http://allegro.pl/oem-alfa-159-brera...812559509.html
czy ktoś już ten temat przerabiał?? interesuje mnie czy trzeba ustawiać zbieżność i czy trzeba wymieniać to parami.jaki stopień skomplikowania wymiany tej tulei jest.![]()
http://allegro.pl/oem-alfa-159-brera...812559509.html
czy ktoś już ten temat przerabiał?? interesuje mnie czy trzeba ustawiać zbieżność i czy trzeba wymieniać to parami.jaki stopień skomplikowania wymiany tej tulei jest.![]()
wymieniasz i sprawdzasz zbieżność nie ma problemu z wymianą przynajmniej tak wygląda
Zobacz. Podobny temat był już na forum poruszany
http://www.forum.alfaholicy.org/159_...acz_dolny.html
Ja wymieniałem - trzeba mieć prasę, albo jechać do kogoś kto ma
Geometrię i tak miałem do ustawienia, więc się nie zastanawiałem.
Pozdrawiam.
- Rafał
Nie wkurzaj się. Podsunąłem Ci ten temat, żebyś miał więcej informacji na temat wymiany samej tulei wahacza. Kilka osób już pisało, że nie opłaca się wymieniać samej tulei bo za jakiś czas zaczynie szwankować sworzeń i trzeba cały wahacz wymieniać. Kwestia też myślę istotna jak długo chcesz pojeździć tym samochodem i ile chcesz na to przeznaczyć funduszy.
U mnie tuleja też jest lekko popękana. Takich niewielkich pęknięć nie wyczujesz jadąc samochodem. Diagnosta i mechanik powiedzieli żeby na razie nic z tym nie robić. Było to w marcu zeszłego roku. Zobaczymy co powie na przeglądzie w tym roku. Jak do tej pory z zawieszenia nie dochodzą żadne niepokojące odgłosy.
Ostatnio edytowane przez marcingoleniow ; 17-01-2014 o 12:58