Mam ten sam kabel tylko kupiony u viakena. Mam ten sam silnik i działało z mes'em . Wyskakuje ci jakiś komunikat albo cos?
Wysłane z mojego MT11i przy użyciu Tapatalka
Mam ten sam kabel tylko kupiony u viakena. Mam ten sam silnik i działało z mes'em . Wyskakuje ci jakiś komunikat albo cos?
Wysłane z mojego MT11i przy użyciu Tapatalka
Wyskakuje mi no ecu resonse. A jakiś czas temu kupiłem elm 327 i nim przez pcmscan połączyłem się z silnikiem ale mogłem tylko sczytać błędy i skasować. Nic zobaczę dziś jeszcze raz spróbuje odinstalować i zainstalować jeszcze raz.
z tego co mi wiadomo na elm nie ma w ogole mozliwosci sprawdzenia poduszek i abs, nim tylko sprawdzisz silnik. ja mam dwa kable, czarny viaken i wlasnie elm. U mnie ogolnie jest z tym zabawnie, viaken nie zczytuje mi silnika w mojej 2.4 (w v6 nie bylo problemu) za to czyta abs i poduchy, a elm silnik juz czyta
ale elm na 99% nie podepniesz sie do absa i poduch
Było:
Daewoo Tico 0.8
Opel Vectra B 1.8
Alfa Romeo 166 2.4jtd
Alfa Romeo 156 2.5 v6
Alfa Romeo 156 sw 2.4jtd
Jest:
Renault Scenic 1ph2 1.4
Co prawda mam inny silnik niż w tytule, ale ELM327 sprawdzisz tylko silnik. Poduszki i ABS tylko Viaken.
CZyli przez ten elm powinno mi się udać połączyć z ECU silnika dzieki programowi multiecuscan?? Czy muszę mieć jakiś inny program???
Ja się łączyłem z silnikiem przez ELM jak i Viaken i wszystko było w porządku.
Możesz podać link do tego kabla??
Wysłane z mojego MT11i przy użyciu Tapatalka
Oczywiście MES oraz FES. AlfaDiag nie sprawdzałem na ELM.
OK zrobiło się ciepło poinstalowałem sterowniki do kabla z plytki od kabla viakena i udało mi się połączyć z silnikiem dzieki kablowi ELM327 1,4.
Nie wiem, czy rozwieję wątpliwości bo mam benzynkę 2k rok. Jednak co do alfadiag - to wogóle nie widział ELM327, a co do MESa- musiałem w ustawieniach fizycznie zmienić port do którego przypisał się interfejs kabla (urządzenia bluetooth) i nadać ELM-owi COM1 - i dopiero zaczął czytać ECU. Innych programów diagnostycznych nie próbowałem.