Strona 31 z 152 PierwszyPierwszy ... 21222324252627282930313233343536373839404181131 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 301 do 310 z 1514

Temat: kolektor ssący JTDM - kompleksowo

  1. #301
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar wwwlewy
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    159 2.0 JTDm 2009r.
    Postów
    228

    Domyślnie

    Cytat Napisał Fleyvor Zobacz post
    jak sprawdzic ta zawartosc gazow w plynie chlodniczym? U mnie odpala ladnie tylko na zimnym silniku na cieplym wg mnie jest gorzej bardziej telepie budą na cieplym natomiast nie ma dymka a na zimnym jest co paliwa to juz jezdze nia troche czasu i byla w paru miejscach tankowana tylko ze zawsze staram sie etankowac verve na orlenie.
    Nie wiem na ile problem opisany tutaj: http://www.cinsoft.pl/index.php?strona_www=info&id=9 odnosi się do naszych JTDm-ów, ale może warto sprawdzić ten trop

  2. #302
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,520

    Domyślnie

    Mało prawdopodobne. Zwykle w jtd to kwestia sprzętowa.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  3. #303
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Fleyvor
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Świdnik
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V
    Postów
    237

    Domyślnie

    oczywiscie ze bralem pod uwage pare wodna moze zaczne od poczatku. Jak kupilem auto wszystko przez jakis miesiac bylo ok pozniej któregoś to sierpniowego popołudnia wsiadlem do auta stojacego na dworze i w lusterku niespodziewanie zobaczylem biala chmurke dymu. I tak to sie zaczelo czyli w cieple dni. Kupilem kabel zdiagnozowalem korekty wtryskow 3 i 4 cylinder ok 3 - 3,5. Wymienilem koncowki i wszystko sie uspokoilo kazdy w okolicach 0,5 - 0,8. I oczywiscie dymek zostal. Pozniej turbina i tak dalej o czym pisalem wczesniej

    Samochod stoi w garazu jak jest zimno podgrzeje swiece raz auto odpali czasami idealnie a czasami troszke gorzej nie wiem jak to ujac bo nie można powiedziec że nie na wszystkie cylindry poprostu gorzej zaskakuje pojawia sie wtedy delikatne zafalowanie obrotow i w lusterku bocznym lewym bialy dym przez sekunde pozniej ustaje wyjezdzam z garazu i zaczyna dymic na bialo czyli nasza para i kiedy silnik troche sie nagrzeje zadnego dymu.
    Jak podgrzeje swiece kilka razu odpala idealnie moze delikatne wachniecie obrotow i pojawia sie czasem dym a czasem nie (ale tu stwierdzam ze moge nie zauwazyć czy cos).

    Samochod postoi 2 - 3 godziny na dworze dymu przy rozruchu brak. Postoi 8 godzin - i dym w lusterku. Ogolnie taka troche loteria. Stawiam jeszcze na te świece ale też nie wiem bo zadymial rownież w lecie kiedy temperatury byly wysokie i świece nie braly udzialu w odpalaniu auta.

    Tak to mniej wiecej wyglada

  4. #304
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Piotrek156StCe
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Starachowice
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 150 km sedan 2005 rok
    Postów
    125

    Domyślnie

    witam

    Dziś miałem sytuacje przejechałem dosłownie 3km i zatrzymałem się pod sklepem i zobaczyłem na budziku ze turbina pracuje więc zaczął wypalać się dpf trwało to około 10 minut silnik nie miał nawet 50 stopni. Po zakończonym procesie dałem gazu opór po otworzeniu drzwi za autem było dosłownie biało ale to po prostu zasłona dymna za 3 razem juz nie było śladu po dymie także nie przejmował bym się za bardzo na twoim miejscu. A co do paliwa orlen po zalaniu verwy jezdziłem 3 dni na check engine także co do jakości tego paliwa nie mam przekonania Może zmień stacje ?

  5. #305
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Czarny_28
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Dębica RDE - podkarpackie
    Auto
    AR 159 SW, Progression, Nero Oceano, 1.9 JTDm 16V, 2006r.
    Postów
    6,839

    Domyślnie

    jedni mowia ze BP do dupy inni ze Orlen jeszcze inni, ze Lotos,Shell,Statoil itd. wiec ja sie pytam gdzie tankowac??

  6. #306
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,520

    Domyślnie

    Paliwo w PL jest tylko z dwóch źródeł (Lotos i Orlen). Nigdy nie zauważyłem różnicy w paliwie (ON).

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  7. #307
    Użytkownik Znawca Avatar Zmianowy
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Kodiaq 23' L&K
    Postów
    1,693

    Domyślnie

    Wydaje mi się że wszystko zależy bardziej od danej stacji niż koncernu.

  8. #308
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Kupujacy123
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    PL
    Auto
    159 SW jtdm-czarna w czerwonej ;)
    Postów
    126

    Domyślnie

    Walę wachę na Bliskiej bo mam pod nosem, nie ma tam zadnego "ViPałerRacingToatlPlusMegaHiper" i Alfons lata bez problemów. Tak jak maly_777 nie widzę różnicy (raz, z 10 lat temu jak miałem Megane na PB zalałem w Bdg na BP i była lewa na maxa, ledwo dotoczyłem się do Poznania), jedyna to cena i marketing...
    Nazwiązując do tematu kolektora-klapy wywaliłem razem z EGR w Pablo Garage i polecam Pawła bo jest specjalistą w 111% (Grants smakował Paweł?)
    Ostatnio edytowane przez Kupujacy123 ; 05-02-2014 o 00:13

  9. #309
    Użytkownik Świeżak Avatar Romek
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm
    Postów
    117

    Domyślnie

    Ja od września zeszłego roku tankuje na BP ultimate diesel i wypalanie filtra cząstek stałych mam co około 700 km, nie jak wcześniej co około 500 km kiedy tankowałem paliwo Shell. Trasę pokonuję taką samą. Myślę, że to paliwo jest lepsze, nigdy wcześniej nie miałem wypalania po tylu km.

  10. #310
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Fleyvor
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Świdnik
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V
    Postów
    237

    Domyślnie

    troche znaczenia jest w paliwie przynajmniej u mnie w miescie. Tankowalem zwykla rope i filtr paliwa mialem do wymiany po 3 miesiacach za kazdym razem. Wiec zaczolem tankowac werwe i filtr paliwa wymieniam co druga wymiane oleju. Także coś w tym jest ale mysle ze to wszystko zalezy od uczciwosci stacji. Co do dymienia nie ma dobrych mechanikow w naszym pieknym kraju. Oczywiście trafi się jakis wyjątek na jakiś czas albo komuś uda się trafić za pierwszym razem w przyczynę. A każdy mechanik tylko zmień pan samochod bo alfa to g....o Cały Lublin i okolice tak ma

Podobne wątki

  1. [159] 2.4 JTDm - jak zdemontować kolektor ssący?
    Utworzone przez Słóń w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 80
    Ostatni post / autor: 18-12-2021, 18:08

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory