.html
Ostatnio edytowane przez djrobertos ; 09-12-2013 o 14:20