Tylko ze te przewody sa przytarte zaraz przy wtyczce wiec raczej ich nie odetne i nie zlutuje bo to nie mozliwe. Jeszcze poszukam
Wysłane z mojego GT-I8190N przy użyciu Tapatalka
Tylko ze te przewody sa przytarte zaraz przy wtyczce wiec raczej ich nie odetne i nie zlutuje bo to nie mozliwe. Jeszcze poszukam
Wysłane z mojego GT-I8190N przy użyciu Tapatalka
Najprostszy i najszybszy sposób- odetnij tą wtyczkę i jedź na szrot (np. ten koło DORJANa w Sosnowcu) i powiedz, że chcesz taką wtyczkę. Z tego co widzę to jest standardowa wtyczka do czujnika temperatury wody. Jak dla mnie to większość starych aut ma takie.
Te same czujki powietrza występowały np. w Vectrach A i B (dwa litry i więcej), Astry F (1.8 i 2.0) i wielu innych
Aha odnośnie lutowania- nie ma rzeczy niemożliwych
Pozdr.
Ostatnio edytowane przez drago256 ; 04-02-2014 o 20:57
Haha xD no nie ma, ale po co robic byle jak :p
Wysłane z mojego GT-I8190N przy użyciu Tapatalka
Kiedyś miałem podobny problem(auto zaczęło wiecej spalać) kabel prowadzący do czujnika (sądy) leżał na półosi lewej i jeden kabelek był przetarty stykał się z tą osią po zailozowaniu tego wszystko wróciło do normy nigdy bym nie powiedział że taka pierdola ma wpływ na spalanie..
Podlaczylem miernik pod wtyczke plus do plusa minus do minusa i nie pikal czyli nie ma zwarcia. Zacza pikac jak minus z miernika podpiolem pod plus a plus pod minus :p na czujniku wgl nie pikalo. Do czujnika dochodzi napiecie 5v
Wysłane z mojego GT-I8190N przy użyciu Tapatalka