Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Temat: Czy możliwe jest polaczenie sie przez kabel ELM 327 i z Alfa romeo 2,4 jtd 99 r???

  1. #1
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Hameenlinna Finlandia
    Auto
    Alfa 156 2,4 jtd 136KM 99r >Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 150 KM 2006r.
    Postów
    85

    Domyślnie Czy możliwe jest polaczenie sie przez kabel ELM 327 i z Alfa romeo 2,4 jtd 99 r???

    Zakupiłem sobie kabel diagnostyczny z interfejsem ELM 327 i mam takie pytanie czy jest możliwe połączenie się z moja alfa za pomocą tego kabla?? Jeżeli tak to przez jaki program ??? Do tej pory udało mi się połączyć tylko dzięki PCMscan, niestety dzięki niemu mogę połączyć się tylko z silnikiem( pokazuje kod błędów bez opisu) a chciałbym zczytac błąd ABS i Poduszek.

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar semri
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Bydgoszczy
    Auto
    166 3.2 V6 Ti
    Postów
    948
    Alfa Romeo 166 V6 3.2 Ti
    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20V
    Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTDm 20V 228KM 460Nm - wspomnienie

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    AR 156 2.4 JTD 2000 r
    Postów
    80

    Domyślnie

    ja wlasnie kupilem taki kabel jak w linku powyzej, wczoraj kurier dostarczyl, niestety nie mam jak sprawdzic bo w delegacji jestem:/ w sobote sprobuje obadac narazie alfsa po wymianie chlodnicy, bo stara sie posypala, turbo przeczyszczone tzn geometria i wydaje mi sie ze jest roznica w mocy jescze egr do sprawdzenia, zaslepka juz kupiona w razie czego

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    AR 156 2.4 JTD 2000 r
    Postów
    80

    Domyślnie

    Takie jeszcze pytanie co do tego kabla od Viakena. W jakiej pozycji powinnien być ustawiony przełącznik żeby diagnozowac silnik??

    Wysłane z mojego MT11i przy użyciu Tapatalka

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar semri
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Bydgoszczy
    Auto
    166 3.2 V6 Ti
    Postów
    948

    Domyślnie

    W pierwszym linku odszukaj swoje auto i wszystko masz podane.
    Alfa Romeo 166 V6 3.2 Ti
    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20V
    Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTDm 20V 228KM 460Nm - wspomnienie

  6. #6
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał marcinbob89 Zobacz post
    Takie jeszcze pytanie co do tego kabla od Viakena. W jakiej pozycji powinnien być ustawiony przełącznik żeby diagnozowac silnik??
    engine - silnik
    abs - abs
    airbag - poduszki pow.

    wsio jasne ?








  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    AR 156 2.4 JTD 2000 r
    Postów
    80

    Domyślnie

    Cytat Napisał bocian Zobacz post
    engine - silnik
    abs - abs
    airbag - poduszki pow.

    wsio jasne ?
    To akurat wiedziałem tylko mnie myliły to cyfry 7-3-1/9-12/13 to mnie zmylilo i wolałem się dopytac. Czyli przełącznik w pierwszej pozycji:-)

    Wysłane z mojego MT11i przy użyciu Tapatalka

  8. #8
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Hameenlinna Finlandia
    Auto
    Alfa 156 2,4 jtd 136KM 99r >Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 150 KM 2006r.
    Postów
    85

    Domyślnie

    OK żeby nie zakładać nowego tematu. Zakupiłem ten niebieski kabelek z przełącznikami. Niestety pojawił się problem, a mianowicie: używam mulitiecuscan no i mogę się połączyć z abs i poduszkami ale za chiny ludowe nie moge sie połączyć z silnikiem czy ktoś mial podobny przypadek?? Czy kabel może być wadliwy???? Dodam jeszcze ze po polaczeniu z ABS lub SRS mam komunikat ze zbyt duze opuznienie w lewym dolnym rogu.
    Ostatnio edytowane przez raffan ; 21-01-2014 o 14:54

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2014
    Auto
    AR 156 2.4 JTD 2000 r
    Postów
    80

    Domyślnie

    Ja nie miałem żadnego problemu. Na która pozycję dawałes przełącznik? Tam chyba wykrywalo 2 rodzaje sterowników w programie może na innym spróbuj??

    Wysłane z mojego MT11i przy użyciu Tapatalka

  10. #10
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    01 2014
    Mieszka w
    Hameenlinna Finlandia
    Auto
    Alfa 156 2,4 jtd 136KM 99r >Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 150 KM 2006r.
    Postów
    85

    Domyślnie

    Normalnie zainstalowałem te sterowniki FDI no i łączy się z ABs i SRS ale nie mogę się połączyć z ECU silnika. Przełącznik w pozycji pierwszej od lewej. Kabel mam z tej aukcji : http://allegro.pl/fiat-alfa-romeo-la...867023691.html

Podobne wątki

  1. brak połączenia z ECU przez Kabel vagKKL
    Utworzone przez hkihki19 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-01-2016, 18:19
  2. Którędy przeprowadzić kabel przez ścianę grodziowa?
    Utworzone przez dareme89 w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 07-02-2013, 08:44
  3. [Brera] Czy 3.2 JTS jest opracowany przez Alfa Romeo?
    Utworzone przez Michele87ar w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 19-02-2011, 22:38
  4. [145] możliwe że przez sprzęgło mulił??
    Utworzone przez loco145 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 21-12-2009, 15:58

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory