Witam a czy wywalenie tych klap kolektora w 16v,nie ma wpływu potem na jakies awarie?
Dodano po 2 minutes:
Wogule jest ktos na forum co zakładał chipa w 8v i morze napisać czy nie zacZelo sie auto potem mu psuć
Ostatnio edytowane przez rudolf ; 15-04-2014 o 02:56 Powód: Dodano
Rozumiem. A ile chip cie kosztował ? I powiedz czuć teraz że autko ma wiecej koni? Bo jescze jedno mnie zastanawia czy takie konie dodawane elektronicznie to całkiem co innego niz w takiej 16v fabryczne ?,czy tak samo je podnoszą w fabryce elektronicznie i to jedno i to samo?czy to poprostu takie oszustwo i zarazem zylowanie silnika ktory do tego sie nie nadaje i prędzej czy pozniej beda kłopoty?
Czy te dwa silniki 120 , i 150 koni dzieli tylko jedna awaria ? Tych klap kolektora czy poprostu 150 konna wersja ma wiecej tych bolączek
Osobiście nie widzę różnic w awaryjności oprócz klap. Usterki są podobne bo osprzęt jest praktycznie ten sam.
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
Cześć,
Rozglądam się za alfą 159, rozważam przede wszystkim silniki 1.9 8V i 16V. Spotkałem się z opinią, że wersja 120 KM ma znacznie lepszą kulturę pracy od 150 KM (mocniejsza to większy "klekot"). Prawda to? Ma ktoś z Was koledzy porównanie?