Gdy nie dajesz rady, a walczysz dalej.... wtedy zaczyna się Kyokushin
Mdx rozwiązałeś problem?
Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.
Alfa Romeo 155 2.0 16V TS '97 - była
Alfa Romeo 156 2.0 16V TS '98 - była
Renault Laguna III 2.0 T '08 - była
Dodge Caliber 2.0 CVT '07 - był
Renault Laguna 2.0 dCi '12 - jest
Lancia Delta 1.4 TB '09 - była
Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 - jest
U mnie to samo. Po wymianie panelu też. Może pomoże jak się ten czujniczek wewnętrzny przedmucha? Można tam coś zepsuć?
Tak ,2 rzeczy czujnik temperatury i wiatraczek .przedmuchaj go pewnie. Jest tam pełno kurzu
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Panowie a nie prościej na poczatku przejść całą diagnostykę którą można sobie odpalić z panelu ?
sprawdzić można wszystkie czujniki (wraz ze wskazaniem temperatury i prędkości pojazdu) i sam panel.
Wydaje mi się to logicznym pierwszym krokiem diagnozy
jak ktos nie wie jak, -> to jest to w manualu w sekcji "Heating & ventilation" str29.
pozdraw
w
Prędkości pojazdu?
Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.
Alfa Romeo 155 2.0 16V TS '97 - była
Alfa Romeo 156 2.0 16V TS '98 - była
Renault Laguna III 2.0 T '08 - była
Dodge Caliber 2.0 CVT '07 - był
Renault Laguna 2.0 dCi '12 - jest
Lancia Delta 1.4 TB '09 - była
Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 - jest
Wygląda na to, że po przedmuchaniu czujnika jest OK!