Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 31

Temat: Co w miejsce Katalizatora??? 155 2.0 8V

  1. #21
    thing
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał MichalRTK7 Zobacz post
    Tak jak w tytule...Co wstawić w miejsce kata.Od dawna drażnił mnie hałas z wydechu a i moc i przyspieszenie jakby nie te Byłem u mechów i powiedzieli mi że mój w środku przypomina zupę instant....czyli jest w proszku. A oprócz tego w tłumiku przed katem jest poteżne wgniecenie i dziurka. Ten też wymienić??? tylko na co??
    wywaliłes kata ?

  2. #22
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103
    Postów
    2,996

    Domyślnie

    narazie to ma wyprutego widzialem
    ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam

    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html

    Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv

  3. #23
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Gregu155
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 147 JTD 8v
    Postów
    486

    Domyślnie

    dobra ciągniemy dalej ten temat..... Ostatnio głośno autko zaczęło chodzić...mówię wjadę do znajomego warsztatu na kanał... więc tak

    Kolektor>>>> elastyczna złączka>>>>>> Pseudo strumienica>>>>> kilka pospawanych rurek>>>>> puszka trójkątna(chyba jedyny ori w mojej 155)>>>>>>na końcu wydech jakiś MUGEN podobno przelot znaczy się (mały okrągły nie wiem skąd się wziął) zakończony płaską końcówką Ulter..

    Nie oglądałem 155 po kupnie na kanale... teraz mam, ostatni tłumik a w zasadzie to co z niego zostało bo to z niego hałas jest taki..nie ma czego spawać.

    Pierwsza rysa na 155 2.0 16v zlepek a nie wydech potem siędziwie że alfa powyżej 5 tkm nie chce ciągnąć jak mi się uda to zrobię fotki wydechu tego co jest.


    Do tego filtr stożkowy... i wiocha pełną gebą... wszystko myslę do wywaleni...muszę dorwać ori. wydech(jak by ktoś miał i czy obudowa f.powietrza jest taka sama jak w 8v???
    Alfa Romeo 75 2.4 TD 90 rok-BYŁA Było: Mitsubishi Galant ES 2.4 16v LPG 01r.
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 98 rok-Była Fiat Tipo 1.4 LPG 94r.
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v+LPG 92 rok-Była Opel Corsa A 1.2 LPG 92.r Wariat nie z tej ziemi
    Był Ford Escort 1.4 96r. Ford KA 1.3 niezawodna popierdzielaczka
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 16v - Była Chrysler Voyager 2.4 16v +LPG 99r.- Królewska wygoda...Był
    Alfa 147 JTD 115km 2002r.-Jest

  4. #24
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Mam 2 środkowe, dobre.
    A co się w końcu stało z Twoją poprzednią 2.0 8V?? Nie ukrywam że kolektor wydechowy wyszarpał bym z niej zębami...

  5. #25
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Gregu155
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 147 JTD 8v
    Postów
    486

    Domyślnie

    tą od sikora... Delikatnie mówiąc zmarła...została dostawcą części...nie było co spawać... parenaście lat jazdy na lpg i niedbanie niestety odbiło się na niej...teraz to z największą chęcia bym wstawił sobie do pokoju silnik 8v i remontował ot tak na wypadek.... rurowy obiecałem już komus...jutro sie upewnię czy bierze jak nie to wiesz
    Alfa Romeo 75 2.4 TD 90 rok-BYŁA Było: Mitsubishi Galant ES 2.4 16v LPG 01r.
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 98 rok-Była Fiat Tipo 1.4 LPG 94r.
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v+LPG 92 rok-Była Opel Corsa A 1.2 LPG 92.r Wariat nie z tej ziemi
    Był Ford Escort 1.4 96r. Ford KA 1.3 niezawodna popierdzielaczka
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 16v - Była Chrysler Voyager 2.4 16v +LPG 99r.- Królewska wygoda...Był
    Alfa 147 JTD 115km 2002r.-Jest

  6. #26
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Jak nie chce to biorę od razu w rozliczeniu tłumiki.

  7. #27
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Gregu155
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 147 JTD 8v
    Postów
    486

    Domyślnie

    więc tak miałem trochę czasu i rozejrzałem się co by tu po szkodzić w wydechu...

    1: Szukać kata uniwersalnego oraz pozostałych seryjnie montowanych tłumików. Czyli kat + 1tłumik + trójkątny tłumik + ostatni.
    wszystkie 16v miały tą samą srednice czyli 55mm.


    pytanie moje: dlaczego do wszystkich pojemności 16v dawali tą samą średnice.......... Oszczędności?????


    2: Robić samemu. Czyli zamiast kata przelotowy jakiś(przeglądy) +trójkątny tłumik + Proex na końcu....
    tyle że będzie trochę głośniej, może sobie ładnie gadać ale za autem a nie w aucie tak jak mam teraz.
    Alfa Romeo 75 2.4 TD 90 rok-BYŁA Było: Mitsubishi Galant ES 2.4 16v LPG 01r.
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 98 rok-Była Fiat Tipo 1.4 LPG 94r.
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v+LPG 92 rok-Była Opel Corsa A 1.2 LPG 92.r Wariat nie z tej ziemi
    Był Ford Escort 1.4 96r. Ford KA 1.3 niezawodna popierdzielaczka
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 16v - Była Chrysler Voyager 2.4 16v +LPG 99r.- Królewska wygoda...Był
    Alfa 147 JTD 115km 2002r.-Jest

  8. #28
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Do jazdy na co dzień jeśli nie seryjny to coś dobrego bo Ci łeb pęknie tak jak u mnie, albo krew nagła zaleje.
    A co z kolektorem?

  9. #29
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Gregu155
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 147 JTD 8v
    Postów
    486

    Domyślnie

    Najpierw kolego to muszę mieć ją pod domem. A żeby to zrobić to trza lawete wynająć z GD. Żeby przywieźć ten wór części do 155. Środek tam miałem w super stanie, szyby tył elektryka, nowe lampy przód...wiele gratów tylko skorupa tragedia. myślę żeto auto brało udział w jakiejś powodzi
    Alfa Romeo 75 2.4 TD 90 rok-BYŁA Było: Mitsubishi Galant ES 2.4 16v LPG 01r.
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 98 rok-Była Fiat Tipo 1.4 LPG 94r.
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v+LPG 92 rok-Była Opel Corsa A 1.2 LPG 92.r Wariat nie z tej ziemi
    Był Ford Escort 1.4 96r. Ford KA 1.3 niezawodna popierdzielaczka
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 16v - Była Chrysler Voyager 2.4 16v +LPG 99r.- Królewska wygoda...Był
    Alfa 147 JTD 115km 2002r.-Jest

  10. #30
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    No to mów ile za całą tak jak stoi i przypomnij co w niej padło że nie jeździ.

Podobne wątki

  1. Usunięcie katalizatora w AR 147 1.9 16v
    Utworzone przez DamianoLdz w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 17-07-2014, 18:15
  2. Oznaczenia katalizatora AR 2.5 v6 ?
    Utworzone przez alfabymikrut w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 04-03-2014, 18:06
  3. Wymiana katalizatora 2,0 JTS
    Utworzone przez kubus_stunt w dziale GT
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-11-2012, 13:16
  4. [146] Wycięcie/ katalizatora
    Utworzone przez Szymonik w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 25-10-2009, 13:34
  5. strumienica w miejsce katalizatora
    Utworzone przez zwiezu w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 05-08-2007, 13:31

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory