Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 44

Temat: Chętni na CT - usunięcie EGR programowo

  1. #31
    Użytkownik Embrion Avatar moby85
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Poznań/ Kórnik
    Auto
    inny
    Postów
    15

    Domyślnie

    Myśleć, myśleć. Jak uzbieracie z 5 aut to na pewno pomyślimy o jakimś rabacie ( nie tylko Alfy muszą być).

  2. #32
    Użytkownik Świeżak Avatar kotlin
    Dołączył
    02 2013
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 8V 2002r
    Postów
    93

    Domyślnie

    Proszę o wycenę mojej 156 1.9 JTD 115km + najlepiej jakiś namiar na pw.

  3. #33
    Użytkownik Embrion Avatar moby85
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Poznań/ Kórnik
    Auto
    inny
    Postów
    15

    Domyślnie

    Rozmawialismy na GG wiec czekam na kontakt

  4. #34
    Użytkownik Romeo Avatar 1990mb
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Jarocin/Poznan, Poland, Poland
    Auto
    [Była] Alfa Romeo 145 TD 96 r.; [Jest] Alfa Romeo 147 07 r. 1,6 T.S. ; Alfa Romeo 145 1,9JTD++ 99r.
    Postów
    1,111

    Domyślnie

    A jak tam wygląda sprawa hamowni, wiadomo już o jakiś terminach wolnych, bo byśmy mogli już się umówić na najnowszy wolny termin.
    Pozdrawiam
    Michał

    Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
    Masz zniszczony lakier w swoim aucie???
    Chętnie pomogę
    Szczegóły:
    http://www.forum.alfaholicy.org/wiel...ml#post1379105


  5. #35
    Użytkownik Embrion Avatar moby85
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Poznań/ Kórnik
    Auto
    inny
    Postów
    15

    Domyślnie

    Kolega veet cały czas pamięta tylko przez pewne komplikacje techniczne czekamy. Jak tylko wszystko zostanie dopięte na pewno napiszę w temacie, że ruszamy z hamownią.

    Stay tuned

  6. #36
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał moby85 Zobacz post
    1990mb ciesze się, że jest zadowolony. Auto osiągnęło optymalne parametry po paru testach ( wszystko musiało się dostroić na nowo).

    Co do przyrostu to myślę, że spokojnie możemy celować w +25KM. Wiadomo im mniejsza moc wyjściowa tym mniejszy przyrost, ale myślę, że w porównaniu do serii jest znacząca poprawa ( o czym sam piszesz).

    Jeśli chodzi o hamownie to dużo ludzi myśli, że bez hamowania nie można poprawnie zestroić softu na nowo. Hamownia jest tylko i wyłącznie narzędziem pomiarowym a nie diagnostycznym. W celu oceny sprawności auta robi się logi. Hamownia pokaże tylko i wyłącznie czarno na białym przyrost o XX KM i XX NM.

    Cena taka nie inna, bo nie muszę płacić za warsztat i robić mega otoczki żeby tak jak inni kasować ponad 1000PLN.

    Każdy ma prawo wyboru...rynek jest duży

    Jak ktoś jest zainteresowany MODEM w swoim aucie służę pomocą.

    PZDR

    Z całym szacunkiem - chyba kolega nie wie o czym pisze. Hamownia to PRZEDE WSZYSTKIM urządzenie diagnostyczne a nie pomiarowe - to że wychodzą z tego fajne kolorowe kreski to dodatkowy aspekt, a z punktu widzenia odbiorcy finalnego najistotniejszy - są fajne kreski, którymi można się pochwalić. Mam tu na myśli profesjonalny sprzęt a nie dynomety, inercje na przyczepie czy inne wynalazki na których pomiar trwa kilka sekund - co to za pomiar?
    Porządny sprzęt obciążeniowy z symulacją jazdy pozwoli sprawdzić auto w każdych warunkach, szczególnie w bardzo dużym stresie na różnej rampie co maksymalnie pozwoli wyeliminować ew problemy w użytkowaniu.
    O logowaniu po obd przez samo urządzenie już nie będę się rozpisywać bo i po co - i tak za chwile ktoś napisze że pomiar na dynomecie na 3cim biegu trwający 10s będzie tak samo albo nawet bardziej wiarygodny...
    To tak jak z regeneracją turbin - w PL to robią lepiej niż fabryka i na lepszych maszynach - takie coś wmawia się nieświadomym klientom...
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  7. #37
    Użytkownik Embrion Avatar moby85
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Poznań/ Kórnik
    Auto
    inny
    Postów
    15

    Domyślnie

    Kolego,

    Każdy ma prawo wyboru i może zrobić u mnie modyfikacje za 3x mniej niż u Ciebie. Owszem hamownia pokazuje przebieg momentu etc, ale nie jest podstawowym narzędziem do wykonania prawidłowo programu. Ja nie żyje z chipowania, traktuje to jako pasję, nie mam warsztatu i stąd takie ceny.

    Bez obaw rynek jest duży i wszyscy się pomieścimy

    P.S. Jak pisałem wcześniej jest możliwość shamowania auta więc jak ktoś chce to nie ma problemu ( chwilowo komplikacje techniczne, ale docelowo jest taka opcja). Polska to trochę dziwny kraj, bo w większości przypadków ludzie po wejściu do auta, podczas pierwszej przejażdżki na nowym sofcie nie chcą hamować tylko jechać dalej.

    PEACE

  8. #38
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał moby85 Zobacz post
    Kolego,

    Każdy ma prawo wyboru i może zrobić u mnie modyfikacje za 3x mniej niż u Ciebie. Owszem hamownia pokazuje przebieg momentu etc, ale nie jest podstawowym narzędziem do wykonania prawidłowo programu. Ja nie żyje z chipowania, traktuje to jako pasję, nie mam warsztatu i stąd takie ceny.

    Bez obaw rynek jest duży i wszyscy się pomieścimy

    P.S. Jak pisałem wcześniej jest możliwość shamowania auta więc jak ktoś chce to nie ma problemu ( chwilowo komplikacje techniczne, ale docelowo jest taka opcja). Polska to trochę dziwny kraj, bo w większości przypadków ludzie po wejściu do auta, podczas pierwszej przejażdżki na nowym sofcie nie chcą hamować tylko jechać dalej.

    PEACE
    Pisałem tylko i wyłącznie w temacie kolegi wypowiedzi ad hamowni i tego się trzymajmy - jeśli pisze kolega jakieś mądrości w tym temacie to niech będą one zgodne z rzeczywistością. Tyle.

    Pozdrawiam
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  9. #39
    Użytkownik Embrion Avatar moby85
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Poznań/ Kórnik
    Auto
    inny
    Postów
    15

    Domyślnie

    Kończąc to wszystko powiem, że wszędzie, na każdym forum znajdzie się ktoś, komu coś nie będzie pasowało...Jak nazwa tematu wskazuje piszą osoby zainteresowane usługą, spory czy hamowania jest konieczna, czy nie na pewno do rozwiązania w innym temacie.

    Dzięki, miłego dnia.

  10. #40
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar weloo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Rzeszów, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Veloce
    Postów
    607

    Domyślnie

    Cytat Napisał cinek_ Zobacz post
    To tak jak z regeneracją turbin - w PL to robią lepiej niż fabryka i na lepszych maszynach - takie coś wmawia się nieświadomym klientom...
    Również z całym szacunkiem, ale nie wiesz co mówisz - nie ma żadnego problemu, aby wyważyć turbosprężarkę lepiej jak w fabryce, kwestia tylko i wyłącznie czasu + jakości zamienników (lub jeśli się do czegoś jeszcze nadają - nie są uszkodzone, przegrzane lub wypiaskowane - to oryginalnych podzespołów). Pod Rzeszowem jest fabryka która składa sprężarki dla BorgWarner (KKK) i w skrócie wygląda to tak, że przychodzą części w pudłach, nie specjalnie wykwalifikowani pracownicy (na rozmowie o prace musisz złożyć sprężarkę wg. instrukcji, którą dostaje się na kilka dni przed rozmową) składają koras w całość i wysyłają do wyważenia, które polega na tym, aby w roboczym zakresie obrotów zmieścić się w tolerancji niewyważenia (typowo 100-120k rpm, dla VSR czyli np. 1.3mjet ok. 200-250k rpm). Aktualnie (od kilku lat) firmy takie jak Schenck czy Cimat produkują maszyny, które nie tylko mogą wyważyć gotowy, złożony koras do 280k rpm, ale także każdy z elementów wirujących osobno.
    Kwestia tylko tego ile firm regenerujących turbosprężarki w polsce rzeczywiście tak do tego podchodzi, a nie działa tak jak większość firm w "zagłębiu" regeneracji turbo - Mielcu, czyli: piaskowanie, czyszczenie geometrii, nowe panewki, wyważanie na jakiejś niskoobrotowej Ravie kupionej na wyprzedaży z WSK i dla smaczku pomalowanie srebrzanką... Najlepszym sposobem na sprawdzenie jakości regeneracji jest zobaczenie wykresu wyważania wysokoobrotowego na którym jest podana tolerancja dla każdego z wyważanych elementów - o ile firma Ci takie coś da
    Diagnostyka i modyfikacje softów; CHIPTUNING DPF EGR VSA TVA SCR info @ marcin [ małpa ] firma.xin.pl

Podobne wątki

  1. [159] Wyłączony programowo EGR a DPF
    Utworzone przez losdamianos w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 26-10-2019, 20:47
  2. Kto usunie egr programowo
    Utworzone przez czarek145 w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 49
    Ostatni post / autor: 11-04-2017, 19:30
  3. Usunięcie programowo EGR
    Utworzone przez mis w dziale Warmińsko-mazurskie
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 17-07-2014, 17:00
  4. [159] Czy jest mozlwie zeby wywalic dpf tylko programowo?
    Utworzone przez tomekzabrze w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 14-05-2013, 14:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory