Strona 63 z 175 PierwszyPierwszy ... 13535455565758596061626364656667686970717273113163 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 621 do 630 z 1746

Temat: Mixol + ON - dlaczego dolewamy oleje 2T do ropy? - w pigułce.

  1. #621
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomson05 Zobacz post
    orlenowski 2T Semisynthetic
    I wszystko jasne.
    Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
    Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
    Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva

  2. #622
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawciu87
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Wieluń
    Auto
    BMW F31 318d
    Postów
    958

    Domyślnie

    Cytat Napisał gonzo Zobacz post
    I wszystko jasne.
    co masz na myśli ?

  3. #623
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomson05 Zobacz post
    drago256 w największe upały nie maiłem problemów z temperaturą nie wiem czy 96 stopni na postoju to normalne czy nie

    Sprawdź sobie tą temperaturę, bo drago256 ma rację. Masz za wysoką. Niby parę stopni ale ECU już stosuje limitowanie (np. ilości wtryskiwanego paliwa).
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  4. #624
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomson05 Zobacz post
    LukaSS orlenowski 2T Semisynthetic
    Porównując cenę do jakości orlenowski półsyntetyk jest najlepszy. Patrząc po korektach mój silnik również jest zadowolony
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  5. #625
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Ja tylko czerwonego leję
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  6. #626
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    ŁAŃCUT
    Postów
    213

    Domyślnie

    A ja mam pytanie czy lepiej dolewać orlenowski półsyntetyczny orlenowski olej 2T czy taki sam Platinum 2T czy one czymś sie różnia oprócz ceny?, który polecacie?

  7. #627
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Ja zaczynam lać Valvoline Durablend Scooter 2T, półsyntetyk, można go porównać do Platinum 2T.

    Dla mnie Mixol S z Orlenu czy Lotosu trąci myszką - to to samo co olej Lux z lat 50 i 60, robią go chyba ze względu na sentyment (i starsze osoby, które go używały w młodości). Tak, wiem, działa

    Na forach ludzie leją jeszcze np. Elf Off-road 2T, jakiegoś Repsola półsynt. i jest OK.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał zuczek01 Zobacz post
    A ja mam pytanie czy lepiej dolewać orlenowski półsyntetyczny orlenowski olej 2T czy taki sam Platinum 2T czy one czymś sie różnia oprócz ceny?, który polecacie?
    Dwa różne oleje. Jak masz DPF to lej Platinum.

  8. #628
    jersey
    Gość

    Domyślnie

    Ja leję Platinum 2T, ale głównie dlatego, że ma go okoliczny Praktiker i w sumie najłatwiej go kupić

    Za to ciekawi mnie jak do tego wszystkiego mają się półsyntetyczne oleje 2T do maszyn ogrodniczych? Bo 1052 z LM jest u nich na stronie w sekcji produktów ogrodniczych.

  9. #629
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał jersey Zobacz post
    Za to ciekawi mnie jak do tego wszystkiego mają się półsyntetyczne oleje 2T do maszyn ogrodniczych? Bo 1052 z LM jest u nich na stronie w sekcji produktów ogrodniczych.
    Mam rozdrabniarkę do gałęzi i kosę - obia urządzenia z silnikiem 2T. Kompletnie żadnej różnicy nie zauważyłem stosując olej do skuterów, do maszyn ogrodniczych czy do silnika kartnigowego. Nawet używałem zapachowych olejów - truskawkowego i pomarańczowego.
    Pooooodobno oleje do maszyn ogrodniczych mają inny skład ze względu na ekologię. No OK, tyle, że dlaczego olej do skutera ma być bardziej trujący? Przecież też musi spełniać jakieś normy (ekologiczne). Sąsiadom siłą wciskałem inne oleje niż polecali im w sklepie - zero negatywów, same pozytywy (największe to redukcja dymienia i mniejszy hałas).

    Na forum Toyoty czy Avensisa użytkownicy lali olej do pił spalinowych - Husqi, Stihla czy KTM. Różnice z innym olejem polegały na zasadzie "zdaje mi się".

    Tak czy inaczej olej do 2T działa. Można rzec, że jest kilka promili osób niezadowolonych (a to turbina padła, a to DPF się zatkał, wtrysk uszkodził, choć najpewniej mieli z tym już wcześniej problemy). Największa grupa maruderów to mechanicy. Dlaczego? Pieniądz. Chodzi im by jak najwięcej aut trafiało do naprawy - to dla nich w końcu praca, zarobek.

  10. #630
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał LukaSS Zobacz post
    Tak czy inaczej olej do 2T działa. Można rzec, że jest kilka promili osób niezadowolonych (a to turbina padła, a to DPF się zatkał, wtrysk uszkodził, choć najpewniej mieli z tym już wcześniej problemy). Największa grupa maruderów to mechanicy. Dlaczego? Pieniądz. Chodzi im by jak najwięcej aut trafiało do naprawy - to dla nich w końcu praca, zarobek.
    A i te wady to jest "gdybanie". Miało paść i padło. A, że się wtedy olej 2T lało, to i jest czarna owca.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. Dolewanie MIXOL'u do oleju napędowego-co Wy na to??
    Utworzone przez puchaty1988 w dziale 156
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 11-06-2012, 18:03
  2. FILTR CZĄSTEK STAŁYCH - w pigułce
    Utworzone przez TuneFORCE w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 10-03-2012, 07:15
  3. FILTR CZĄSTEK STAŁYCH - w pigułce
    Utworzone przez TuneFORCE w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-03-2012, 01:13
  4. Wyciek ropy
    Utworzone przez Stanley w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-04-2010, 17:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory