Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Temat: Podłączenie radia

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Płock - Sierpc
    Auto
    Alfa Romeo 1.8 Twin Spark 144KM 1998r Sedan
    Postów
    33

    Domyślnie

    jakieś inne sprawdzałem na 2 radiach i jest to samo

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta Avatar andcis3
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Węgliska k.łańcuta
    Auto
    alfa romeo 156 TS 1,8 16V 144 KM/alfa romeo 146 TS 1,4 16V/alfa romeo 147 TS 1,6 16V
    Postów
    55

    Domyślnie

    U mnie też radio gra w pozycji STOP,to jest raczej fabrycznie tak podłączone

  3. #13
    Użytkownik Znawca Avatar ArturR_1975
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Chełmża kole Torunia
    Auto
    Alfa 156 2.5 V6 24V CF3 Progression FL 2005 Vialle LSi: Była AR 156 1.6/1.8 T.S 98/2005r LPi Vialle
    Postów
    1,935

    Domyślnie

    Cytat Napisał andcis3 Zobacz post
    U mnie też radio gra w pozycji STOP,to jest raczej fabrycznie tak podłączone
    Tak więc w kostce ma podane +12V stałe. Wystarczy wypiąć te +12V i podać na zasilanie +12V po zapłonie.

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta Avatar andcis3
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Węgliska k.łańcuta
    Auto
    alfa romeo 156 TS 1,8 16V 144 KM/alfa romeo 146 TS 1,4 16V/alfa romeo 147 TS 1,6 16V
    Postów
    55

    Domyślnie

    Cytat Napisał ArturR_1975 Zobacz post
    Tak więc w kostce ma podane +12V stałe. Wystarczy wypiąć te +12V i podać na zasilanie +12V po zapłonie.
    Zgadza się tylko czy po wyłączeniu i ponownym włączeniu zapłonu i uruchomieniu radia nie trzeba będzie ponownie ustawiać stacji radiowych i wpisywania kodu do radia?(jeśli ktoś takie ma)

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Płock - Sierpc
    Auto
    Alfa Romeo 1.8 Twin Spark 144KM 1998r Sedan
    Postów
    33

    Domyślnie

    Byłem na razie sprawdzić te przewody i na zapłonie prąd jest na pomarańczowym natomiast na dwóch czerwonych jest napiecie nie zależnie w jakiej pozycji jest kluczyk co do reszty przewodów to nie mam pojęcia od czego są jest czarny no to masa dwa czerwone (plus) na nich jest cały czas napiecie no i pomarańczowy (plus) napiecie tylko na zapłonie i są tam jeszcze takie jakies kolorowe jak dobrze pamietam zółto czarny i zielono brazowy ale nie jestem pewny co do ich koloru to nie wiem do czego są te kable ale na nich nie ma napiecia

  6. #16
    Użytkownik Znawca Avatar ArturR_1975
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Chełmża kole Torunia
    Auto
    Alfa 156 2.5 V6 24V CF3 Progression FL 2005 Vialle LSi: Była AR 156 1.6/1.8 T.S 98/2005r LPi Vialle
    Postów
    1,935

    Domyślnie

    Cytat Napisał andcis3 Zobacz post
    Zgadza się tylko czy po wyłączeniu i ponownym włączeniu zapłonu i uruchomieniu radia nie trzeba będzie ponownie ustawiać stacji radiowych i wpisywania kodu do radia?(jeśli ktoś takie ma)
    Jak mam radio JVC. Podepnę w tygodniu na "Po zapłonie" i dam znać czy trzyma parametry.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał lxxx20 Zobacz post
    Byłem na razie sprawdzić te przewody i na zapłonie prąd jest na pomarańczowym natomiast na dwóch czerwonych jest napiecie nie zależnie w jakiej pozycji jest kluczyk co do reszty przewodów to nie mam pojęcia od czego są jest czarny no to masa dwa czerwone (plus) na nich jest cały czas napiecie no i pomarańczowy (plus) napiecie tylko na zapłonie i są tam jeszcze takie jakies kolorowe jak dobrze pamietam zółto czarny i zielono brazowy ale nie jestem pewny co do ich koloru to nie wiem do czego są te kable ale na nich nie ma napiecia
    Czerwony stały +12V i pomarańczowy +12V po zapłonie zgadza się. Reszta to wyjścia na głośniki.
    Ostatnio edytowane przez ArturR_1975 ; 23-01-2014 o 19:38

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar palchon
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SJZ
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD SPORTWAGON
    Postów
    778

    Domyślnie

    Prawidłowo podłączone radio to tak że po przeleceniu kluczyka radio się włącza, podczas rozruchu silnika tak jak i reszta odbioróników prądu wyłącza sie włącza na nowo, a jak sie silnik gasi to i radio gaśnie, a bez kluczyków w stacyjce i po nacisnięciu przycisku ON w radiu radio zaczyna grać, w takim układzie radio ma podtrzymanie pamięci i każde ustawienie zostaje zapamiętane ąż do chwili wyjęcia akumulatora. Jeżeli żaden "matoł" od wypasionego car audio nic w aucie nie grzebał tzn instalacja jest fabryczna mamy w alfie kostkę typu DIN jak dobrze pamiętam nawet jeśli radio ma inną kostkę np ISO to po zakupie przejściówki (uczciwej więc nie najtańszej) radio będzie się zachowywać jak wyżej.
    Alfa Romeo 156 1,9JTD '02 SPORTWAGON
    Szerokopojęta elektronika i elektryka samochodowa

Podobne wątki

  1. [159] Podłączenie telefonu do radia
    Utworzone przez matteoo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 06-07-2015, 11:37
  2. podłączenie radia Alfa 147
    Utworzone przez accez w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 25-10-2014, 12:32
  3. Podłączenie radia.
    Utworzone przez sn00p w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 21-06-2013, 19:12
  4. Podłączenie DSP do radia bez instalacji
    Utworzone przez dragon855 w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 24-02-2012, 22:33
  5. [164] Podłączenie radia
    Utworzone przez kajetanos w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 06-06-2010, 14:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory