Strona 118 z 182 PierwszyPierwszy ... 1868108109110111112113114115116117118119120121122123124125126127128168 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,171 do 1,180 z 1819

Temat: Alfa Giulia w 2014?

  1. #1171
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Cytat Napisał c5tourer Zobacz post
    fura segmentu D będzie dopiero w 2016
    HAHA no to ładnie Włosi sobie poczynają.Żenada i tyle.Nie wiem co z tym koncernem się dzieje.Taki był prężny i zdolny konkurować z największymi.Ba przez lata sam wytyczał trendy.

    Może i w tym szaleństwie jest metoda,ale w takim razie Marchionne musi być lepszy od samego Boba Fischera


    Cytat Napisał bartas82 Zobacz post
    Sprobuj przejechac sie {...} autem co ma moment 400-500Nm bez ESP/ASR na mokrej nawierzchni.
    Miałem,frajda wielka ... ale tylko na suchym,lub powygłupiać się na pustym placu.Na drodze,mega skupienie i uwaga,ale i radocha z jazdy.
    Ostatnio edytowane przez rybakmj ; 09-12-2013 o 23:05

  2. #1172
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar dejv667
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    zza chorej rzeki
    Auto
    Lancia Delta HPE HF
    Postów
    334

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    Jeździłem Julką. W trybie A. Postawiło mnie i zrobiłem zwrot o 180 stopni na skrzyżowaniu. Dziękuję za te wszystkie systemy.

    dejv667, to może się pochwalisz, ile systemów ma Twoja Delta, z której wrzucasz filmiki, jak naparzasz na publicznej drodze po 2 paczki? Idąc Twoim tokiem rozumowania, nie powinieneś takim samochodem przekraczać 60 km/h, bo przecież bez asystenta zmiany pasa strach...
    To co z Delty zostało pokazuje, że mogła by mieć więcej.

    A poważnie. W drugim aucie mam ASR i ESP, czujniki parkowania z tyłu, elektryczne lusterka automatyczną klimatyzację, automatyczne włączanie świateł i wycieraczek. Elektryczne wspomaganie kierownicy. Pedały też są połączone z mechaniką kablami.
    I wiesz co jest ciekawe? Że żadna z tych rzeczy mi nie przeszkadza. ASR/ESP w razie potrzeby mogę wyłączyć i gdy zachodzi potrzeba wyłączam. Jak do tej pory żaden z tych diabelskich wynalazków nie sprawił, że nie mogłem zmienić pasa. Jak w ogóle według Ciebie możliwe? Wszystko wskazuje na to, że dla własnego dobra powinienem wyjąć bezpiecznik że wszystkiego poza wtryskiem paliwa...
    Deltą dwie paczki po normalnej drodze? Owszem - ale powiem wprost, że nowszym pewnie byłoby szybciej i efektywniej.

    "... I guess it's just the way I'm wired."
    www.delta-HF.com

  3. #1173
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    czarna AR 156 1,8T.S. S.W.
    Postów
    172

    Domyślnie

    To nie chodzi o to,że te dodatki przeszkadzają,tylko nie są niezbędne.Na pewno są niezbędne dla producenta,bo mało kto teraz kupi auto bez wyposażenia jak telefon.Ma się co psuć i bez serwisu,nic nie zrobisz.No i dużo większa cena auta. Tylko,jak ma się nauczyć dobrej i samodzielnej jazdy świeży kierowca,który od początku swojej kariery kierowcy,zaczyna na wypasionym autku? Ja miałem to szczęście,a może pecha,że po zrobieniu prawo jazdy,to w tych czasach,luksusem był szyberdach,wspomaganie i ABS w najdroższych modelach Mercedesa czy BMW. I dzisiaj czy jadę swoją bidną 156 czy Audi 6 stemplem w zimowej aurze,to wsio rybka.Nawet w Audi ostrożniej,bo nie jestem do końca pewny,kiedy ta cudowna technika odpuści i rów.Wiem,że nie ma odwrotu przed tą całą elektroniką i co raz nowszymi systemami.Kasa musi się kręcić. A, ludzi można nakłonić do dobrego i złego.Kwestia czasu i reklamy.

  4. #1174
    Użytkownik Świeżak Avatar Łukash
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Milówka
    Auto
    Alfa GT Q2
    Postów
    29

    Domyślnie

    Cytat Napisał rybakmj Zobacz post
    HAHA no to ładnie Włosi sobie poczynają.Żenada i tyle.Nie wiem co z tym koncernem się dzieje.Taki był prężny i zdolny konkurować z największymi.Ba przez lata sam wytyczał trendy.

    Może i w tym szaleństwie jest metoda,ale w takim razie Marchionne musi być lepszy od samego Boba Fischera
    Ja uważam, że Marchionne to jeden z najlepszych CEO w branży motoryzacyjnej. Wielu ocenia go zbyt emocjonalnie, zapominając o jednej niezwykle istotnej kwestii… przejął on Fiata znajdującego się trudnej sytuacji, wymagającego głębokiej restrukturyzacji niemal na każdej płaszczyźnie. Na dokładkę dostał jeszcze kryzys ekonomiczny. Kryzys…, wiem, że to wyświechtane słowo w ostatnich latach, więc zobrazujmy to w taki sposób – sprzedaż w Italii (absolutnie fundamentalny rynek dla niemal całego koncernu) w stosunku do rekordowego 2007 r. skurczyła się niemal o połowę! Przecież gdyby nie ten pan w sweterku strach pomyśleć w jakiej sytuacji znajdowałby się dziś Fiat, że o markach jak Lancia czy Alfa nie wspominając. Zglobalizował on cały koncern uniezależniając od Europy, a w szczególności Italii. Dziś Fiat może przeczekać zapaść w na starym kontynencie, czego nie można powiedzieć np. o PSA. Przejęcie Chryslera był posunięciem genialnym - postawienie na nogi giganta w imponującym tempie, a jego sprzedaż od trzech lat nieustannie wzrasta umożliwiając jednocześnie Fiatowi ekspansje na rynki do tej pory dla koncernu z Turynu niemal niedostępne ( btw 10 tyś. sprzedanych Viaggio w ostatnim miesiącu w Chinach).
    Maserati, Jeep i Alfa to kluczowe w planie Marchionne marki, więc ja jestem spokojny. Priorytetem jest całkowite przejęcie koncernu z Auburn Hills, zapewne już w przyszłym roku, później powinno być już dużo ciekawiej.

  5. #1175
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    czarna AR 156 1,8T.S. S.W.
    Postów
    172

    Domyślnie

    Może to prawda,ale to żenada,że by taka marka jak Alfa Romeo produkowała tylko 2 modele.Nie, mówiąc o tym, że nie ma w ofercie prawdziwego silnika V6.
    To nie przestoi do historii marki. To tak jak by Land Rover, przestał produkować auta z napędem na 4 koła.

  6. #1176
    Użytkownik Świeżak Avatar Łukash
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Milówka
    Auto
    Alfa GT Q2
    Postów
    29

    Domyślnie

    Ale to nie wina Marchionne. Przyszłość Alfy wyznacza 4c, Giulia V6 by Maserati, dopracowana do perfekcji to pomysł Sergio na Alfe.
    Ostatnio edytowane przez Łukash ; 10-12-2013 o 19:51

  7. #1177
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    czarna AR 156 1,8T.S. S.W.
    Postów
    172

    Domyślnie

    Wszystko za długo.Zobacz, ile kolegów z forum,rozgląda się za innymi markami, a co mówić o przysłowiowym kowalskim. Taki fan marki, jak np. ja będę czekał cierpliwie i cieszył się z tego,co mam.Ale świat pędzi jak oszalały i bez ciągłych nowości, żadna firma,obojętnie czy robi auta czy lody nie ma szans na przetrwanie.

  8. #1178
    Użytkownik Świeżak Avatar Łukash
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Milówka
    Auto
    Alfa GT Q2
    Postów
    29

    Domyślnie

    Cytat Napisał szybka Zobacz post
    Wszystko za długo.Zobacz, ile kolegów z forum,rozgląda się za innymi markami, a co mówić o przysłowiowym kowalskim. Taki fan marki, jak np. ja będę czekał cierpliwie i cieszył się z tego,co mam.Ale świat pędzi jak oszalały i bez ciągłych nowości, żadna firma,obojętnie czy robi auta czy lody nie ma szans na przetrwanie.
    Pełna zgoda, trochę to za długo trwa, ale ja nie zamierzam mędrkować z za monitora i pouczać gościa, który musi ZARZĄDZAĆ (nie gadać sobie co by to nie zmienił) takim gigantem. Maserati w ubiegłym roku sprzedało około 6 tyś samochodów, dziś zbliża się już do 30 tyś. 2 porządnie dopracowane modele, a tak różnica...

  9. #1179
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm 16v
    Postów
    267

    Domyślnie

    Cytat Napisał Łukash Zobacz post
    Pełna zgoda, trochę to za długo trwa, ale ja nie zamierzam mędrkować z za monitora i pouczać gościa, który musi ZARZĄDZAĆ (nie gadać sobie co by to nie zmienił) takim gigantem. Maserati w ubiegłym roku sprzedało około 6 tyś samochodów, dziś zbliża się już do 30 tyś. 2 porządnie dopracowane modele, a tak różnica...
    Dlatego nie obawiam się, że Alfę czeka marna przyszłość. Dobrze, że Sergiusz inwestuje w Chryslera, nawet kosztem oddalenia w czasie sfinansowania AR. A klienci zawsze się znajdą

  10. #1180
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    Cytat Napisał szybka Zobacz post
    Wszystko za długo.Zobacz, ile kolegów z forum,rozgląda się za innymi markami, a co mówić o przysłowiowym kowalskim. Taki fan marki, jak np. ja będę czekał cierpliwie i cieszył się z tego,co mam.Ale świat pędzi jak oszalały i bez ciągłych nowości, żadna firma,obojętnie czy robi auta czy lody nie ma szans na przetrwanie.
    tylko zacznijmy od tego ilu forumowiczow kupi nowe auto w salonie...chyba bardzo maly odsetek.Wiekszosc tutaj kupi sobie Giulie za kilka lat po tym jak pojawi sie na rynku, a tak tu strasznie sie spieracie kiedy bedzie i chcecie zmieniac alfe na inna marke bo nie ma Giuli.Smiac mi sie chce

Podobne wątki

  1. [Giulia] Alfa Giulia- 2015
    Utworzone przez KRS w dziale Giulia/Stelvio
    Odpowiedzi: 15655
    Ostatni post / autor: 18-11-2019, 20:00
  2. Alfa Giulia Sprint
    Utworzone przez Dymo w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 26-06-2012, 23:51
  3. Alfa Giulia
    Utworzone przez Emenems w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-11-2008, 18:31
  4. Alfa Romeo Giulia
    Utworzone przez fiergloo w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-02-2007, 19:59

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory