myslalem ze watek już do zamknięcia ale może ktoś jednak będzie zainteresowany
http://otomoto.pl/alfa-romeo-159-C31538411.html
myslalem ze watek już do zamknięcia ale może ktoś jednak będzie zainteresowany
http://otomoto.pl/alfa-romeo-159-C31538411.html
Za ta kasę bym to kupił
Dołożyć 10k i masz auto tiptop![]()
Była: 156 1.9JTD SP3
czytales ten watek od początku ?jeżeli już to 15k a wziawszy pod uwagę potencjalna akcje ze sprezarka od klimy oraz nowe opony letnie to wyjdzie circa 20 kola
![]()
No czytałem.
Sprężarka, regeneracja 700zł, robota i reszta części niech będzie 800zł to 1500zł. Z tym że masz klime na lata.
Opony to raczej kiepski argumentAle nawet licząc 2000zł i że kupujesz benzynę które pewno dużo nie będziesz jeździł to znowu inwestycja na lata.
Nie wiem ile remont silnika ale zakładam że 6500zł wystarczy?
Czyli 1.9JTS 2006r buda przebieg 110tkm silnik po remoncie wychodzi nas 27k, powiedzmy że 30k, imo to fajna cena.
Była: 156 1.9JTD SP3
ze sprezarka to mea culpa, dalem cene za nowke z intercarsu albo regenerowana w ASO (circa 4k). Opony sensowne 2k jeżeli nie chcesz się zabic. Wszystko co piszesz to prawda, tylko w tej cenie u Twardowskiego był tez 2006 i przebieg 185k, ale 2.2 jts po generalne silnika, z ksenonami, wymienionym zawieszeniem i hamulcami, 2 komplety opon i nie kombinowane krakowskim duchem (bez obrazya na ori tajlach wszystko ... Ale pewnie już zszedł. Jak ktoś chce to numer znajdzie żeby zadzwonić.
Ok nie wypowiadam się więcej, każdy zrobi jak chce... Szerokiej drogi wszystkim i udanego weekendu.
Errata, nie mowiac już ze za 29k możesz mieć klasyka.. http://otomoto.pl/alfa-romeo-156-pol...C30149637.html![]()
Ostatnio edytowane przez pieta ; 13-12-2013 o 16:28
Cena jest naprawdę niezła. 15-20k to będzie kosztowało doprowadzenie tego do stanu ideału i to w ASO, a nie u zaufanych mechaników i na dobrych zamiennych częściach kupionych z niezłymi rabatami. A opony to akurat element eksploatacyjny i tak samo mogą być do wymiany przy 159 za 40tyś, więc rzeczy typu opony/klocki do wymiany nie powinny zniechęcać od zakupu auta. Myślę, że po dołożeniu 10tyś autko będzie służyć długie lata.
Mogę się założyć, że co najmniej połowa ogłoszeń za + 30tyś wcale nie jest w dużo lepszy stanie znając polskie realia![]()
nie chce prowadzic jałowej dyskusji, ale w tej cenie czyli 35k masz już nowsza delte http://allegro.pl/lancia-delta-1-4-t...759316530.html nie mowiac już o alfach w autka.pl Ja sprawę przemyslalem i przekalkulowałem. Dla mnie nie warto, ale może ktoś kto ma więcej czasu i samozaparcia dostarczy auto do pablogarage, qby w czestochowie, tomka szeligi w piasecznie, ghostridera w piasecznie tez albo nawet tomka_krk czy tez warsztatu w bedzinie (Bocian polecal kiedyś). Jeżeli kogos pominalem to przepraszam. Rozeznanie z mojej strony było już zrobione i można to sobie wszystko przekalkulować bo wszystko podane jak na tacy. Moim kosztem zresztą. Nr vin tego srebrnego dla potomnych ZAR93900007029231 nr. rej WB 7563F
Ostatnio edytowane przez pieta ; 13-12-2013 o 16:46
Jeździsz, aż się nie rozleci (a nie wierzę, że nastąpi to aż tak szybko). Jak się rozleci to kupujesz stukniętą (nawet mocno) w tył lub bok z JTD na pokładzie za dyszkę (lub trochę więcej jak chcesz 2.0 i masz ambicje na przekroczenie 200CV), wstawiasz na ten przykład do QBY, robi Ci podmiankę, doposaża w ficzery, resztę opylacie, i na gotowo, po całej akcji masz idealną 159 za jakieś 25 koła i stos części eksploatacyjnych pierwszej potrzeby.
Remont JTSa za 10 koła, jakie padły w tym wątku to k... jakaś abstrakcja jest.
Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T
Strzalka Szerszen,
mailem się już nie odzywac, ale widze coraz większy aspekt edukacyjny tego watkuPodalem tylko cene maks z ASO. Jak wiadomo ASO się ceni. Wszyscy mowia ze Twardowski jest drogi ale nikt jakos nie kwestionuje tego ze robi dobrze.
Jak widać można taniej, ale jak już napisałem ja nie mam do tego samozaparcia i czasu, srodkow tez nie bo za 22k na chwile obecna nie poszalejesz, a jak bym przyprowadzil do domu alfe która pierwsze 3 miesiące spedzi w serwisie to powiesza mnie na jajkachAmen
P.S jak tam mobil1 u twojej czerwonej aka rozowej, już spuszczony do scieku ?![]()
Wymiana rozrządu to napewno nie 10.000 a ok 3/4 tys zł, zresztą skoro check sie nie pali to można jeździć jeszcze. Jeśli silnik ma moc to nie wiem po co go rozbierać i czyścić. Za te pieniądze nie wiem czego można więcej wymagać od samochodu. Jałowa dyskusja.
Były:
159 1.9 JTDM 2006
156 2.4JTD 2002