Strona 20 z 23 PierwszyPierwszy ... 1011121314151617181920212223 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 191 do 200 z 223

Temat: Alfa Romeo 156 vs 166

  1. #191
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    TB miałem a teraz mam wolnossące. Ok, fun jest, nie powiem. Ale 3,0 nie narzeka na brak mocy w żadnym zakresie. Nie trzeba wcale ciągnąć do 5 tys. Nie da się tego opisać. Musisz się przejechać a nie tu dumać. Napisz skąd jesteś, pogadaj z okolicznymi. Jeżeli chodzi o spalanie miałem i mam lpg. Różnica? 1l tak więc bym się nie przepychał o spalanie. Paliwo żre moc, nie pojemność.


    Cytat Napisał arnold777 Zobacz post
    Zastanowiłbym się też nad wersją 166 2,5 V6. Jest ich dużo powystawianych, ale jednak chyba najmniej się o nich mówi. Są ku temu jakieś powody?
    Tak. Proste. Z reguły cena ta sama albo podobna co 3,0 a przecież lepiej mieć więcej za tyle samo chodzi o moc. Ale poza tym tak samo jak 3,0 solidna i polecana jednostka.

  2. #192
    Użytkownik Znawca Avatar criss2007
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Nowa Sól / Zielona Góra / Kożuchów
    Auto
    Jest: Alfa 166 3.0 V6 24V Był: Alfa Gtv 2.0 T.S '96
    Postów
    1,033

    Domyślnie

    Dokładnie tak jak Marek napisał. Musisz się przejechać i poczuć te silniki na własnej skórze. Stwierdzenie że 3.0 musisz kręcić do 5 tyś wynika tylko i wyłącznie z tego że porostu tym nigdy nie jechałeś

  3. #193
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    Patrząc na ogłoszenia w Niemczech, 2.5 V6 24V jest mniej z uszkodzonym silnikiem niż 3.0 V6 24V
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  4. #194
    Użytkownik Rowerzysta Avatar beatles
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Kielce/Warszawa
    Auto
    BMW e28 520i + BMW e39 540i V8
    Postów
    70

    Domyślnie

    Co do wielkości auta, to niekoniecznie musisz obedrzeć większe. Kwestia uwagi, mój pierwszy samochód którym miałem okazję więcej pojeździć po zdaniu prawka to był Renault Espace 3,0 v6 i nic złego mu nie zrobiłem…oprócz rozwalenia felgi, ale z głupoty

  5. #195
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,459

    Domyślnie

    Cytat Napisał arnold777 Zobacz post
    Zastanowiłbym się też nad wersją 166 2,5 V6. Jest ich dużo powystawianych, ale jednak chyba najmniej się o nich mówi. Są ku temu jakieś powody?

    Ehhh, mam coraz większe parcie na 166, mimo że gdzieś w głębi duszy wiem, że może to być ekstremalnie głupia decyzja. Ten samochód na prawdę złapał mnie za serce. I nie chce puścić ;D

    A, i zapomniałem dodać, że w grę wchodzą tylko manuale.
    Jeżeli w grę wchodzi manual, to myślę, że 2.5V6 będzie już wystarczający. Największa różnica między 2.5 a 3.0 jest w momencie, czyli w elastyczności. 2.5 ciągnie od 4tys, 3.0 od 2.5tys. Weź tylko pod uwagę, że stwierdzenie "ciągnie" w 166 V6 niekoniecznie oznacza to samo co w Pandzie 1.1
    W kierunku 166 przemawiają:
    - blacha (ocynk, w miarę pancerna)
    - miejsce (kabina, bagażnik)
    - komfort (wyciszenie, klasa/wyposażenie)

    W kierunku 156:
    - zwrotność
    - szybkość (2.5V6 przy tej masie daje radę)

    Myślę, że spalanie, koszty utrzymania itd. są na podobnych poziomach. Niby 166 droższa, ale blachy nie trzeba robić, zawiecha podobno dłużej wytrzymuje i ogólnie bardziej dopracowany model
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
    Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html


  6. #196
    Użytkownik Rowerzysta Avatar beatles
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Kielce/Warszawa
    Auto
    BMW e28 520i + BMW e39 540i V8
    Postów
    70

    Domyślnie

    a jedyny minus w tym prześwietnym aucie jest niestety przedni napęd. Poza tym, można się zakochać.

  7. #197
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Cytat Napisał beatles Zobacz post
    a jedyny minus w tym prześwietnym aucie jest niestety przedni napęd. Poza tym, można się zakochać.
    Niestety.... Ponad 200KM nawet przy tej masie to już za dużo tylko na przednie kółka.

  8. #198
    Użytkownik Rowerzysta Avatar beatles
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Kielce/Warszawa
    Auto
    BMW e28 520i + BMW e39 540i V8
    Postów
    70

    Domyślnie

    tym bardziej, że jeśli 90% kilometrów w życiu zrobiło się tylnonapędówkami.
    ciężko się przestawić, ale styl nadrabia

  9. #199
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Do póki nie świrujesz to nie czuć różnicy. Problem się zaczyna kiedy na prawdę chcesz przy starcie te 220KM przenieść na drogę. Jesteś wtedy w dup...ie Ale patrząc na Twój podpis to nie niewiele masz tam do przeniesienia na te kółka przedni by Ci wystarczył no chyba że do driftu zimą co innego jak w Beemce jakiś potworek jest pod maską. A tam mają paletę. Nie tak jak w alfie - tylko jeden silnik

  10. #200
    Użytkownik Rowerzysta Avatar beatles
    Dołączył
    07 2013
    Mieszka w
    Kielce/Warszawa
    Auto
    BMW e28 520i + BMW e39 540i V8
    Postów
    70

    Domyślnie

    heh, tym co mam w podpisie nie wypada

    za to moim ostatnim dupowozem było e34 525i 192hp, także już ładnie jechało. Porównując ze 166 2,5 v6 - duuużo szybsze auto.

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory