Strona 11 z 34 PierwszyPierwszy ... 23456789101112131415161718192021 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 101 do 110 z 332

Temat: Zakochanego na zabój rozterki

  1. #101
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    w niej był silnik wymieniany przez poprzedniego właściciela
    widzę że jedyna zaleta to wnętrze
    powiem tak, za 8 bym kupił
    toto nawet przeglądu nie ma, perver na odległość dał zaliczkę zanim kupił- to doskonale obrazuje że zależy mu tylko na wyglądzie, czego efektem jest truposz...

  2. #102
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Trin
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie/Świdnica
    Auto
    Było Gtv 2.0 JTS, jest 406 coupe 3.0
    Postów
    414

    Domyślnie

    Cytat Napisał supabache Zobacz post


    Wedżi, w jaki sposób przy zakładaniu boczka z powrotem wycelowałeś w spinki? (a raczej okrągłe plastikowe wsporniki)
    Mi za chama nie chce wejść z powrotem, tzn. nie trafiam w mocowania... Czy ich się czasami nie wyciąga, mocuje do boczka i potem cały boczek wciska?
    generalnie przy zakładaniu boczka trzeba jakoś pomanewrować rygielkiem zamykania, on przy zakładaniu blokuje

  3. #103
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar maras37
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Poznan
    Auto
    AR GTV 3.0 V6 24V
    Postów
    726

    Domyślnie

    i obawiam sie ,żę więcej niż napisałes nie dostanie za nią.... tak jak napisałes zależało mu na wyglądzie ,mnie też mówił że to miał byc taki demo car firmy ,,a tu zonk co ci po wyglądzie jak mechanicznie masz trupa....to ja wolę połowe blach wymienić albo nawet lakier kłasc nowy ale wiedzieć ,że wszysko tam działa prawidłowo tak jak powinno ,żę jest miodzio pod maską i w zawieszeniu,,,,a nie podniecać sie czerwoną skórą albo lakierem... a potem rok dochodzić co jeszcze jest zjeb.ne..niestety gorzka prawda

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał mac!ek Zobacz post
    w niej był silnik wymieniany przez poprzedniego właściciela
    widzę że jedyna zaleta to wnętrze
    powiem tak, za 8 bym kupił
    toto nawet przeglądu nie ma, perver na odległość dał zaliczkę zanim kupił- to doskonale obrazuje że zależy mu tylko na wyglądzie, czego efektem jest truposz...
    a to że jego poprzednik zmieniał silnik to nawet nie wiedziałem...

  4. #104
    Użytkownik Znawca Avatar Tytanowy
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Iława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 8V
    Postów
    1,436

    Domyślnie

    Cytat Napisał maras37 Zobacz post
    .to ja wolę połowe blach wymienić albo nawet lakier kłasc nowy
    A ja wolę mieć ori lakier, ewentualnie małe korekty. Do tego ładne wnętrze, zadbane i niepalone
    Co mi z tego, że będę miał nowiuśki zawias i przypuśćmy silnik, jak np. blacha dziurawa jest jak szwajcarski ser, a lakier na aucie wygląda, jakby niejeden atak dzikiego pnącza przeszedł... Fakt, serce też jest bardzo ważne, ale te zawsze można "zreperować" i wtedy wiemy, co wymieniamy i mamy pewność, że jeszcze trochę się tym pocieszymy. Natomiast lakier jak przemalujemy, nigdy już nie będzie ori, a uwierz że przy takich autach jak nasze, oryginalność to podstawa

  5. #105
    Użytkownik Znawca Avatar m4tinez
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Bieruń
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 120KM FL
    Postów
    1,062

    Domyślnie

    Może nie mam V6, ale też jestem tego zdania że lepiej mieć blacharkę w bardzo dobrym stanie, niż mechanikę.
    Wolę mieć auto w 100% bezwypadkowe, z oryginalnym lakierem w bardzo dobrym stanie, bez rdzy na podłodze ale np z padniętym zawiasem czy silnikiem, niż auto sklejone z 4, z położonym świeżym lakierem z zaciekami, a podłoga połatana tackami od grilla i zamaziana konserwacja ale za to zawias w dobrym stanie i silnik.
    Zawias i silnik zawsze można odbudować i naprawić własnoręcznie, a blacharka, lakier,rdza to tylko i wyłącznie oddanie auta do blacharza a następnie do lakiernika, no chyba że sami nim jesteśmy.

  6. #106
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar maras37
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Poznan
    Auto
    AR GTV 3.0 V6 24V
    Postów
    726

    Domyślnie

    napisałem w sposób dosadny ,że nie zawsze dobry wygląd świadczy o dobrej kondycji auta,,wiadomo że nie kupił bym auta z dużymi problemami blacharsko lakierniczymi ,,lepiej miec org ,drobiazgi do poprawek zawsze sie zdarzą ,,ale bez przesady bynajmniej 3,0 z dziurawą blachą jak szwajcarski ser nie polecam również

  7. #107
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Cytat Napisał maras37 Zobacz post
    wiadomo że nie kupił bym auta z dużymi problemami blacharsko lakierniczymi
    Na tym czasami można lepiej "popłynąć" niż na mechanice

  8. #108
    Użytkownik Romeo Avatar Tytus9
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Gtv
    Postów
    701

    Domyślnie

    Jeśli pojawiają się słowa w stylu "truposz" i "wrak" to ja się zastanawiam czemu ja się jeszcze zastanawiam. No ale nic, za daleko zaszedłem chyba z tym modelem, żeby kolejny wrzucać do kosza. Zadzwonię, pogadam o cenie i zobaczymy, czy wciąż się będę zastanawiał, czy skoczę po 1.8 do Włocławka, albo se kupie Celicę z 2000r i w dupie tam. Tyle tylko, że wiem już teraz, że żadne auto nie będzie jak Gtv, a naprawdę przenigdy nie trafię na auto, które będzie jak Gtv 3.0.

  9. #109
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar maras37
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Poznan
    Auto
    AR GTV 3.0 V6 24V
    Postów
    726

    Domyślnie

    Cytat Napisał m4tinez Zobacz post
    Może nie mam V6, ale też jestem tego zdania że lepiej mieć blacharkę w bardzo dobrym stanie, niż mechanikę.
    Wolę mieć auto w 100% bezwypadkowe, z oryginalnym lakierem w bardzo dobrym stanie, bez rdzy na podłodze ale np z padniętym zawiasem czy silnikiem, niż auto sklejone z 4, z położonym świeżym lakierem z zaciekami, a podłoga połatana tackami od grilla i zamaziana konserwacja ale za to zawias w dobrym stanie i silnik.
    Zawias i silnik zawsze można odbudować i naprawić własnoręcznie, a blacharka, lakier,rdza to tylko i wyłącznie oddanie auta do blacharza a następnie do lakiernika, no chyba że sami nim jesteśmy.
    kupując takie auto trzeba patrzec na jedno i drugie ..wiedomo nikt przy zdrowych zmysłach nie kupi auta jako baze do czegos fajnego z dziurami...ale mając np dabrze zadbana jednostkę mechanicznie z wypłowiałym matowym lakierem bez dziur,a mechanicznym trupem z pieknym lakierem ...jak bym miał wybierac wybrał bym pierwszą opcje.....naszczęscie nie musiałem dokonywać takich wyborów..

    - - - Updated - - -

    wiadomo wszystkim kierują koszty ,nowy lakier dobrze położony też kosztuje nie małe pieniadze ,,, dlatego najlepiej połączyc wygląd z dobrym stanem technicznym....ps o tackach z grilla w podłodze jeszcze nie słyszałem heheh dobre..

  10. #110
    Użytkownik Znawca Avatar supa_adam
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Gtv Sport Limited Edition 2002, 156 SW 2.4 JTDm, GT 3.2
    Postów
    1,419

Podobne wątki

  1. alfowe rozterki
    Utworzone przez marcin dobosz w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 22-09-2010, 12:29
  2. likwidacja szkody - rozterki&pytania
    Utworzone przez adasco w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 27-01-2009, 23:41

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory